منوی دسته بندی

چطور می توان با استفاده از سابلیمیشن بر روی ماگ های سرامیکی چاپ کرد؟

چاپ لیوان با پرس حرارتی

چطور می توان با استفاده از سابلیمیشن بر روی ماگ های سرامیکی چاپ کرد؟

یکی از زیباترین و با کیفیت ترین روشهای چاپ ماگ، سابلیمیشن می باشد. چاپ سابلیمیشن بسیار مناسب چاپ عکس روی لیوان می باشد. در این روش چاپ تصاویر بسیار شفاف و واضح می باشد. کیفیت تصاویر چاپی فوق العاده بالا و درخشان می باشند به همین دلیل بسیار مناسب چاپ تصاویر شخصی می باشد.

Silhouette Studio به یک نرم افزار قدرتمند ویرایش و طراحی تبدیل شده است، برای چاپ سابلیمیشن و همچنین برش مفید است. این بدان معناست که شما می توانید از طرح های موجود در کتابخانه Silhouette Studio خود برای برش و سابلیمیشن استفاده کنید. در حالی که وینیل در طراحی و چاپ لیوان قهوه بسیار محبوب است، اما سابلیمیشن توسط بسیاری ترجیح داده می شود.

برخلاف استفاده از وینیل چسب، چاپ سابلیمیشن روی لیوان های حرارتی باعث می شود که آنها در ماشین ظرفشویی و مایکروویو ایمن باشند، زیرا خطر لایه برداری وجود ندارد. سابلیمیشن همچنین از لایه بندی جلوگیری می کند و به شما آزادی کار با هر طرح یا عکس را بدون توجه به رنگ شما می دهد.

سابلیمیشن ماگ های سرامیکی به این معنی است که شما به یک  پرس لیوان یا یک اجاق گاز مخصوص برای چاپ نیاز دارید. من می خواهم با استفاده از پرس حرارتی خود به چاپ عکس روی لیوان حرارتی بپردازم.

لیوان جادویی

ایجاد طرح اولیه برای چاپ روی لیوان

می توانید یک طرح ساده به لیوان اضافه کنید یا می توانید یک بسته بندی ایجاد کنید. شما میتوانید ابعاد کار خود را 21 در 9 و نیم سانت در نظر بگیرید.

برای چاپ لیوان یا درون قالب طراحی کنید یا الگو را با یک الگو یا عکس در Silhouette Studio پر کنید. من یک عکس به پوشه الگوهایم در کتابخانه Silhouette Studio اضافه کردم و سپس از آن الگو برای پر کردن الگوی لیوان استفاده کردم.

اگر یک بسته بندی کامل نمی خواهید، اما می خواهید فقط یک طرح یا متن را روی لیوان چاپ کنید، به سادگی طرح را در Silhouette Studio باز کنید و با رنگ یا طرح پر کنید.

پس از آماده شدن طرح، قبل از چاپ آن را آینه کنید. طرح را انتخاب کنید> راست کلیک کنید> به صورت افقی باشد. سابلیمیشن از این لحاظ مانند HTV است که قبل از چاپ باید آینه شود زیرا قبل از فشار دادن روی لیوان می چرخد.

طراحی عکس با استفاده از نرم افزار
طراحی عکس با استفاده از نرم افزار
چاپ تصویر روی کاغذ انتقال
برش تصویر به اندازه دلخواه

تنظیمات چاپگر سابلیمیشن

روی ابزار چاپ در نوار بالای ابزار کلیک کنید و چاپگر سابلیمیشن را از لیست چاپگرهای خود انتخاب کنید. سپس تصویر شما از Silhouette Studio در چاپگر سابلیمیشن چاپ می شود.

چاپ را قیچی کنید تا در اطراف لیوان قرار بگیرد و از نوار حرارتی با درجه حرارت بالا برای نگه داشتن چاپ استفاده کنید. مطمئن شوید که نوار قسمت پشت قسمت چاپی را پوشش نمی دهد.

برای چاپ ماگ سابلیمیشن، حرارت لیوان خود را در 400 درجه فشار دهید و آن را روی تایمر روی 200 ثانیه تنظیم کنید. لیوان را به داخل فشار لیوان بلغزانید و دسته را به سمت خود بکشید تا در اطراف لیوان بسته شود و اطمینان حاصل کنید که فشار محکم دارید. برای شروع تایمر روی دکمه تایمر روی لیوان کلیک کنید.

بعد از اتمام زمان، دسته را باز کنید تا بتوانید لیوان را به بیرون بلغزانید. بسیار مراقب باشید زیرا بسیار گرم است. کاغذ سابلیمیشن را به سرعت از اطراف لیوان بردارید. قبل از دست زدن به لیوان اجازه دهید کاملاً خنک شود.

چاپ سابلیمیشن لیوان سرامیکی با لیوان پرس نه تنها سریع و آسان است بلکه اگر تجهیزات مناسبی داشته باشید محصولات حرفه ای با کیفیت بالا تولید می کند!

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چاپ لیوان حرارتی

چاپ سنگ

چاپ تابلوفرش

چاپ تیشرت

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *