منوی دسته بندی

چگونه یک لیوان سابلیمیشن درست کنیم

چاپ لیوان

چگونه یک لیوان سابلیمیشن درست کنیم

چیزهایی که شما نیاز دارید تا چاپ عکس روی لیوان را داشته باشید و از لیوان شخصی خود لذت ببرید.

یک لیوان خام سرامیکی بریا چاپ لیوان های تزئینی خود با استفاده از روند سابلیمیشن یک روش متوسط و ساده برای خلق یک قطعه هنری خودتان است. با استفاده از وسایل خانه در بیشتر موارد، می توانید لیوان حرارتی متناسب با آن را برای آشپزخانه خود یا هدایایی را برای افراد خاص زندگی خود تهیه کنید. در هر صورت، محصول نهایی خاص و منحصر به فرد است زیرا با دستان خود و بینش هنری ساخته شده است.

مراحل چاپ عکس روی لیوان 

مرحله 1

با چاپ تصویر انتخابی خود روی کاغذ انتقال، انتقال را ایجاد کنید.

گام 2

کاغذ را به اندازه مناسب کوتاه کنید تا تمام ماگ حرارتی را از بالا به پایین و از یک طرف دسته به طرف دیگر بپوشاند.

مرحله 3

نوار حرارتی را به دو قطعه یک اینچی برش داده و به وسط دو طرف انتقال قرار دهید. اجازه دهید یک و نیم اینچ نوار از هر طرف بیرون بیاید.

مرحله 4

کاغذ سابلیمیشن را روی لیوان قرار داده و از یک طرف با چسب نسوز بچسبانید. انگشت شست خود را به دور چسب بکشید تا محکم روی لیوان بماند. لبه دوم را بچسبانید.

مرحله 5

بسته بندی ماگ را در اطراف لیوان قرار داده و تصویر را به گونه ای منتقل کنید که با دو طرف دسته ماگ یکنواخت باشد. با استفاده از مته یا محکم کردن دست با درایو مهره، لیوان را محکم کنید. اجازه ندهید که لبه های بسته بندی با دسته لیوان لمس شود.

مرحله 6

لیوان را به صورت وارونه روی توری فر قرار دهید و در فر 400 درجه در اجاق گاز هم گرم کنید. اگر همزمان بیش از یک لیوان حرارتی را گرم می کنید، لیوان ها را به طور مساوی روی توری فر قرار دهید. تقریباً 15 تا 18 دقیقه گرم کنید.

مرحله 7

برای بیرون آوردن لیوان سابلیمیشن داغ از اجاق گاز از دستکش استفاده کنید.

مرحله 8

یک فن را در زاویه 45 درجه در کنارلیوان  به سمت پایین قرار دهید و آن را روشن کنید ، اجازه دهید سه تا پنج دقیقه کار کند تا لیو ان خنک شود.

مرحله 9

محصول نهایی

نوار حرارتی را برداشته و تصویر را با دستکش خارج کنید. اکنون لیوان آماده می باشد. میتوانید از چاپ عکس روی لیوان حرارتی خود لذت ببرید.

hamedprint.ir

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *