منوی دسته بندی

چگونه لیوان عکس درست کنیم

چاپ لیوان

چگونه لیوان عکس درست کنیم

لیوان عکس سفارشی راهی ساده برای به روزرسانی لیوان های قدیمی یا ایجاد یادگاری برای هدیه دادن به عزیزی است. خواه یک عکس خانوادگی باشد، یک جمله خنده دار یا فقط یک عکس که دوست دارید، می توانید هر تصویری را به لیوان مورد نظر خود اضافه کنید. این پروژه تضمین شده است که یک پایان تازه به هر لیوان اضافه می کند. بهتر از همه این است که فوق العاده ساده است و به هیچ وجه زمان نمی برد.

اگرچه صنایع دستی واقعاً مورد علاقه شما نیستند، خدماتی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها به همین راحتی برای شما ساخته شود!

روش چاپ لیوان عکس سفارشی در خانه

لیوان خام را تهیه نمایید. اولین قدم شما در چاپ عکس روی لیوان، یافتن لیوانی است که دوست دارید شخصی سازی کنید. می توانید از هر لیوانی که دوست دارید استفاده کنید. با این حال، ممکن است بخواهید رنگ، بافت و شکل لیوان را در نظر بگیرید.

به طور کلی، لیوان های صاف با شکل منظم بهترین عملکرد را دارند. لیوان هایی با رنگ ثابت که با رنگ های عکس شما مطابقت دارند نیز بهتر عمل خواهند کرد.

لیوان هایی با سطح ناهموار یا خشن ممکن است به سختی بتوان تصویر را به آن متصل کرد.
لیوان هایی با اشکال غیرمعمول می توانند تصویر را تار کنند.
عکسی برای استفاده پیدا کنید. پس از انتخاب لیوان حرارتی که می خواهید سفارشی سازی کنید، می توانید یکی از عکس های مورد علاقه خود را برای استفاده انتخاب کنید. می توانید هر عکسی را که می خواهید چاپ کنید انتخاب کنید و روی لیوان خود اعمال کنید.

با انتخاب تصویری که فکر می کنید مناسب باشد، لذت ببرید. 
به احتمال زیاد عکس شما باید در قالب دیجیتال باشد تا بتوانید به راحتی چاپ کنید.

عکس شما باید چاپ شود. اندازه عکس را بررسی کنید. قبل از چاپ عکس خود و استفاده از آن بر روی لیوان، باید اندازه چاپ تصویر را بررسی کنید. می خواهید مطمئن شوید که تصویر در ناحیه لیوانی که انتخاب کرده اید متناسب است. هر تصویری که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، ممکن است باعث شود لیوان شما متفاوت از آنچه برنامه ریزی کرده بود، به نظر برسد.

اندازه گیری ابعاد لیوان

قبل از چاپ، اندازه گیری فضای تصویر برنامه ریزی شده روی لیوان می تواند مفید باشد.
قبل از چاپ، اکثر چاپگرها “پیش نمایش چاپ” را به شما ارائه می دهند. این احتمالاً ابعاد تصویر چاپ شده را به شما می گوید.
اگر تصویر خیلی بزرگ یا کوچک است، باید اندازه تصویر را تغییر دهید.

عکس را با استفاده از کاغذ انتقال چاپ کنید. اکنون که تصویری آماده چاپ دارید، باید چاپگر خود را با کاغذ انتقال بارگذاری کنید.

کاغذ حرارتی

 کاغذ انتقال کاغذ مخصوص چاپی است که به شما امکان می دهد تصویر را به صورت دائمی روی لیوان خود بچسبانید. قبل از چاپ مطمئن شوید که چاپگر شما با کاغذ انتقال و نه کاغذ معمولی پر شده باشد. 
کاغذ انتقال را می توان به راحتی از طیق اینترنت خریداری کرد.
فروشگاه های زنجیره ای بزرگ احتمالاً کاغذ انتقال در انبار دارند. در بخش صنایع دستی یا کاغذ چاپ بررسی کنید.
کاغذ را با پوشش اکریلیک شفاف اسپری کنید. برخی از کاغذهای چاپ انتقال از قبل با مهر و موم خارجی پوشش داده شده اند. با این حال، اگر کاغذ انتقال شما نیست، لازم است پس از چاپ یک پوشش اکریلیک شفاف بر روی تصویر قرار دهید. این به ماندگاری تصویر کمک می کند و ماشین ظرفشویی لیوان شما را ایمن می کند. 
شما می توانید پوشش اکریلیک واضحی را در اکثر فروشگاه های سخت افزار یا لوازم خانگی پیدا کنید.

فروشگاه های زنجیره ای بزرگ احتمالاً پوشش اکریلیک دارند.
مطمئن شوید که تمام تصویری را که استفاده می کنید کاملاً پوشانده اید.
قبل از ادامه دادن، اجازه دهید مدت زمان زیادی از پوشش خشک شود. مدت زمان خشک شدن پوشش اکریلیک شما بسته به نوع استفاده شما متفاوت خواهد بود. بعضی فقط چند دقیقه طول می کشد، در حالی که بعضی دیگر ساعتها طول می کشد.

برش تصویر

تصویر را برش دهید و آن را در آب خیس کنید. پس از خشک شدن پوشش، می توانید تصویر را برش دهید، بقیه ورق کاغذ را برش دهید. وقتی تصویر به اندازه و شکل دلخواه شما رسید ، باید آن را برای چند دقیقه در آب خیس کنید. با این کار تصویر برای لیوان آماده می شود. 

یک کاسه کوچک را با آب پر کنید.
تصاویری را که می خواهید استفاده کنید پس از قطع آنها درون آب قرار دهید.
مطمئن شوید تصاویر کاملاً غوطه ور شده اند.
قبل از اینکه تصاویر را روی لیوان عکس سفارشی بمالید، باید حدود یک دقیقه خیس بخورد.
تصویر را اعمال کنید و بگذارید خشک شود. هنگامی که تصویر شما در آب خیس خورد، آماده استفاده روی لیوان است. تصویر را از آب بیرون بیاورید، پشتی کاغذ را بردارید و آن را روی لیوان بچسبانید. می توانید قبل از خشک شدن تصویر، برخی از تنظیمات را در موقعیت آن انجام دهید، بنابراین ابتدا نگران کامل بودن آن نباشید.
هنگامی که تصویر را در جایی که می خواهید داشته باشید، فرصت دهید تا خشک شود.
بسته به نوع کاغذ انتقال که استفاده کرده اید، خشک شدن بعضی از تصاویر بیش از سایر موارد طول می کشد.
دستورالعمل های موجود بر روی کاغذ انتقال خود را بخوانید تا بدانید دقیقاً چه مدت لیوان شما باید خشک شود.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *