منوی دسته بندی

چاپ کاتری چیست؟

چاپ تیشرت

چاپ کاتری چیست؟

یکی از روشهای پرکاربرد برای چاپ تیشرت با استفاده از دستگاه کاتر می باشد که به چاپ کاتری معروف است. در این روش چاپ به راحتی با استفاده از دستگاه کاتر طرح دوربری شده و روی تیشرت یا لباس چاپ قرار می گیرد. چاپ کاتری لیبل حرارتی یکی از روشهای چاپ لباس می باشد که به سرعت جای چاپ سیلک را گرفته است.

با استفاده از روش کاتری طرح توسط نرم افزار کورل به صورت وکتور برای برش آماده می شود و لیبل داخل دستگاه قرار می گیرد و برش می خورد. سیستم فایل طراحی شده در کورل را روی رول ترانسفر برش می زند رول برش خورده بعد از اجام کار جدا شده و تکه های برش خورده جدا شده و توسط اپراتور روی لباس و پارچه قرار می گیرند و پرس می شود.
چاپ کاتری روی تیشرت بیشتر برای چاپ لوگو یا مارک خاص با رنگ های محدود استفاده می شود. برای چاپ عکس روی تیشرت از روش سابلیمیشن استفاده می گردد که قابلیت چاپ عکس روی لباس را داراست و محدودیت رنگ و طرح ندارد.

انواع چاپ کاتری

در این نوع روش می توان به چاپ بر روی انواع پارچه، تیشرت، پیراهن، لباس های ورزشی هم به صورت حروف و هم به صورت چاپی اشاره کرد. در صورت کلی چاپ حرارتی به دو صورت انجام می شود.

چاپ تک رنگ :

در این چاپ طرح مورد نظر در دستگاه مخصوص برش می خورد و با توجه به نوع طرح بر روی سطح مورد نظر پارچه یا لباس چسبانده می شود.

چاپ تصویر :

در این حالت تصویر مورد نظر بر روی کاغذ مخصوص شفاف چاپ می شود و این کاغذ که حاوی تصویر است بر روی سطح مورد نظر پرس می شود.

چاپ روی تیشرت

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *