منوی دسته بندی

چاپ لیوان سفارشی

چاپ لیوان حرارتی

چاپ لیوان سفارشی

بسیار پیش آمده که ما در منزل از لیوان های مختلف و با سایز و نوع متفاوت برای هر کدام از اعضای خانواده استفاده کنیم. مانند لیوان های چینی، سرامیکی، حرارتی، فنجان، ماگ های رنگی برای افراد با سلایق مختلف. بسیاری از ادارات وشرکت ها برای توسعه کسب و کار خود از چاپ لیوان استفاده می کنند. این شیوه تبلیغاتی مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. چاپ ماگ سفارشی جزو بهترین ابزار تبلیغاتی در دنیای امروز محسوب می گردد. لیوان چاپی همیشه و در طول شبانه روز در دسترس مخاطب می باشد و تبلیغات شما ملکه ذهن می گردد. همچنین می توانید از چاپ لیوان فوری استفاده نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن از چاپ های عالی استفاده کنید. کیفیت لیوان های فوری با عادی هیچ تفاوتی ندارد تنها اولویت بخشیدن به کارهای فوری می باشد. در این مقاله ما قصد داریم چندین روش چاپ لیوان سفارشی را با هم مرور داشته باشیم تا بتوانید یک چاپ لیوان عالی داشته باشید.


چاپ سابلیمیشن

این روش یکی از بهترین و به روز ترین روش های چاپ لیوان سرامیکی می باشد. به راحتی میتوانید عکس، متن، لوگو و تصاویر دلخواه خود را با بالاترین کیفیت روی لیوان های سرامیکی یا حرارتی و یا ماگ های رنگی چاپ نمایید و از یک محصول بسیار زیبا و منحصر به فرد استفاده نمایید. همچنین میتوانید به عنوان هدیه تولد، سالگرد ازدواج و… برای مناسبت های مختلف استفاده کنید. از آنجا که سیستم چاپ حرارتی می باشد دارای وضوح بسیار بالای تصاویر می باشد و تصاویر چاپ شده بسیار شفاف و درخشنده هست.

برای همین بیشتر برای چاپ عکس شخصی استفاده می گردد. در چاپ لیوان حتما توجه داشته باشید از تصاویر با کیفیت بالا استفاده نمایید. در این نوع چاپ از چاپگر جوهر افشان با جوهر مخصوص سابلیمیشن استفاده می گردد که قابلیت انتقال تصویر را از کاغذ به لیوان داشته باشد. کاغذ استفاده شده نیز مخصوص چاپ سابلیمیشن می باشد. برای پرس از لیوان پرس حرارتی مخصوص متناسب با ابعاد لیوان استفاده می گردد تا چاپ به صورت یکنواخت در کل لیوان ایجاد گردد.


مزایای چاپ لیوان به روش سابلیمیشن

  • قابلیت چاپ تصاویر تمام رنگی و عکس روی لیوان
  • چاپ بسیار فوری در حد چند دقیقه
  • تنوع زیاد لیوان
  • کیفیت بسیار بالا و وضوح و شفافیت تصاویر چاپ شده
  • مقرون به صرفه بودن قیمت

معایب چاپ لیوان به روش سابلیمیشن

استفاده از ماشین ظرفشویی و یا اسکاج های زبر باعث کدر و محو شدن عکس روی لیوان می گردد. برای استفاده طولانی مدت از چاپ لیوان حرارتی می توانید با دست و آب سرد لیوان را بشویید.
برای چاپ تیراژ بالا این روش گران تر و زمان بر تر می باشد ولی برای تعداد محدود لیوان مقرون به صرفه خواهد بود
بسیار مهم است که چاپ لیوان را به عهده شرکتی که می گزارید از لیوان مرغوب با جوهر درجه یک استفاده نماید. تا در اثر شستشوی مکرر عکس محو نگردد.


چاپ کوره ای

این روش برای حداقل تعداد 100 عدد به صرفه است تا قیمت آن سرشکن گردد. جزو قدیمی ترین روش های چاپ لیوان می باشد. کیفیت تصاویر چاپی بسیار بالا می باشد. طرح در کوره با حرارت بیسار بالا پخته می گردد که باعث دوام بالا روی لیوان می باشد. این روش برای تیراژ بسیار بالا در حدود ده ها و هزاران لیوان به صرفه می باشد. این روش برای فروش کلی با ماندگاری بالا استفاده می گردد. این چاپ فقط در کارخانه و به مقدار زیاد قابل انجام می باشد. برای سفارشات تکی قابل استفاده نمی باشد. زمان چاپ روی لیوان به صورت تقریبی حدود 20 تا 50 روز زمان لازم دارد. این نوع چاپ محدودیت رنگ دارد. نمیتوان از طیف وسیعی از رنگ ها استفاده کرد.

فقط رنگ های پایه و به تفکیک قابل استفاده می باشد اما رنگ های موجود دارای کیفیت بالائی بوده و بسیار اشباع میباشد. لذا رنگ های قرمز آتشین، آبی کاربنی، مشکی و… با این روش بسیار زیبا خواهد شد. کیفیت رنگ ها در این نوع روش چاپ روی ظروف بسیار زیبا و چشم نواز هستند. در این نوع چاپ از مود رنگی CMYK استفاده میگردد. در صورتی که آشنائی با این مود رنگی داشته باشید می دانید که دارای محدودیت زیادی در تولید رنگ نهائی می باشد. اما مورد بسیار مهم دیگری که در این نوع چاپ وجود دارد این است که این رنگ ها با دستگاه ادغام نمیشود و لذا تعیین دقیق رنگ ها مقدور نیست. به همین علت ارسال کد رنگی تاثیری نخواهد داشت و حدود رنگ ها مد نظر می باشد.


ویژگی های مهم چاپ کوره ای:

  • قیمت بسیار پایین برای تیراژ بالا
  • قابلیت شستشو و خش ناپذیری حتی در ماشین ظرفشویی
  • ماندگاری و ثبات رنگ بالا
  • زیبائی فوق العاده و تبلیغات غیرمستقیم
  • منحصرا برای چاپ لوگو و نوشته

معایب چاپ کوره ای

  • زمان تحویل طولانی تر می باشد
  • برای حجم بالای سفارشات مناسب می باشد
  • چاپ عکس روی لیوان سفارشی در این روش مقدور نیست و نمی تواند به تعداد متفاوت طرح روی لیوان چاپ کرد
  • هزینه راه اندازی اولیه بسیار بالایی دارد.

برای چاپ لیوان های متفاوت باید از روش سابلیمیشن استفاده کنید

امیدوارم از مطالعه این مقاله نهایت لذت را برده باشید و بتوانید بهترین روش چاپ ماگ سفارشی را انتخاب کنید. همچنین بتوانید از دیگر محصولات مجموعه مانند چاپ تیشرت و چاپ سنگ تزئینی لذت ببرید.

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *