منوی دسته بندی

چگونه لیوانهای خود را سفارشی می کنید؟

چاپ لیوان تبلیغاتی

چگونه لیوانهای خود را سفارشی می کنید؟

چاپ عکس روی لیوان سفارشی

لیوان موردی است که تقریباً در هر خانوار روزانه یافت می شود و استفاده می شود، اما آیا تا به حال به فکر شخصی سازی آن افتاده اید؟ با انواع سبک ها، رنگ ها و مواد موجود، می توانید لیوان های خود را به راحتی با نام ها، تیم های ورزشی و موارد دیگر سفارشی کنید. چه ازدواج کنید و چه صاحب مشاغل، لیوان ها موردی هستند که به راحتی قابل تنظیم هستند و همه از آن استفاده می کنند.
در زیر با بهترین استراتژی های سفارشی سازی چاپ عکس روی لیوان آشنا شوید!

3 مرحله برای سفارشی کردن موفقیت آمیز چاپ لیوان

قبل از چاپ عکس روی لیوان اطمینان حاصل کنید که این سبک را دوست دارید و اینکه آنها برای سلیقه خاص شما طراحی شده اند. سه مرحله باید دنبال کنید تا بهترین لیوان سفارشی برای فنجان چای خود را بدست آورید.

لیوان های سفارشی

سبک مناسب را انتخاب کنید

مرحله 1: سبک مناسب را انتخاب کنید

لیوان ها دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند. با انتخاب سبکی منحصر به فرد یا مرسوم، مد روز خلاق باشید!
یک روش متریان و روش چاپ انتخاب کنید

مرحله 2: یک متریال و روش چاپ را انتخاب کنید

در نظر بگیرید که کدام ماده برای چگونگی برنامه ریزی استفاده از لیوان، همراه با روش چاپی که کار می کند، بهترین است

لیوان خود را طراحی کنید

مرحله 3: لیوان خود را طراحی کنید

رنگ (های) مورد نظر را برای لیوان ها و چگونگی ظاهر طراحی خود انتخاب کنید.
پیروی از این سه مرحله برای ایجاد لیوان سفارشی آسانتر از آن است که فکر می کنید! ما حتی بیشتر از این تجزیه و تحلیل کرده ایم تا به شما کمک کنیم چشم انداز خود را به واقعیت تبدیل کنید، خواه تجارت خود را بازاریابی می کنید، یا از یک هدف حمایت می کنید یا فقط می خواهید خلاق شوید.

نحوه ایجاد لیوان سفارشی

مرحله 1: سبک مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که شروع به چاپ عکس روی لیوان حرارتی می کنید، می خواهید سبکی را انتخاب کنید که مد روز باشد و برجسته باشد. انواع مختلفی از اشکال و اندازه ها وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، همراه با سبک هایی که برای عادت های مختلف نوشیدن در نظر گرفته شده است، که در زیر ذکر شده است.

لیوان سنتی

لیوان های سبک سنتی و امتحان شده یک کلاسیک عملی هستند. این سبک را می توان در اندازه های مختلف نیز یافت.
عالی برای: یک صبح آرام و یک فنجان گرم قهوه.

لیوان قاشق دار

با لیوان قاشق دار راحتی صبح خود را اضافه کنید! این لیوان ها دارای یک قاشق هستند که درست در دسته قرار می گیرد.
مناسب برای: رویدادهای خارج از منزل یا کمپینگ.

لیوان حرارتی

چاپ لیوان جادویی یا حرارتی گزینه بسیار مناسبی برا هدایای شخصی به عزیزانتان می باشد از آنجا که این لیوان ها بسیار برای سورپرایز استفاده می شوند و حالت جادویی دارند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای هدیه می باشد. این ماگ در حالت عادی مشکی بوده و وقتی مایعات داغ داخل آنها ریخته می شود عکس ظاهر می شود.
عالی برای: افتتاحیه های رستوران، جمع شدن خانواده، یا مهمانی

لیوان مسافرتی

اگر مداوم در حال مسافرت هستید، یک لیوان سفر را با طرح خود تنظیم کنید! درب آن از ریختن جلوگیری کرده و با دام انداختن گرما ، نوشیدنی ها را بیشتر گرم نگه می دارد.
عالی برای: نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها، آژانس های مسافرتی و بنگاه های معاملات ملکی.
با انتخاب لیوان های سفارشی خود لذت ببرید. سبک یا شکلی را انتخاب کنید که در کابینت آشپزخانه شما خودنمایی کند.

مرحله 2: یک متریال و روش چاپ را انتخاب کنید

مواد چاپ لیوان شما یکی از مهمترین جنبه ها است زیرا هر یک از آنها برای مصارف مختلف مزایایی دارد. آیا زیاد چای یا قهوه می نوشید؟ آیا مسافر هستید یا والدین با برنامه خانوادگی شلوغ؟ هر ماده برای نوع دیگری از فرآیند چاپ مناسب است. طرح شما را می توان به روش های مختلفی به لیوان اضافه کرد، بنابراین در زیر یاد بگیرید کدام روش چاپ برای مواد مورد علاقه شما بهترین است.

سرامیک

لیوان های سرامیکی از دوام بالایی برخوردار هستند، بنابراین می توانید طرح خود را به روش های مختلف چاپ کنید. چاپ پد به دلیل سطح صاف برای لیوان های سرامیکی عالی است!

لیوان شیشه ای

لیوان های شیشه ای به دلیل شفاف بودن راحت هستند و به راحتی می توانید مقدار مایعات باقی مانده را ببینید. حکاکی با لیزر یک روش عالی برای لیوان های شیشه ای است

فولاد ضد زنگ

اغلب اوقات، فولاد ضد زنگ را مشاهده می کنید که برای لیوان سفر استفاده می شود. این ماده برای به دام انداختن گرما ایده آل است و دوام سفر و استفاده مکرر را فراهم می کند. حکاکی با لیزر همچنین یک روش چاپ ایده آل برای فولاد ضد زنگ است زیرا این ماده در دمای بالا مقاومت می کند.

ظروف سنگی

لیوان های سنگی منحصر به فرد هستند زیرا هر لیوان حاوی ترکیبی متفاوت از سنگ، سنگ چخماق و خاک رس است، بنابراین فقط شبیه یک لیوان معمولی به نظر نمی رسند. از روش چاپ دیجیتال برای افزودن طرح خود به لیوان های سنگی استفاده کنید زیرا چاپگر می تواند بر روی سطح دانه های ظروف سنگی چاپ کند.

اکریلیک

لیوان های اکریلیک یا پلاستیک ظاهر و عملکرد یک لیوان سرامیکی را دارند اما مقرون به صرفه ، متنوع و بسیار سبک وزن هستند. چاپ پد در لیوان های اکریلیک بسیار عالی عمل می کند، زیرا فرآیند از گرما استفاده نمی کند و به مواد آسیب نمی رساند.
اینکه شیشه ، سرامیک یا ظروف سنگی متناسب با فانتزی شما باشد، انتخاب نوع مناسب لیوان یک مرحله مهم در نگهداری است لیوانهای خود را کوچک کردن اگر مواد مناسب را انتخاب نکنید، ممکن است در یک سفر کمپینگ یک لیوان شکسته، یا یک سفر قهوه سرد داشته باشید! دانستن اینکه کدام ماده را بیشتر دوست دارید به شما کمک می کند تا روش چاپ مناسب را برای اطمینان از درست جلوه دادن طرح خود انتخاب کنید.

مرحله 3: لیوان خود را طراحی کنید

بعد از اینکه از سبک، مواد و روش چاپ برای لیوان های سفارشی خود ایده گرفتید، نوبت به قسمت جالب می رسد: انتخاب رنگ لیوان و سپس انتخاب طرح خود! هنگام سفارشی سازی لیوان های خود، می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که با آرم، رنگ های خاص یا تیم ورزشی مانند نارنجی و آبی برای خرس های شیکاگو مطابقت داشته باشد. نکات مفید زیر را بررسی کنید.

رنگ

آیا کسب و کار شما رنگ امضا دارد یا باعث حمایت شما می شود؟ از لیوان های سفارشی برای گسترش آگاهی از نام تجاری یا موسسه خیریه خود مانند لیوان صورتی مخصوص ماه سرطان پستان استفاده کنید! شما همچنین می توانید رنگ های مختلفی را برای داخل و خارج انتخاب کنید، یا هنگام طراحی لیوان خود یک عکس تمام رنگی اضافه کنید.
یک آرم را مطابقت دهید
اگر قصد دارید یک آرم روی لیوان های خود قرار دهید، می توانید رنگ های لهجه ای متناسب مانند دسته یا لبه رنگی دیگر را اضافه کنید
یک الگو انتخاب کنید
به جای رنگ های ثابت، یک الگوی مد روز برای لیوان خود مانند سنگ مرمر انتخاب کنید!
از یک تیم ورزشی حمایت کنید
لیوان هایی با رنگ تیم مورد علاقه خود ایجاد کنید، مانند شیکاگو بولز!

چاپ لیوان

 طرح

رنگ های لیوانی را که هنگام افزودن آرم یا طرح خود انتخاب کرده اید در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خیلی شبیه نیستند. یک قانون خوب برای رعایت این موارد استفاده از رنگ آرم روشن با رنگ لیوان تیره و بالعکس است. مطمئن شوید آرم یا طرح شما روی لیوان شما قابل خواندن و اندازه مناسب است.

طرح های رنگی تیره

اگر طرح شما رنگهای تیره زیادی دارد، یک لیوان سفید ساده و گزینه چاپ تمام رنگ را در نظر بگیرید

یک تصویر اضافه کنید

به جای آرم، یک عکس تمام رنگی روی لیوان خود قرار دهید! به عنوان مثال، تصویری از بچه های خود را برای مادربزرگ و مادربزرگ روی لیوان قرار دهید.

طرح های رنگی روشن

طرح هایی با رنگ روشن یا سفید در لیوان رنگ تیره به بهترین شکل دیده می شوند.

آگاهی از رنگ ها، الگوها و طرح مورد نظر شما باعث می شود که لیوان های سفارشی شما شگفت انگیز شوند! از افزایش آگاهی برای یک هدف گرفته تا چاپ لیوان برای فروش در کافی شاپ، رنگ و طرح مهمترین عوامل هستند.

نحوه تزئین لیوان های سرامیکی

اگر خلاق هستید و می خواهید لیوان سرامیکی خود را تزئین کنید، می توانید این کار را در خانه انجام دهید! دو روش آسان برای ساخت لیوان با طراحی منحصر به فرد خود وجود دارد:

چاپ لیوان

قبل از استفاده از نشانگر دائمی برای تزئین لیوان های خود، از الکل مالش دهنده برای تمیز کردن منطقه ای که قصد ترسیم آن را دارید استفاده کنید. سپس، طرح های خود را یا با دست یا با استفاده از شابلون ایجاد کنید! مراقب باشید تا جوهر خشک نشود.

هنگامی که دکوراسیون خود را ترسیم کردید، لیوان را به مدت 20 دقیقه در دمای 350 درجه در فر بپزید. مطمئن شوید که فقط لیوان های تزئین شده با نوک تیز خود را بشویید وگرنه ممکن است جوهر محو شود! 

از نشانگر رنگ استفاده کنید

می توانید نشانگر رنگ را در فروشگاه صنایع دستی محلی خود تهیه کنید. مارکرهای روغنی تهیه کنید که مخصوص سرامیک ساخته شده اند. ابتدا با پاک کردن هرگونه آلودگی یا چربی از لیوان، با مالیدن الکل شروع کنید و سپس با استفاده از نوار نقاش، منطقه طراحی خود را ترسیم کنید. قبل از خشک شدن جوهر، با نوک Q سریعاً هرگونه اشتباه را برطرف کنید.

وقتی طرح شما تمام شد، آن را به مدت 20 دقیقه در دمای 350 درجه بپزید و صبر کنید تا لیوان کاملاً خنک شود قبل از بیرون آوردن آن. حتما لیوان تازه رنگ شده خود را با دست بشویید! *

لیوان یادگاری

لیوان های خود را به یادگاری مانند استارباکس بسپارید که لیوان های خود را با نام شهرها در کافه های خود پیدا کرده است. اگر صاحب مشاغلی در منطقه ای هستید که گردشگران در آن رفت و آمد می کنند، از لیوان های سفارشی به عنوان یادگاری استفاده کنید تا مشتریان نام تجاری شما و سفر اخیر آنها را به یاد بیاورند

نتیجه

لیوان های سفارشی سرگرم کننده، مرسوم، مد روز و کاربردی هستند. لذت بردن از قهوه صبحگاهی خود در لیوانی که طراحی کرده اید به همان اندازه همان جرعه اول رضایت بخشی است. چه صاحب مشاغل باشید و چه فقط می خواهید چیزی منحصر به فرد خلق کنید، طراحی لیوان شخصی همیشه ایده خوبی است. طراحی مبارک!

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *