منوی دسته بندی

چگونه لیوان قهوه سفارشی را در فروشگاه آنلاین خود بفروشیم؟

چاپ لیوان حرارتی یا جادویی

چگونه لیوان قهوه سفارشی را در فروشگاه آنلاین خود بفروشیم؟

آیا کسی وجود دارد که دوست نداشته باشد حداقل یک بار در روز یک فنجان قهوه بنوشد؟ به سختی وجود دارد و اگر هر روز صبح آن را بردارید و یک متن انگیزشی زیبا یا تصویری از عکس قدیمی خود را روی لیوان خود ببینید، چه می کنید؟
این باعث می شود افراد در طول روز آرامش و نشاط پیدا کنند. اگر می خواهید یک تجارت آنلاین با فروش لیوان قهوه سفارشی راه اندازی کنید، وقت آن است که خیال خود را نیز باز کنید. چاپ حامد می تواند بهترین ایده شما باشد.
چگونه می توان چاپ لیوان سفارشی را در فروشگاه آنلاین خود شروع کرد؟ در واقع، صنعت لیوان سفارشی تفاوت قابل توجهی با تجارت چاپ لیوان ساده دارد. ممکن است شروع به ارائه هر دو یا فقط یک سرویس کنید.
با این حال، شما به یک وب سایت نیاز دارید که مشتریان بتوانند عکس های خود را بارگذاری کنند یا برای سفارش یک شرکت لیوان شخصی، طرح ها، متن و غیره را ایجاد یا اضافه کنند.

چاپ عکس روی ماگ

با دنبال کردن یک سری مراحل که در مورد آن بحث خواهیم کرد، می توانید به سرعت کار چاپ عکس روی لیوان خود را شروع کنید.
چگونه رقبای خود را تحویل بگیریم؟ افزایش خرید!
یک مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید
اما قبل از اینکه راهنمای مرحله به مرحله راه اندازی یک شرکت چاپ لیوان را درک کنید، باید بدانید که چگونه می تواند یک چاپگر  به شما کمک کند.

1. مشتری های شما چه کسانی هستند؟

به لطف فن آوری های دیجیتالی که همیشه در حال پیشرفت هستند، صنعت هدایای سفارشی هر روز رشد می کند.
خوب است لیوان های چاپی سفارشی را به موارد زیر بفروشید:
کارمندان و تامین کنندگان هدیه سازمانی به دوستان و خانواده خود برای هدیه تولد، هدایای عروسی و همچنین، می توانید از آنها برای مارک تجاری و بازاریابی استفاده کنید.
به عنوان مثال، یک شرکت می تواند با دادن  لیوان شخصی به مشتریان همیشگی خود، نام تجاری خود را تبلیغ کند. این نه تنها مشتریان شما را درگیر می کند بلکه باعث افزایش دانش شما در مورد برند شما می شود.
این بدان معناست که چاپ لیوان امکانات تجاری بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد.
بنابراین، بیایید شروع کنیم که چگونه می توانید تجارت چاپ لیوان خود را با موفقیت راه اندازی کنید.

2. یک طرح تجاری تهیه کنید:

صرف نظر از اینکه کدام شرکت را راه اندازی می کنید، نیاز اصلی برنامه ریزی خوب است. شما باید محدودیت هزینه های خود را در نظر بگیرید، توصیف کنید و در نظر بگیرید. دو سنگ بنای یک استراتژی خوب طراحی شده، اولویت های مناسب تعریف شده و برآورد بودجه مشخص است.
روش های زیر به شما کمک می کند وقت و هزینه خود را در تجارت چاپ لیوان سفارشی کاهش دهید:
ابتدا باید شرکت را به عنوان مشاغل مستقر در خانه راه اندازی کنید. این کمک می کند تا هنگام رفتن از خانه به محل کار خود، زمان و هزینه را کاهش دهید.

ثانیاً، با پول اندک، می توانید با به خطر انداختن حداقل خطرات ، شغلی راه اندازی کنید.

همچنین ممکن است شرکت را به صورت نیمه وقت راه اندازی کنید. بنابراین، اگر قبلاً داشته اید، نیازی نیست که کارهای فعلی خود را اضافه کنید.

این سازمان به هیچ وجه به آموزش و پرورش یا مهارتهای فنی احتیاج ندارد. با این حال، برای ساختن عکس های زیبا، باید فتوشاپ را بلد باشید.
عملاً، وقتی شرکت را بصورت آنلاین اداره می کنید، تجارت چاپ لیوان شما به بازار گسترده ای راه پیدا می کند.

3. لیوان مناسب را انتخاب کنید:

شما می توانید انواع لیوان های قهوه خالی را از بازار انتخاب کنید، مانند:
Worlds 1st & Only Online Design Studio 
لیوان قهوه – لیوان قهوه محبوب ترین و بیشترین درخواست در کل صنعت چاپ لیوان است. بدون فکر دوم، شما هنوز هم می توانید دانه های قهوه سفارشی را بفروشید.
لیوان سرامیکی – لیوان سرامیکی به راحتی تمیز می شود. از آنجا که گرما به بهترین وجه حفظ می شود، برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه، چای یا حتی شکلات داغ مناسب است.
لیوان سفر – یک لیوان مسافرتی مناسب برای مسافران طولانی مدت مانند دوچرخه سواران کوهستانی که حمل و نقل نوشیدنی های گرم یا سرد را ترجیح می دهند.

لیوان از جنس استنلس استیل – همانطور که از نام آن مشخص است، کاسه ای از جنس استنلس استیل در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است و برای حمل نوشیدنی در آب و هوای مرطوب مناسب است.

لیوان شیشه ای مات – یک لیوان شفاف به طور معمول از شیشه ساخته می شود و بسیار مبتکرانه است و برای نوشیدنی های سرد مانند آب میوه و نوشابه، قهوه سرد و غیره مناسب است.
لیوان حرارتی یا جادوئی – افرادی که عاشق سورپرایز اطرافیانشان هستند و میخواهند دوستان و عزیزانشان را غافلگیر کنند از لیوان جادویی استفاده می کنند. لیوان های جادویی به خاطر خاصیت حرارتی بودن آنها بسیار مناسب هدایای خاص می باشد. این ماگ زیبا در حالت عادی مشکی می باشد و وقتی که مایعات داغ داخل آن ریخته می شود عکس ظاهر می گردد. 
لیوان دسته قلبی – لیوان قلبی برای زوج ها و عشاق عزیز یک گزینه عالی است.
همچنین ببینید: تا سال 2025 چاپ تی شرت سفارشی به یک صنعت 10 میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد
شما می توانید با توجه به مشتری و بودجه خود، یک، دو گزینه اضافی انتخاب کنید.

4. روش چاپ صحیح را انتخاب کنید.

شما می توانید از بین روش های مختلف چاپ یکی را به دلخواه انتخاب نمایید:

چاپ لیوان سفارشی برای چاپ انتقالی یا لیتو:

چاپ قدیمی چاپ به صورت چاپ انتقال است که به چاپ لیتو نیز معروف است. چاپ روی لیوان های چینی سرامیکی یا استخوانی اغلب مفید است. به طور کلی، یک چاپگر در حال طراحی یک تصویر یا طرح است و آن را روی یک سطح خاص می پوشاند.
پس از استفاده از پوشش، چاپ به انتقال اسلاید آب منتقل می شود. چاپگر به صورت دستی به نوشیدنی اضافه می شود. اگرچه از بسیاری از رنگها پشتیبانی می کند، اما کندتر و پرمشق تر از چاپ روی صفحه است. این مناسب برای چاپ لیوان های تبلیغاتی با متوسط ​​به یک منطقه گسترده است.

چاپ مستقیم روی لیوان قهوه:

جوهر توسط یک صفحه یا مش در این فرآیند یک استنسیل توسط چاپگر به شبکه گسترده اضافه می شود. استنسیل با سوراخ های ریز تصویر نهایی لیوان را تشکیل می دهد.
اگر می خواهید طرح های ساده ای برای ماگ حرارتی  یا کاسه های چینی استخوانی درست کنید، چاپ مستقیم روی صفحه می تواند گزینه مناسب باشد. همچنین برای طرح های کوچکتر و کسانی که نمی خواهند بیش از حد رنگ ها یا یک تصویر بزرگ را تداخل دهند، بسیار مناسب است
این می تواند یک گزینه عالی برای یک شرکت کم بودجه با طراحی ساده باشد.

چاپ سابلیمیشن:

برای چاپ لیوان قهوه به صورت سفارشی، چاپ سابلیمیشن بهترین روش است. در نتیجه تصاویر واضح و رنگی و شفاف ایجاد می شود. به این دلیل که از رنگ های ارگانیک استفاده می کند و اثر هنری مورد نظر را با حرارت روی ظروف منتقل می کند. برای مدت طولانی تر، این باعث می شود این مفهوم کاملاً جدید باشد.

این راحت تر برای اشکالات تبلیغاتی مناسب است، که باید به درستی در رنگ عکاسی تکرار شود و منجر به تولید جلا شود.

چاپ لیوان دیجیتال:

چاپ دیجیتال روشی است که در آن چاپگر مستقیماً روی کاغذ روکش شده ویژه با تصویر یا طرح چاپ می شود. تصویر زیر را با یک سوئیچ لغزش به سمت زیر نشان دهید. به ایجاد ظاهری تمام رنگی و دائمی کمک می کند و آن را به روشی کامل برای تولید متن یا تصاویر با کیفیت بالا تبدیل می کند.
به طور معمول بهترین روش برای چاپ عکس روی لیوان های استیل، سفال یا چینی استخوان است.

5. تجارت خود را ثبت کنید:

شرکت شما هرچه بزرگ یا کوچک باشد، ثبت شرکت شما از نظر قانونی اجباری است. همچنین باید بسته به فرم شرکت، کلیه مجوزها و مجوزهای لازم برای این کار را دریافت کنید تا مطمئن شوید در آینده با مشکل قانونی روبرو نیستید.
شما می توانید برای بررسی تمام مجوزها و مجوزهای مورد نیاز خود به دفتر دفتریار کشور خود مراجعه کنید و مراحل دریافت مجوزها و مجوزها را فرا بگیرید.

توجه: به طور معمول، اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین افتتاح شود، ممکن است به مجوزها و مجوزهای کمتری نسبت به موارد مورد نیاز برای یک تجارت آفلاین نیاز داشته باشید.

برنامه وب برای چاپ برای چاپگرها و تزئینات
اگرچه هم برای شرکتهای آفلاین و هم برای شرکتهای آنلاین مزایایی وجود دارد، اما امروزه یک شرکت آنلاین از ارزش بیشتری برخوردار است و از این رو توصیه می شود که دسترسی مستقیم به کالاها را فراهم می کند و خریدها را بدون انجام بازدیدهای فیزیکی ساده تر می کند.
علاوه بر این، مردم همچنین ترجیح می دهند در زمان فعلی کرونا به صورت آنلاین به خرید وسایل بپردازند تا اینکه به صورت فیزیکی به یک فروشگاه بروند و چیزی خریداری کنند.

6. با تجهیزات چاپ لیوان آماده شوید:

اگرچه تجهیزات مورد نیاز برای چاپ روی لیوان به نحوه چاپ بستگی دارد، اما تجهیزات زیر را برای اجرای انواع کسب و کار چاپ لیوان نیاز دارید:

  • کامپیوتر
  • نرم افزار طراحی
  • دستگاه پرس حرارتی
  • لیوان خالی
  • کاغذ سابلیمیشن حرارتی

7. یک طراحی آنلاین لیوان را ادغام کنید:

وقتی یک فروشگاه چاپ آنلاین راه اندازی می کنید و بودجه زیادی ندارید، می توانید با یک راه حل dropshipping گره بزنید.

این امکان را به شما می دهد تا هزینه های حمل و نقل را کاهش داده و کلیه درخواست های مربوط به سفارشات برگشتی یا جایگزینی را پردازش کنید.
یک مزیت دیگر نیز وجود دارد که می توانید هنگام فروش لیوانهای سفارشی بصورت آنلاین از آن بهره مند شوید. این مزایا – فراهم آوردن توانایی مصرف کنندگان برای ساختن  طرح های خود از طریق راه حل برای طراحی محصول آنلاین که می توانند در مغازه های خود استفاده کنند.
از بین طیف وسیعی از محصولات نرم افزاری موجود در بازار، نرم افزار طراحی محصول Imprintnext می تواند بهترین انتخاببای شما باشد: این نرم افزار دارای ویژگی های زیر است:

واقعیت افزوده، هوش مصنوعی پیشرفته (به زودی)، تولید کننده محصول مجازی (به زودی)، بازار چند منظوره.
پشتیبانی از چاپ با فرمت گسترده، پیش نمایش سه بعدی، پیش نمایش گلدوز، پشتیبانی از حکاکی لیزری، خروس پخش کننده (نام تیم، شماره، آرم و غیره)، گزینه های برچسب Die-cut، فروشگاه چندگانه.
محصولات نامحدود، روش های تزئین نامحدود، نمایش محصول و منطقه دکوراسیون سفارشی، قوانین چاپ و قیمت گذاری سفارشی، دارایی های نامحدود (قلم ها، طرح ها و غیره)، اثبات آثار هنری، مدیریت سفارش، برگه بسته بندی، قالب های سفارش چندگانه (CMYK آماده چاپ) .
همچنین مشاهده کنید: 6 راه برتر برای کپی رایت طرح های تی شرت

8. استراتژی های بازاریابی تجاری:

تحقیقات بازار ضروری است. این یک بخش ضروری از توسعه شرکت است. این شامل جمع آوری اطلاعاتی است که به مشتریان بینش در مورد تفک، عادات خرید و مکان می دهد. تحقیقات بازار همچنین به شما در پیش بینی درآمد اولیه، پیگیری پویایی بازار و پیگیری رقابت کمک خواهد کرد.
فروش و فروش محصول یا خدمات به همه بدون بازاریابی ممکن است هدر برنده و گران باشد. مشتریان آینده خود را بر اساس ویژگی های خاص گروه بندی یا تقسیم کنید به تمرکز تلاش های بازاریابی شما کمک می کند.
بنابراین، در حالی که لیوان های سفارشی را در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود می فروشی، از این استراتژی های بازاریابی آنلاین استفاده کنید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی:

تبلیغ شرکت خود از طریق وب سایت های رسمی خود در Facebook ، Instagram ، Twitter ، LinkedIn و غیر
شما همیشه نسبت به نوع شرکت خود بینش بیشتری دارید، اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، بستر (های) رسانه های اجتماعی مناسب شما خواهد بود.
به عنوان مثال، شرکت چاپ لیوان شرکتی است که می تواند مشتریانی را که به دنبال آن هستند جذب کند فنجان های خلاقانه یا مشاغلی که به دنبال نوار سفارشی برای کمک های مالی برای مشتریان یا کارگران خود هستند. این برنامه آن را برای مراکز فروش انواع مخاطبان – رسمی و عادی – ایده آل می کند.
بهترین ابزار طراحی آنلاین
با کسب و کار چاپ لیوان، اینستاگرام و فیس بوک به عنوان مخاطبان رسمی و غیررسمی عمل می کنند، که مناسب تر از LinkedIn برای مخاطبان است.

بهینه سازی موتور جستجو:

سیستم عامل شما مانند ” نماینده مشتری” است. بدون اطمینان از اینکه شرکت شما در نتایج جستجو نشان داده می شود، نمی توانید نگران هیچ چیز از وب سایت / فروشگاه خود باشید. بر روی تکنیک های SEO تمرکز کنید تا حضور آنلاین خود را برای مخاطبان گسترده تر نشان دهید.
بهتر است با ترکیبی از تکنیک های SEO بازی کنید تا یاد بگیرید کدام استراتژی ها برای شما بهتر کار می کنند.
چند روش کلی SEO وجود دارد-
بهینه سازی محتوای سایت شما توسط کلمات کلیدی مناسب
اطمینان از حداکثر سرعت بارگیری برای وب سایت خود،
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به هر واحد، اندازه صفحه و غیره پاسخ می دهد.

بازاریابی پولی:

موتورهای جستجوی بازاریابی اغلب انتخاب طولانی مدت برای تولید عملکرد بهتر هستند. اگر فکر می کنید توانایی خرید آن را دارید می توانید با تبلیغ سریعتر و سریعتر برند خود، در تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید.

بازاریابی ایمیلی:

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی اگرچه سنتی اس، اما همچنان یک گزینه عالی برای اتصال مشتریهای فردی و سفارشی سازی کالاها بر اساس نیازها و نیازهای آنهاست.
نظرسنجی هایی از قبیل نظرسنجی پس از خرید، رضایت مندی یا نظرسنجی ایمیل پس از شکایت، به مشتریان اجازه می دهد تا درگیر شوند و نظرات خود را بدانند. بر این اساس، می توانید استراتژی درآمدزایی خود را برای برنامه های تجاری یا کالاهای خود استراتژیک یا بهبود بخشید.

آماده فروش

اگر قدرت تخیل داشته باشید و بخواهید به کسب و کار خود طلا بزنید، یک شرکت چاپ عکس روی لیوان حرارتی ممکن است ایده خوبی باشد.
شما می توانید با چند مرحله دقیق به سرعت شرکت چاپ لیوان خود را راه اندازی کنید و بی درنگ سود کسب کنید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *