منوی دسته بندی

چگونه می توان روی لیوان عکس چاپ کرد؟

چاپ لیوان

چگونه می توان روی لیوان عکس چاپ کرد؟

لیوان عکس سفارشی شایان ستایش ، شخصی و کاربردی است و هدایای عالی برای دوستان و خانواده ارائه می دهد. اما چگونه می توان روی لیوان عکس چاپ کرد؟

بیایید چند روش مختلف برای ایجاد لیوان عکس سفارشی خود را بررسی کنیم.

لیوان عکس سفارشی

پرس حرارتی: از طریق استفاده از پرس حرارتی مخصوص طرح از کاغذ به لیوان با فرایندی به نام سابلیمیشن منتقل می گردد. این گزینه احتمالاً گرانترین است. این به تجهیزات تخصصی، جوهر سابلیمیشن ، کاغذ سابلیمیشن ، لیوان های مخصوص روکش شده و نوار مقاوم در برابر حرارت نیاز دارد.
دکوپاژ: اگر کار هنری می کنید، همه چیز را در مورد این روش می دانید. دکوپاژ فرایندی است که از چسب، سیلر و… استفاده می شود تا کاغذ یا پارچه به سطوح مختلف متصل شود. برای قرار دادن عکس روی لیوان، یک عکس را برش دهید، آن را با چسب دکوپاژ برش دهید، بگذارید خشک شود. حتماً از نسخه ایمن چسب ماشین ظرفشویی استفاده کنید تا طراحی کمی بیشتر شود.

عکس روی لیوان

برگردان های Waterslide:

این یک فرایند دشوار است که از کاغذ مخصوص انتقال برگردان برای چاپ تصویر شما استفاده می شود. سپس تصویر چاپ شده را با یک درزگیر ثابت کننده اسپری کرده، اجازه دهید خشک شود و آن را برای چند دقیقه در یک کاسه آب خیس کنید. بعد، تصویر را از روی کاغذ بریزید و روی لیوان قرار دهید، بگذارید خشک شود و با مهر و موم کاملاً اسپری کنید.
اتو کردن: همه اتو را دوست دارند. بله درسته؟ برای این کار شما به مواد وینیل آهنی ، برش وینیل یا قیچی برای برش طرح خود ، اتوی لباس یا کاردستی کوچکتر نیاز دارید. همچنین، اگر از وینیل فلزی استفاده می کنید، لیوان را در مایکروویو گرم نکنید.

لیوان جادویی سفارشی

حرارتی یا جادویی:

یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین روش های چاپ لیوان استفاده از لیوان های حرارتی یا جادویی می باشد. این ماگ ها در حالت عادی مشکی بوده و وقتی مایعات داغ داخل آنها ریخته می شود عکس ظاهر می گردد که بسیار مناسب هدایا به مناسبت های مختلف می باشد.
hamedprint.ir: به راحتی میتوانید عکس و متن خود را در صفحه ثبت سفارش بارگذاری نموده و بدون هیچ استرس ودردسری از بهترین چاپ روی لیوان برخوردار شوید. میتوانید انواع لیوان های چاپ را مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود لیوان مخصوص را سفارش داده و از چاپ زیبا لذت ببرید.

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *