منوی دسته بندی

چگونه پیراهن شخصی خود را طراحی کنیم

چاپ تیشرت

چگونه پیراهن شخصی خود را طراحی کنیم

طراحی تی شرت شخصی می تواند یک فعالیت سرگرم کننده و خلاقانه باشد و حتی اگر تصمیم به فروش طرح های خود دارید، ممکن است برای شما کمی پول به ارمغان بیاورد. چه بخواهید پیراهن را خودتان چاپ کنید یا برای چاپگر حرفه ای ارسال کنید، باز هم می توانید طرح پیراهن خود را در خانه تهیه کنید.

قسمت 1 – طرح خود را برنامه ریزی کنید

به این فکر کنید که طرح شما نشان دهنده چه چیزی است. شاید شما در حال تبلیغات شرکت نظافت خود، گروه راک خود یا تیم ورزشی مورد علاقه خود هستید. شاید از تصویر شخصی استفاده می کنید. هدف از طراحی، تعیین کننده طرح خواهد بود.
اگر در حال تبلیغ یک شرکت، گروه، تیم ورزشی یا مارک تجاری هستید، احتمالاً باید روی لوگو تمرکز کنید. به عنوان مثال، لوگوی نایک یک طرح بسیار ساده اما موثر است. یک طرح برای یک تیم ورزشی ممکن است دارای رنگ تیم باشد.
اگر برای نشان دادن تصویر یا نقاشی شخصی یک تیشرت می سازید، باید روی ظاهر آن بر روی یک پیراهن تمرکز کنید. به این فکر کنید که تصویر چقدر اصلی است و رنگها چگونه در تصویر کار می کنند.
استفاده از عکس در طراحی خود را در نظر بگیرید. از عکس شخصی خود استفاده کنید. ممکن است از تصویری که توسط شخص دیگری ساخته شده استفاده کنید، اما تنها در صورتی که حقوق قانونی استفاده از آن تصویر را کسب کرده باشید.

2- طرح رنگی را انتخاب کنید.

هنگام طراحی تیشرت، مهم است که در مورد تضاد رنگ فکر کنید. این بدان معناست که چگونه رنگهای خاص جوهر در طرح در برابر پیراهن رنگ روشن تر یا پیراهن رنگ تیره ظاهر می شود. برخی از رنگ های جوهر روی پیراهن روشن تر یا تیره تر روی صفحه کامپیوتر پرشورتر از آنچه که هنگام چاپ ،چاپ می شوند  به نظر می رسند.
هنگام استفاده از پیراهن های روشن تر، از رنگ های پاستلی مانند زرد، آبی روشن یا صورتی روشن خودداری کنید. این رنگها روی پیراهن ها قابل مشاهده خواهند بود اما ممکن است از فاصله دور خوانا نباشند. و اگر شما در حال طراحی پیراهنی با آرم هستید، می خواهید مطمئن شوید که لوگو از دور خوانا است!
اگر تصمیم دارید از رنگ های پاستل استفاده کنید، یک طرح کلی از رنگ تیره را به رنگ روشن تر اضافه کنید تا متن برجسته شود و خواندن آن آسان تر شود.
پیراهن های رنگ تیره با رنگهای جوهر روشن تر، مانند پاستل، ظاهر خوبی دارند. اما هنگام استفاده از رنگ های تیره تر جوهر در پیراهن های رنگ تیره مانند قرمز (آبی تیره)، سرمه ای یا سبز جنگلی مراقب باشید. این رنگها ممکن است در رایانه یا نقاشی عالی به نظر برسند، اما هنگام چاپ، رنگ پیراهن گاهی رنگ جوهر را مخدوش می کند.
اگر تصمیم دارید از Adobe Illustrator برای ایجاد طرح خود استفاده کنید، تنظیمات Global Colors می تواند کمک زیادی به طرح های رنگی کند.

3- به طرح ابعاد دهید.

هنگامی که رنگ های خود را به طرح اضافه کردید، ممکن است خوب به نظر برسد اما هنوز کمی تخت یا یک بعدی باشد. برای ایجاد عمق بیشتر در قسمت خاصی از طرح، رنگی را که سایه رنگ زیر آن است اضافه کنید. این امر باعث درخشندگی طرح می شود و تا حدودی به آن می بخشد.
اگر قصد دارید از نرم افزاری با ظرفیت بالا برای دستکاری (مانند Adobe Photoshop ، InDesign ، Gimp ، Adobe Illustrator یا Paint Shop Pro) استفاده کنید، می توانید از یک تصویر استاندارد استفاده کرده و آن را به طور اساسی متناسب با نیازهای خود تغییر دهید.
ایجاد یک طرح بردار در Inkscape یک راه موثر برای تغییر اندازه عکس در صورت لزوم است.

4- طراحی خود را متعادل کنید.

این بدان معناست که همه قسمتها یا عناصر را با هم ترکیب کرده و یک کل را تشکیل می دهند. نحوه انجام این کار بستگی به ترکیب طرح شما دارد. شاید طرح شما دارای عناصر کوچکتر مانند ستاره، گیاهان یا حیوانات باشد. یا ممکن است یک طرح بزرگ با یک شکل یا تصویر اصلی باشد.
به این فکر کنید که چگونه می توانید طرح را منسجم جلوه دهید، به طوری که همه قسمتها یا عناصر به خوبی در کنار هم قرار بگیرند. یک تصویر متعادل بلافاصله چشم را به سمت خود جلب می کند تا از تصویر دور شود.

5- محل قرارگیری طرح روی تی شرت را تعیین کنید.

آیا طرح شما به عنوان یک تصویر متمرکز، تصویری در سمت چپ بالای تی شرت یا به عنوان یک تصویر گسترده بهتر عمل می کند؟
اگر در حال طراحی یک پیراهن برای یک برند یا شرکت هستید، یک طرح ساده در مرکز پیراهن ممکن است موثرترین باشد.
فراموش نکنید شما همچنین می توانید از پشت تی شرت برای قرار دادن شعار نام تجاری (“فقط انجامش بده”) استفاده کنید. یا غزل آهنگ از آهنگ گروهی که پیراهن را برای آن طراحی می کنید.

6- تکمیل طرح نهایی طرح.

بهتر است ایده های خود را قبل از قرار دادن آنها روی تیشرت خود ترسیم کنید. چندین طرح مختلف و ترکیب رنگ را امتحان کنید. کنتراست و ابعاد رنگ را در نظر داشته باشید. مطمئن شوید که تصویر متعادل و منسجم است.
در صورت شک، نظر دوم را دریافت کنید. از دوستان، خانواده یا همکاران خود بپرسید که آنها چه طرح و رنگی را بیشتر دوست دارند.

قسمت 2- ایجاد تصویر دیجیتالی از طرح

1- برای لمس طرح های کاغذی خود از Adobe Photoshop استفاده کنید.

اگر طرح های کاغذی شما کیفیت بالایی ندارند یا با خطوط واضح ترسیم شده اند ، ممکن است این گزینه کار نکند. اگر طرح شما با کیفیت است:
طرح ها را در رایانه خود اسکن کنید. سپس آنها را در Photoshop روتوش کنید.
خطوط را تمیز کنید با فیلترها ، رنگها ، روشنایی ، کنتراست ، اشباع یا هر جلوه دیگری که در اختیار دارید بازی کنید.
خطوط ، شکوفه ها ، جلوه های چشمک زن و سایر تزئینات را اضافه کنید که ممکن است طراحی را پویاتر و متعادل تر کند (در صورت لزوم).
با رعایت تناسب در تناسب ، تناسب سبک ها و منسجم بودن رنگ ها ، مطمئن شوید که کل طرح از نظر داخلی سازگار است.

2- از نرم افزارهای رایانه ای برای ایجاد طرح استفاده کنید.

1- برای لمس طرح های کاغذی خود از Adobe Photoshop استفاده کنید.

اگر طرح های کاغذی شما کیفیت بالایی ندارند یا با خطوط واضح ترسیم شده اند، ممکن است این گزینه کار نکند. اگر طرح شما با کیفیت است:
طرح ها را در رایانه خود اسکن کنید. سپس آنها را در Photoshop روتوش کنید.
خطوط را تمیز کنید با فیلترها، رنگها، روشنایی، کنتراست، اشباع یا هر جلوه دیگری که در اختیار دارید بازی کنید.
خطوط، شکوفه ها، جلوه های چشمک زن و سایر تزئینات را اضافه کنید که ممکن است طراحی را پویاتر و متعادل تر کند (در صورت لزوم).
با رعایت تناسب در تناسب ، تناسب سبک ها و منسجم بودن رنگ ها ، مطمئن شوید که کل طرح از نظر داخلی سازگار است.

2- از نرم افزارهای رایانه ای برای ایجاد طرح استفاده کنید.

اگر از کیفیت طرح های کاغذی خود راضی نیستید، از نرم افزار رایانه ای برای طراحی خطی در فتوشاپ استفاده کنید.
اگر رایانه لوحی برای نقاشی دارید ، می توانید مستقیماً روی Photoshop یا برنامه ای مشابه رنگ آمیزی کنید و بکشید.

3- در صورت تمایل، متن را به طرح اضافه کنید.

به دنبال فونت باشید که طرح کلی شما را تکمیل کند، نه اینکه آن را تحت تاثیر قرار دهید. فونت باید با تصویر (های) موجود در طرح شما کار کند تا یک طرح متعادل ایجاد شود.
به فونت های برخی از لوگوها یا طرح های معروف تر فکر کنید. فونت باید به سبک کلی شرکت یا برند مربوط باشد. به عنوان مثال شعار نایک Just Do It’s با فونت پررنگ و ساده است، درست مانند لوگوی جسورانه و ساده swoosh آنها. در مقابل ، فونت مورد استفاده برای یک تیم ورزشی یا یک گروه راک گاراژ ممکن است پیچیده تر یا تزئین شده باشد.
مطمئن شوید هر فیلتری که در طراحی استفاده می کنید روی فونت نیز اعمال شود. اگر با لایه هایی در فتوشاپ کار می کنید، باید لایه های فونت خود را به زیر لایه های جلوه های عکس بکشید. 
از فونت های رایگان از یک سایت آنلاین مانند defont.com استفاده کنید. همچنین می توانید از brusheezy.com به طرح های برس رایگان دسترسی پیدا کنید. 
نحوه افزودن فونت در رایانه ، Illustrator یا Photoshop را در صورت لزوم مشاهده کنید.
اگر در طراحی احساس ماجراجویی می کنید، می توانید خودتان آن را بسازید.

4- نمونه اولیه ایجاد کنید.

ساده ترین راه برای این کار این است که طرح را چاپ کرده و روی یک پیراهن ساده اتو کنید. با این حال، اگر می خواهید کیفیت طراحی خود را آزمایش کنید، می توانید یک شرکت چاپ را استخدام کنید تا یک نمونه اولیه حرفه ای ایجاد کند.

5- تولید پیراهن (ها).

برای یک عملیات کوچک ، می توانید اتوکشی طرح را ادامه دهید.
اگر می خواهید پیراهن را در مقیاس بزرگتر بسازید ، می توانید به یک شرکت چاپ پول بدهید تا آنها را برای شما بسازد.

قسمت 3- چاپ روی صفحه طرح شما

وسایل خود را جمع کنید. برای چاپ صفحه ای طرح خود در خانه ، به موارد زیر نیاز دارید: 

  • یک تیشرت ساده
  • بطری 50 میلی لیتر چربی گیر
  • (موجود در فروشگاه هنری محلی شما)
  • 1 لیتر آب سرد
  • یک برس بزرگ
  • 500 میلی لیتر امولسیون
  • یک بطری کوچک حساس کننده
  • یک بطری جوهر چاپ روی صفحه
  • یک قلم مو یا یک سینی روکش
  • یک چوب کوچک چوبی
  • سشوار
  • یک شفافیت
  • یک صفحه چاپ

می توانید صفحه چاپ را در فروشگاه هنری محلی خود خریداری کنید. یا با خرید یک صفحه مش و یک قاب برانکارد بوم ، خودتان آن را بسازید. مش را روی قاب بکشید و لبه ها را به هم وصل کنید تا مش محکم شود. برای طرح های استاندارد روی پیراهن سبک ، مش 110-195 بهترین کار را می کند. برای طرح های زیبا با چند رنگ ، از مش 156-230 استفاده کنید. 

2- صفحه چاپ را آماده کنید.

چربی گیر و آب سرد را با هم مخلوط کنید. برس را در مخلوط قرار دهید و سپس مخلوط را روی صفحه بمالید.
مطمئن شوید که دو طرف صفحه را مسواک زده اید. شما فقط می خواهید یک قلم موی سبک به صفحه بدهید ، بنابراین نگران قرار دادن مقدار زیادی از مخلوط روی صفحه نباشید.
بگذارید صفحه خشک شود.

3- امولسیون و حساس کننده را با هم مخلوط کنید.

20 میلی لیتر (0.68 اونس) آب بردارید و آن را در بطری حساس کننده بریزید. حساسیت زا را با تکان دادن به مدت یک دقیقه خوب مخلوط کنید.
حساس کننده را به امولسیون اضافه کنید.
از چوب کوچک چوبی برای مخلوط کردن حساس کننده و امولسیون با هم استفاده کنید.
رنگ امولسیون باید از آبی به سبز تغییر کند. همچنین باید حباب های کوچکی در امولسیون ایجاد شود.
درب را به آرامی روی امولسیون قرار دهید و آن را به مدت یک ساعت در منطقه یا اتاق تاریک قرار دهید. پس از یک ساعت ، بررسی کنید که همه حباب های کوچک موجود در امولسیون ناپدید شده باشند.
اگر بعد از یک ساعت ناپدید نشدند ، امولسیون را یک ساعت دیگر بگذارید تا حباب ها از بین بروند.

4-امولسیون را روی صفحه قرار دهید.

در یک اتاق بسیار کم نور یا با نور قرمز کم ، یک خط امولسیون عکس را روی صفحه بچکانید و از یک دستگاه جاروبرقی برای پخش آن در اطراف استفاده کنید. 
امولسیون از طریق صفحه نمایش نشت می کند ، بنابراین مطمئن شوید که دو طرف صفحه را فشار می دهید. 
همچنین می توانید از سینی روکش برای اعمال امولسیون روی صفحه استفاده کنید. این کار را با قرار دادن صفحه نمایش روی یک حوله تمیز و کمی دورتر شدن از خود انجام دهید. سینی روکش را در انتهای صفحه قرار دهید و هنگام حرکت سینی به سمت بالای صفحه، امولسیون را با دقت روی آن بریزید.
اجازه دهید امولسیون در یک اتاق کاملا سیاه و سفید حدود بیست دقیقه خشک شود. از فن برای کمک به خشک شدن صفحه استفاده کنید.

5- شفافیت را به سمت عقب روی صفحه قرار دهید.

اکنون شما آماده هستید که تصویر خود را در امولسیون بسوزانید. این کار را با قرار دادن صفحه نمایش صاف ، قرار دادن شفافیت به سمت عقب و قرار دادن یک تکه شیشه روی شفافیت انجام دهید تا مطمئن شوید حرکت نمی کند. 

6- طرح را به امولسیون بسوزانید.

یک لامپ 500 واتی تصویر شفافیت را در پانزده دقیقه در امولسیون می سوزاند.
زمان دقیق این فرایند به نور و امولسیون مورد استفاده شما بستگی دارد. 
دستورالعمل های خاصی برای نور مورد نیاز باید روی بسته بندی امولسیون خریداری شده باشد.

7- صفحه را بشویید.

اجازه دهید صفحه نمایش به مدت دو دقیقه در یک لایه نازک آب خیس بخورد. سپس هرگونه امولسیون اضافی را با شلنگ یا زیر دوش بشویید. 

8- نوار ضد آب را در اطراف لبه های زیر صفحه قرار دهید.

سمت صاف صفحه روی پیراهن رو به پایین قرار می گیرد، و در کنار قاب جایی است که از جوهر استفاده می کنید.
برای اطمینان از اینکه هیچ جوهر در اطراف قاب نشت نمی کند، از نوار ضد آب برای محافظت در اطراف لبه هایی که صفحه روی قاب کشیده است استفاده کنید.

9- تی شرت خود را روی یک سطح صاف قرار دهید.

مطمئن شوید چین و چروک وجود ندارد. صفحه نمایش را روی تیشرت قرار دهید، جایی که دوست دارید طراحی شما باشد. صفحه را در بالا قرار دهید، مطمئن شوید صفحه و طرح با هم تراز هستند.
پیراهن خود را روی یک تکه مقوا محکم کنید. با انجام این کار ، تی شرت شما صاف و بدون چین و چروک باقی می ماند. همچنین باعث می شود که تیشرت خود را بعداً به محلی امن منتقل کنید تا خشک شود.
در صورت امکان، از یکی از دوستان خود بخواهید که هنگام پخش جوهر صفحه را محکم نگه دارد.

10- یک قاشق غذاخوری جوهر چاپ روی صفحه را در بالای صفحه پخش کنید.

با استفاده از دستگاه تمیزکننده، صفحه را با پخش خط جوهر از بالا به پایین بپوشانید.
مش واقعاً ضخیم است، بنابراین این مرحله بیشتر یک آغازگر است. 
از فشار بسیار سبک استفاده کنید تا هیچ جوهر را به داخل صفحه فشار ندهید.

11- صفحه را فشار دهید.

با پر شدن صفحه، آماده انتقال طرح به پیراهن هستید.
از دستگاه تمیزکننده با زاویه 45 درجه در هر دو دست برای توزیع یکنواخت فشار استفاده کنید. در صورت امکان، از یک دوست بخواهید صفحه را در جای خود نگه دارد.
جوهر را بر روی صفحه نمایشگر غرق شده روی طرح بکشید. 

12- جوهر را درمان کنید.

با استفاده از سشوار، حرارت یکنواخت را به مدت چند دقیقه روی طرح بکشید. 
قبل از استفاده از صفحه بعدی، جوهر را تمیز کنید تا لایه های بیشتری از گرافیک را در رنگ های مختلف اضافه کنید.
اگر از تکنیک مناسب چاپ روی صفحه استفاده کرده و آن را درمان کنید ، تیشرت شما برای ماشین لباسشویی مناسب است.

13- پس از اتمام ساخت پیراهن ، صفحه نمایش خود را بشویید.

از آب سرد استفاده کنید و آن را با اسفنج بکشید تا جوهر خارج شود. بگذارید صفحه نمایش هوا خشک شود.

قسمت 4- Stenciling طرح شما

1- مواد خود را جمع آوری کنید.

برای چاپ روی تی شرت، به موارد زیر نیاز دارید:
چاپ سیاه و سفید از طرح شما. مهم است که از چاپ سیاه و سفید طرح خود استفاده کنید ، بنابراین ردیابی آن آسان خواهد بود.
یک تکه کاغذ تماس یا یک شفافیت
چاقوی کاردستی یا چاقوی دقیق
یه تیشرت ساده
یک تکه مقوا آنقدر بزرگ است که قسمت جلوی پیراهن را می پوشاند

2-طرح را روی یک کاغذ تماس بگیرید.

کاغذ تماس کاغذ شفافی است که برای پوشش کتاب استفاده می شود. دارای یک طرف معمولی و یک طرف چسبنده است که جدا می شود. شما می خواهید کاغذ خود را به قسمت لایه بردار بچسبانید تا طرح از جلوی کاغذ تماسی-سمت غیر چسبنده قابل مشاهده باشد. 
همچنین می توانید از یک تکه شفافیت یا کاغذ شفاف استفاده کنید. آن را به چاپ طرح خود با نوار وصل کنید. 

3- از چاقوی تیز کاردستی برای بریدن قسمت های مشکی طرح استفاده کنید.

کاغذهای پیوست شده را مانند یک میز روی یک سطح صاف قرار دهید.
خطوط را با چاقوی کاردستی یا چاقوی دقیق دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که قسمت های مشکی که بریده اید قسمت هایی از طرح هستند که با رنگ پر می شوند. 

4- قسمت چسبنده را از کاغذ تماسی جدا کنید.

کاغذ معمولی با طرح را نیز از کاغذ تماسی بردارید. استنسیل چسبناک را روی تیشرت قرار دهید ، مطمئن شوید صاف است و چین و چروک ندارد.
اگر از کاغذ شفاف یا شفاف به جای کاغذ تماسی استفاده می کنید، شفافیت را با نوار به پیراهن وصل کنید. 

5- یک تکه مقوا را داخل تی شرت قرار دهید.

با انجام این کار قسمت جلو و عقب جدا می شود تا جوهر به طرف دیگر خونریزی نکند.

6- برای رنگ آمیزی روی پارچه از برس اسفنجی استفاده کنید.

فقط روی نقاطی که از کاغذ تماسی بریده شده اند رنگ بزنید-نقاطی که روی تی شرت به رنگ تیره رنگ آمیزی می شود. 
بگذارید رنگ خشک شود. رنگ را با لمس ملایم نقاط رنگ شده آزمایش کنید. اگر رنگ روی انگشت شما بریزد، کاملاً خشک نشده است.

7-وقتی رنگ خشک شد، کاغذ تماسی تی شرت را جدا کنید.

اکنون یک تی شرت استنسیل خواهید داشت.
اگر بیش از یک تیشرت شابلون می خواهید ، می توانید از شابلون برای ساخت پیراهن دیگر استفاده کنید.

قسمت 5- نقاشی سفید کننده طرح شما

1- از سفیدکننده با خیال راحت استفاده کنید.

رنگ آمیزی سفید کننده راهی سرگرم کننده، آسان و ارزان برای ایجاد طرح روی تی شرت، به ویژه طرح های مبتنی بر متن است. اما، به یاد داشته باشید که سفیدکننده سمی است، بنابراین آن را دور از دسترس کودکان نگه دارید. 
همیشه از تماس چشم ها، لباس ها و هرگونه برش باز در تماس با سفید کننده محافظت کنید.
اگر پوست حساسی دارید، هنگام رنگ آمیزی سفید کننده باید دستکش نازک آشپزخانه بپوشید.

2- وسایل خود را جمع کنید.

شما نیاز خواهید داشت:
سفید کننده خانگی بدون پارچه
یک برس رنگ موی مصنوعی (یک برس ارزان انتخاب کنید، زیرا به هر حال فقط آن را سفید می کنید!)
یک کاسه شیشه ای یا سرامیکی
یک حوله یا پارچه سفید
گچ سفید
یک تکه مقوا
پیراهن ترکیبی پنبه ای رنگ تیره
می توانید این روش را روی پیراهن رنگ روشن تر امتحان کنید ، اما رنگ سفید کننده در رنگ های تیره بهتر نمایان می شود.

3- پیراهن خود را روی یک سطح صاف قرار دهید.

سپس، تکه مقوا را داخل پیراهن خود بکشید. هنگام نوشتن طرح خود ، به عنوان یک سطح یکنواخت عمل می کند. همچنین باعث جلوگیری از خونریزی سفیدکننده از پشت پیراهن شما می شود.

4- برای طراحی طرح روی پیراهن از گچ سفید استفاده کنید.

این می تواند جمله مورد علاقه شما (“Bazinga!” “Reach for the Stars”) ، نام گروه شما یا لوگوی نام تجاری شما باشد.
اگر به لکه های گچ نیاز دارید و طرح را دوباره طراحی کردید، نگران نباشید. پس از اتمام رنگ آمیزی سفید کننده، خطوط گچ از بین می روند.

5- کناره های پیراهن را زیر مقوا تا کنید.

پیراهن را با الاستیک یا گیره های کوچک به مقوا محکم کنید. این کار باعث می شود مقوا هنگام سفید کردن رنگ از لغزش خارج شود.

6- سفید کننده را آماده کنید.

چند لیوان سفید کننده را در ظرف شیشه ای یا سرامیکی بریزید. از یک حوله برای پاک کردن هر گونه قطره ای استفاده کنید. شما نمی خواهید هیچ قطره سفید کننده ای روی لباس شما تمام شود.

7- برس خود را به سفید کننده آغشته کنید.

آن را روی لبه کاسه بکشید تا هر گونه چکه ای از بین برود.

8- برای ردیابی خطوط گچ طرح خود از ضربات ثابت استفاده کنید.

برای داشتن خط سفید کننده یکنواخت، برس خود را هر دو اینچ دوباره بارگذاری کنید. پارچه به سرعت مایع را جذب می کند بنابراین سریع کار کنید ، اما با یک دست ثابت.
9- ردیابی طرح خود را به پایان برسانید. سپس، استراحت کنید تا سفید کننده با پارچه پیراهن واکنش نشان دهد.
به پیراهن نگاه کنید. آیا نقاط ناهموار یا مناطق روشن وجود دارد؟ اگه اینطوره برو با برس پر شده با سفیدکننده خود و طرح را یکدست کنید.

9- ردیابی طرح خود را به پایان برسانید.

سپس، استراحت کنید تا سفید کننده با پارچه پیراهن واکنش نشان دهد.
به پیراهن نگاه کنید. آیا نقاط ناهموار یا مناطق روشن وجود دارد؟ اگر چنین است ، با برس پر شده با سفیدکننده به داخل برگردید و طرح را یکدست کنید.

10- بگذارید پیراهن حداقل یک ساعت زیر نور آفتاب بماند.

این باعث می شود که سفید کننده پردازش و روشن شود.
بسته به میزان پنبه پیراهن شما، رنگ طرح شما از قرمز تیره ، نارنجی ، صورتی یا حتی سفید متغیر است.

 

11- پیراهن خود را بشویید و با دست بشویید.

آویزان کنید تا خشک شود. طرح سفید کننده دائمی جدید خود را تحسین کنید.
پیراهن را با رنگهای مشابه بشویید. خطوط گچ باید شسته شوند و فقط طرح سفید کننده باقی بماند.

www.hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات)، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *