منوی دسته بندی

چگونه می توان یک کار چاپ لیوان را شروع کرد

چاپ عکس روی لیوان

شروع کسب و کار چاپ لیوان 

در چاپ حامد، ما می توانیم به شما یاد دهیم که چگونه فوراً مشاغل چاپ لیوان مستقر در خانه خود را راه اندازی کنید. صنعت چاپ محصولات تبلیغاتی بهتر از هر زمان دیگری کار می کند و چاپ لیوان سهم عمده ای از صنعت را به خود اختصاص داده است. برای شروع کار چاپ لیوان خود، ابتدا باید در تجهیزات مناسب چاپ لیوان سرمایه گذاری کنید.

در چاپ حامد، ما تجهیزات چاپ محصولات تبلیغاتی را تولید می کنیم که برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده است. سیستم های چاپ پد میز جمع و جور ما به راحتی قابل استفاده هستند و به سرعت به چاپگرهای صفحه ای استوانه ای تبدیل می شوند تا با لیوان و سایر موارد مشابه مانند چاپ لیوان حرارتی یا جادویی استفاده شوند. تجهیزات ما از نظر کیفیت و ارزش در کلاس خود بی نظیر هستند.

سود خود را با کسب و کار چاپ لیوان افزایش دهید

وارد دنیای پر سود چاپ لیوان قهوه شوید. سرویسی با تقاضای زیاد که به راحتی می توانید با تجهیزات چاپ صفحه ای استوانه ای خود ارائه دهید. بیایید نگاهی به یک کار معمولی بیندازیم و ببینیم دقیقاً چگونه می توانید این نوع سود را بدست آورید.

یک سفارش برای 144 لیوان قهوه سفید با یک آرم معمولاً با قیمتی معادل 1.50 دلار با سود 50 درصد ناخالص به فروش می رسد. همچنین هزینه راه اندازی استاندارد صنعت 45 دلار دریافت خواهید کرد. از این هزینه تنظیم شده، هزینه واقعی مواد شما در حدود 15 دلار است. تکمیل سفارش لیوان 144 معمولاً حدود 1 ساعت طول می کشد.

چاپ لیوان

وقتی همه کارها تمام شد، شما با این سفارش 144 لیوان یا 138 دلار در ساعت 138 دلار سود کردید!

سرمایه خود را در تجهیزات چاپ لیوان سریعاً با سود سریع بازپس بگیرید.

کسب و کار چاپ ماگ خود را با حداقل 138،75 دلار در ماه با برنامه اجاره با خود ما شروع کنید

درست است! شما می توانید با پرداخت هزینه ماهانه 138.75 دلار کار خود را در زمینه چاپ لیوان شروع کنید. همانطور که مشاهده کردید، این معادل فقط یک شغل در ماه است.

در کجای دیگر می توانید درهای یک تجارت جدید و تجهیزات مورد نیاز برای چنین تعهد ماهانه کمی را باز کنید؟

با برنامه های اجاره به مالکیت خود، می توانیم مشاغل نوپا را تأیید کنیم و حتی برنامه های ویژه ای برای اعتبار کمتر از حد عالی داشته باشیم.

با استفاده از پول شخص دیگری، سرمایه در گردش خود را آزاد می کنید، بنابراین برنامه اجاره به ما یک راه عالی برای شروع کار خود در زمینه چاپ صفحه نمایش است.

سیستم چاپ پد برای چاپ لیوان و محصولات تبلیغاتی

آیا واقعاً می خواهید در تجارت محصولات تبلیغاتی آن را از پارک بیرون بیاورید؟ اگرچه ممکن است بخواهید در بازار چاپ لیوان شروع کنید، تجهیزات و لوازم ما به شما امکان می دهد تجارت خود را در زمینه چاپ انواع مختلف از جمله موارد ویژه تبلیغات، چاپ عکس روی لیوان، چاپ تیشرت، چاپ سنگ و… گسترش دهید. و سایر موارد، بدون نیاز به خرید تجهیزات اضافی.

چاپ پد روشی است که برای چاپ بیشتر هر کالای تبلیغاتی که در بازار مشاهده می کنید استفاده می شود و با چاپگر سری 990 چاپا، شما در وسط تبلیغ محصول تبلیغاتی قرار خواهید گرفت. نصب و استفاده از سری Printa 990 کاملاً مجهز به لوازم چاپ پد است که برای راه اندازی و کار با حداقل تلاش و حداقل فضای مورد نیاز نیاز دارید. این سیستم را در خانه خود تنظیم کنید و یک کار تبلیغاتی مبتنی بر کالای تبلیغاتی کاملاً کارآمد – بهترین از همه جهان – داشته باشید.

چاپ لیوان حرارتی یا جادویی

ما در چاپ حامد نه تنها در مورد تجهیزات چاپ ، بلکه در آموزش هایی که به شما ارائه می دهیم برای راه اندازی سریع کار خود مشتاق هستیم. حتی اگر قبلاً هرگز چاپی انجام نداده اید، جای نگرانی نیست. ما به مشتریان خود یک جلسه آموزش رایگان ارائه می دهیم تا اطلاعات لازم در مورد نحوه کار با تجهیزات چاپ پد را یاد بگیرند. آموزش ما شامل تنظیم، آماده سازی، استفاده از آثار هنری، نحوه چاپ و سایر موضوعات مرتبط است. ما به هزاران نفر در راه اندازی مشاغل سودآور خود کمک کرده و از رهبران شناخته شده صنعت هستیم. 

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *