منوی دسته بندی

چگونه می توان لیوان های سفارشی سابلیمیشن را چاپ کرد

چاپ لیوان

آموزش ساخت لیوان سفارشی

اطمینان حاصل کنید که آنچه برای ساخت لیوان سفارشی لازم دارید موجود می باشد. موارد مورد نیاز عبارتند از: چاپگر جوهر افشان با جوهر سابلمیشن نصب شده، نرم افزار گرافیک مانند Adobe Illustrator یا Coral Draw، کاغذ سابلمیشن، پرس لیوان حرارتی، قیچی و خط کش ، نوار حرارتی و چند لیوان سابلمیشن خالی .

الگو داشته باشید. ابعاد الگو باید 21 در 9 سانتی متر باشد. لطفاً متن و گرافیک مهم را از لبه خط برش یا خطوط راهنما 2.5 میلی متر دور نگه دارید. این امر هنگامی اتفاق می افتد که ورق چاپی تمام شده خود را برش بزنید و به طور اتفاقی آرم خود را برش ندهید. گرافیک پس زمینه باید 2.5 میلی متر از خط برش فاصله داشته باشد.

پس از بارگیری الگو. آن را در فتوشاپ باز کرده و آرم ها یا کارهای هنری خود را در موقعیت ذکر شده قرار دهید. اگر فقط 1 آرم روی هر لیوان می خواهید، آرم خود را در سمت راست قرار دهید. این بدان معناست که یک فرد راست دستی لوگوی شما را هنگام برداشتن لیوان شما می بیند. در واقع در حال حاضر در سمت اشتباه است، همین که ما در تصویر آینه چاپ کنیم، در سمت راست صفحه قرار دارد که در سمت چپ صفحه قرار دارد.

ایجاد طرح اولیه
چاپ عکس روی کاغذ سابلیمیشن

چاپ طرح روی کاغذ سابلیمیشن

هنگامی که از موقعیت آرم خود راضی بودید، آماده چاپ آثار هنری خود هستید. به طور کلی برای اکثر کاغذهای سابلمیشن با کیفیت خوب شما نیازی به جوهر زیادی ندارید که روی کاغذ سابلمیشن گذاشته شود. اگر از چاپگر EPSON استفاده می کنید تنظیمات خوبی برای شروع وجود دارد. گزینه های با کیفیت: عکس، نوع کاغذ: کاغذهای ساده، در زیر صفحه طرح صفحه مطمئن شوید که کادر تأیید Mirror Image علامت خورده است. بر روی OK سپس دکمه Print و سپس دوباره بر روی دکمه Print  کلیک کنید.

اکنون که صفحه خود را چاپ کردید باید به شکلی شبیه به این باشد. نگران ظاهر شسته شده نباشید. همه چاپ های سابلمیشن به این شکل هستند. این سحر و جادو هنگامی اتفاق می افتد که تصویر روی لیوان فشار داده شود / چاپ شود. این زمانی است که جوهر به حالت گاز تبدیل می شود و به داخل لایه پلی استر سطح لیوان سابلمیشن جذب می شود.

قدم بعدی این است که با قیچی یا چاقو و خط کش، طرح های خود را ببرید. حدود 1 میلی متر داخل خط برش بزنید. هیچ کدام از خط های سرخابی را روی کاغذی که روی لیوان شما چاپ می شود نگذارید.

برش کاغذ به اندازه دوره لیوان
قراردادن لیوان داخل پرس

تنظیم پرس حرارتی لیوان

اکنون تنظیم فشار پرس خود را بر روی فشار لیوان خود تنظیم کنید تا هنگامی که لیوان خود را در فشار می فشارید فشار متوسط ​​تا سنگینی بر آن وارد شود. شما می توانید فشار کافی داشته باشید زیرا فشار لاستیکی تفلون کمی در اطراف بالا و پایین لیوان خم می شود.

اکنون فشار لیوان خود را وصل کنید. دما را برای دمای اولیه 320 و دمای ثانویه 350 درجه فارنهایت و تایمر را برای 80 ثانیه تنظیم کنید. سپس بگذارید تا دمای لازم گرم شود. 

(لطفاً توجه داشته باشید این تنظیمات مربوط به پرس حرارتی شما ممکن است متفاوت باشد حتما از سازنده دستگاه اطلاعات بیشتر کسب نمایید).

بعد از گذشت زمان و اتمام زمان ماگ را برداشته و کنار کاغذ سمت بالا و پایین لیوان را چک کنید. اگر طرح کامل به لیوان منتقل شده بود کاغذ را از دور ماگ باز کنید و اجازه دهید لیوان خنک شود.  

چاپ روی لیوان

 

hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *