منوی دسته بندی

چگونه لیوان قهوه را انتخاب کنم؟

ماگ جادوئی

چگونه لیوان قهوه را انتخاب کنم؟

بهترین لیوان قهوه برای مسافرت و خانه

چاپ لیوان های قهوه انواع مختلفی از اشکال، اندازه ها و مواد دارند. شما می توانید لیوان های مسافرتی بزرگ فلزی با درب و لیوان های قهوه استاندارد تهیه کنید که تقریباً در همه آشپزخانه ها پیدا خواهید کرد. با توجه به همه اینها، بهترین لیوان قهوه برای خانه و مسافرت چیست؟
در لیوان قهوه چه چیزی را جستجو می کنید: هنگام انتخاب لیوان قهوه باید 4 عنصر اساسی را در نظر بگیرید که اندازه مناسب، مواد ساخته شده از آن، نوع درب برای نحوه استفاده شما و طراحی کلی آن باشد.
به دلیل تنوع زیاد گزینه ها، انتخاب لیوان قهوه مناسب کار ساده ای نیست. با این حال، اگر از جزئیات صرف نظر کنید، ممکن است آسان تر گزینه های خود را پیدا کنید.

نحوه استفاده از چاپ عکس روی لیوان قهوه را در نظر بگیرید

تفاوت چاپ فنجان قهوه با لیوان قهوه چیست؟ لیوان قهوه به طور معمول به یک فنجان بزرگ که شامل یک دسته است اشاره دارد. با این حال، این اصطلاح دقیقاً تعریف نشده است.

به عنوان مثال، لیوان های بزرگ قهوه با درب که برای استفاده در هنگام مسافرت یا مسافرت در نظر گرفته شده اند، بسته به تولید کننده، ممکن است لیوان یا فنجان نامیده شوند.
قبل از خرید و چاپ عکس روی لیوان حرارتی قهوه، باید در مورد نحوه استفاده از آن فکر کنید. چند سوال از خود بپرسید:

قصد استفاده از لیوان را در کجا دارید؟

چه نوع نوشیدنی می نوشید؟

چه مقدار قهوه می نوشید؟

اگر قصد استفاده از لیوان در خانه را دارید، ممکن است نیازی به یک لیوان بزرگ و درب دار نداشته باشید. با این وجود، ممکن است این ویژگی ها هنگام مسافرت با یک فنجان قهوه داغ در ماشین ضروری باشد.

شما همچنین باید انواع نوشیدنی هایی را که تهیه می کنید در نظر بگیرید. اگر تمایل دارید مواد دیگری را در قهوه خود مخلوط کنید، ممکن است به یک لیوان بلند نیاز داشته باشید تا از مخلوط شدن نوشیدنی جلوگیری کند.
میزان قهوه ای که می نوشید نیز می تواند در تصمیم شما تأثیر بگذارد. بعضی از افراد کل دیگهای قهوه را مصرف می کنند. یک قهوه ساز معمولی 12 فنجانی می تواند حدود 58 اونس قهوه درست کند در حالی که یک وعده 6 تا 8 اونس در نظر گرفته می شود.

انتخاب لیوان قهوه با اندازه مناسب

یکی از اولین ملاحظات اندازه است. فنجان قهوه استاندارد می تواند حدود 8 تا 12 اونس مایع را در خود جای دهد. لیوان های بزرگ ممکن است 24 تا 36 اونس داشته باشند. حتی می توانید  لیوان های بسیار بزرگی را پیدا کنید که 64 اونس در خود دارند و باعث می شوند تا آنقدر بزرگ شوند که یک قابلمه قهوه را در خود جای دهند.
وقتی در آشپزخانه شخصی خود هستید، هر زمان که دوست داشتید می توانید لیوان قهوه خود را دوباره پر کنید. یک لیوان قهوه استاندارد 8 تا 12 اونسی ممکن است کافی باشد.
اگر برای جاده به لیوان نیاز دارید، ممکن است اندازه بزرگتری لازم باشد. اگر یک وعده معمولی 6 تا 8 اونس باشد ، یک لیوان 24 اونسی می تواند 3 تا 4 وعده را در خود جای دهد.

انتخاب ماده مناسب لیوان قهوه

لیوان های قهوه به طور سنتی از ظروف چینی یا سرامیک های دیگر ساخته می شوند.

سرامیک

یک لیوان قهوه سرامیکی از خاک رس ساخته می شود که در کوره سخت می شود. محصولات چینی از نوعی رس به نام رس کائولین استفاده می کنند که در منطقه آسیا به ویژه در چین یافت می شود ، به همین دلیل اقلام ساخته شده با این ماده را اغلب “چین” می نامیدند.
اروپایی ها نتوانستند خشتی پیدا کنند که با همان خواص موجود در خاک کائولن مطابقت داشته باشد. تا به امروز، چین به عنوان استاندارد طلای سرامیک باقی مانده است که منجر به هزینه های بیشتری می شود.

یک لیوان سرامیکی معمولی در مقایسه با لیوان های چینی خوب ممکن است هزینه کمتری داشته باشد. با این حال، آنها اغلب دوام بیشتری دارند. اگر یک لیوان چینی روی زمین بیندازید، احتمالاً خرد خواهد شد. لیوان های دیگر ممکن است به سادگی ترک بخورند یا از سقوط جان سالم به در ببرند.

سرامیک بیشتر برای چاپ لیوان حرارتی  استفاده می شود که قرار است در خانه استفاده شود. حتی سرامیک های ضخیم تر نیز می توانند ترک بخورند، که باعث می شود کمتر برای زندگی در خارج از خانه شما مناسب باشند.
هیچ یک از گزینه ها بر طعم قهوه تأثیر نمی گذارد. سرامیک ها متخلخل نیستند، که از تغییر طعم نوشیدنی شما جلوگیری می کند.

فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ یکی دیگر از مواد محبوب لیوان قهوه است. مانند سرامیک ها، فولاد ضد زنگ نیز متخلخل نیست و بر طعم قهوه تأثیر نمی گذارد. با این حال، این می تواند به گرم نگه داشتن قهوه شما برای مدت طولانی تری کمک کند، به همین دلیل برای انتخاب لیوان سفر مناسب است.

پلاستیک  و کاغذ توصیه نمی شود. در حالی که بیشتر این مواد یکبار مصرف هستند، اما می توانند طعم نوشیدنی شما را تغییر هند. کف پلاستیک و پلی استایرن متخلخل است و باعث نفوذ سموم به قهوه شما می شود. لیوان های کاغذی خیس می شوند، که باعث می شود مقداری از مواد کاغذی در نوشیدنی شما قرار بگیرند.
نکته اصلی این است که سرامیک برای استفاده در خانه و فولاد ضد زنگ برای استفاده در خارج از خانه شما توصیه می شود.

انتخاب درب مناسب قهوه

اگر قصد دارید لیوان را از خانه خارج کنید ، درب جزئیات مهم است. بیشتر درب ها از پلاستیک ساخته شده اند و باید بعد از هر بار استفاده شسته شوند.

درب پلاستیکی نیز انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال ، می توانید درب های پلاستیکی را ببینید که از بین می روند. همچنین درب هایی وجود دارد که نقطه ای را برای قرار دادن نی فراهم می کند.
در برخی از درب ها دهانه ای باز می شود که به صورت اسلاید باز می شود، در حالی که در برخی دیگر زبانه ای باز می شود. زبانه ها بیشتر در معرض نشت تصادفی هستند، به ویژه هنگامی که زبانه فرسوده می شود. درپوش های دارای زبانه کشویی کمی بیشتر در برابر نشت محافظت می کنند.
ممکن است همچنین می خواهید تعیین کنید که آیا درب پیچ پیچ می شود یا خاموش می شود. درب محکم و ناگهانی ممکن است باز شود. با این حال، حتی اگر لیوان قهوه را بیندازید، یک درب پیچ باید محکم بماند.

انتخاب طرح مناسب

برخی از نوشندگان قهوه به طراحی یا ظاهر لیوان اهمیتی نمی دهند، در حالی که دیگران به طور خاص به دنبال چاپ عکس روی لیوان هایی با گفته ها یا ارتباطات خاص با نمایش ها یا کتاب های مورد علاقه خود هستند.
شما می توانید لیوان های ساده با رنگ ثابت پیدا کنید. همچنین لیوان هایی با نقش های جالب، طرح های رنگارنگ یا عبارات غریب وجود دارد. حتی لیوان های قهوه را می توان به شکل شخصیت های مختلف از فیلم های معروف و نمایش های تلویزیونی یافت.
لیوان های جدید ممکن است برای نوشیدن قهوه در آشپزخانه شما سرگرم کننده باشد. با این حال، ممکن است همیشه برای استفاده در محل کار مناسب نباشند، خصوصاً وقتی شوخ طبعی خشن دارند.

انتخاب چاپ عکس روی لیوان حرارتی برای خانه

هنگام چاپ لیوان حرارتی برای مصارف خانگی، ممکن است نیازی به درب نداشته باشید. همچنین لازم نیست نگران اندازه آن باشید ، زیرا می توانید با ورود به آشپزخانه به راحتی لیوان را دوباره پر کنید.
ملاحظات اصلی شما در انتخاب لیوان برای آشپزخانه شما شامل مواد و طرح است. لیوان سرامیکی مورد علاقه شخصی من، Le Creuset، که می توانید در آمازون پیدا کنید رایج ترین انتخاب است. آنها می توانند سالها دوام داشته و در طرحهای مختلف ارائه شوند.
وقتی صحبت از طراحی می شود، می توانید تقریباً هر چیزی را که مطابق با سلیقه شما باشد انتخاب کنید. لیوان های قهوه موجود در کمد های شما می توانند شخصیت شما را منعکس کنند و یا شامل یک جمله خنده دار می شوند که صبح شما را روشن می کند.

انتخاب لیوان حرارتی  برای کار

لیوان های مسافرتی باید در مقایسه با لیوان استاندارد چند ویژگی متفاوت ارائه دهند. شما باید اطمینان حاصل کنید که لیوان قهوه شما را داغ نگه داشته و از ریختن آن جلوگیری می کند.

هنگام انتخاب یک لیوان حرارتی برای استفاده در خارج از خانه، باید به درب و اندازه آن توجه کنید درب پیچ دار در مقایسه با درپوش ایمن تر است و هم چنین ممکن است یک درب با یک روزنه داشته باشید که به صورت کشویی باز شود، مانند یتی رمبلر.
اندازه آن به میزان قهوه ای که می نوشید بستگی دارد. به خاطر داشته باشید که یک وعده معمولی 6 تا 8 اونس است، اما بسیاری از افراد وعده های 12 اونسی را در خانه می ریزند. با یک لیوان مسافرتی 20-24 اونسی ممکن است 3 تا 4 وعده توصیه شده مناسب داشته باشید، اما این فقط چند اندازه وعده شخصی شماست.
این طرح همچنین هنگام انتخاب چاپ لیوان حرارتی مورد توجه قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که اگر قصد دارید از لیوان خود را در محل کار خود استفاده کنید، باید از لیوانهایی که حاوی طنز خام یا بالقوه توهین آمیز است خودداری کنید.

نتیجه نهایی درباره انتخاب لیوان قهوه

چگونه لیوان قهوه مناسب را انتخاب می کنید؟ این به نیازهای شخصی شما بستگی دارد.
اگر هنگام آماده شدن برای کار یک لیوان برای نوشیدن قهوه صبح خود می خواهید، تهیه لیوان قهوه استاندارد ساخته شده از سرامیک را در نظر بگیرید. اگر برای رفت و آمد خود به یک لیوان نیاز دارید ، اطمینان حاصل کنید که در آن درپوش و مواد با دوامی مانند فولاد ضد زنگ داشته باشد.
علاوه بر ویژگی های مورد بحث، گاهی اوقات ممکن است ویژگی های اضافی پیدا کنید. لیوان های قهوه وجود دارد که می توانید به درگاه USB یا شارژر ماشین متصل کنید تا نوشیدنی خود را گرم نگه دارد.
همچنین لیوان های قهوه با طرح هایی وجود دارد که از باتری برای نگه داشتن قهوه شما در تمام روز در همان درجه حرارت استفاده می کند، مانند لیوان سفر قهوه Caludryn.
اینها گران تر از متوسط فنجان سفر شما هستند (قیمت فعلی آمازون را ببینید) اما اگر خالص ترین برنامه یا برنامه ای برای آن هستید ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید.
در پایان، ممکن است شما ساعتها وقت صرف تلاش برای یافتن لیوان کامل کنید. خوشبختانه شما نیازی به خرید فقط یک لیوان ندارید. داشتن گزینه های متنوع این اطمینان را می دهد که فنجان های قهوه تمیز هرگز تمام نخواهید شد و در صورت خراب شدن یکی از لیوان های اضافی موارد اضافی را برای شما فراهم می کند.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *