منوی دسته بندی

ماگ جادویی یا حراراتی

لیوان حرارتی

ماگ جادویی یا حراراتی

با چاپ ماگ جادویی یا حراراتی با عکس دلخواهتان سفارشی بنوشید یا آن را به عنوان یک هدیه بی نظیر و کاربردی هدیه دهید.

با افزودن متن اختیاری، لیوانهای جادویی را شخصی کنید.

این لیوان های تغییر دهنده رنگ، 11 اونس نوشیدنی گرم دارند.

لیوان جادویی سفارشی بسازید که برای همیشه ماندگار باشد.

چاپ ماگ جادویی یا حراراتی

دوستان خود را با چاپ ماگ حرارتی یا جادویی سورپرایز کنید که دارای پوشش تغییر رنگ حرارتی است.

هدیه لیوان حرارتی یا جادوئی

با لیوان عکس جادویی چاپی سفارشی، هدیه ای جذاب و شخصی ایجاد کنید. یک لیوان سیاه جامد با مایع داغ تغییر رنگ می دهد تا از عکس مورد نظر شما رونمایی شود. هدیه ای بدهید که مدت ها سرگرم کننده باقی بماند.

مشخصات چاپ عکس روی لیوان حرارتی:

  • 11 اونس ظرفیت.
  • پوشش جامد سیاه و فعال شده با حرارت شفاف می شود تا عکس شما را نشان دهد.
  • متن را در صفحه سفارشی سازی آنلاین ما اضافه کنید.
چاپ ماگ حرارتی
چاپ لیوان حرارتی

اجازه دهید چاپ ماگ جادویی یا حراراتی آغاز شود!

روز خود را با لیوان عکس شخصی شروع کنید، برای انتخاب یک بعد از ظهر عالی از ماگ حرارتی استفاده کنید. همچنین یک شب رویایی با لیوان شخصی حرارتی تجربه کنید.

چاپ ماگ قهوه جادویی تضمین شده برای آوردن 11 اونس نوشیدنی

روز خود را با چاپ لیوان با عکس جادویی تغییر دهید. لیوان های جادویی که برای هر مناسبتی هدیه ای حیرت انگیز است، اسرار خود را تا زمانی که یک نوشیدنی گرم اضافه نکنید، نگه می دارند. 

سیاه و سفید کلاسیک عکس های منحصر به فرد شما را خنثی می کند و به آنها اجازه می دهد پس از افشای بزرگ در مرکز قرار گیرند.

یک عکس پانوراما یا حداکثر چهار تصویر را انتخاب کنید. گزینه های مختلف تصویر، طرح های متنوعی را ارائه می دهد.

ماگ سرامیکی با کیفیت بالا در برابر ضربه های سخت .

11 اونس اندازه به معنای لذت بیشتر و پر کردن مجدد است.

دریافت آسان عکسهای جادویی چاپ شده بصورت آنلاین بسیار آسان است.

هنگام سفارشی کردن لیوان های چند عکس برای تغییر رنگ، با ابزاری طراحی ساده برای استفاده، به آبهای خلاقیتان اجازه دهید جریان پیدا کنند.

چاپ لیوان های حرارتی تغییر رنگ، روز شما را روشن می کند.

این لیوان جذاب در هنگام سرد شدن سیاه می شود، اما هنگام پر شدن از یک نوشیدنی گرم، عکس شما را جادویی نشان می دهد.

چاپ ماگ حرارتی
چاپ طرح دلخواه روی لیوان حرارتی یا جادویی
چاپ عکس روی لیوان حرارتی

بسته بندی با عشق

چاپ حامد ماگ حرارتی را با لایه محاظ بسته بندی نموده و آن را برای شما عزیزان به سراسر کشور با پست ارسال می نماید.

طراحی با دوام برای استفاده روزانه

پوشش فعال شده با حرارت “جادویی” برای مقاومت در برابر سختی های استفاده روزانه با وجود شستشوی مکرر با صابون، طراحی شده است.

لیوان جادویی خود را ایجاد کنید

هر روز خود را با جادو در لیوان خود شروع کنید. از نوشیدن در ماگ حرارتی نهایت لذت را ببرید و آن را به عزیزانتان هدیه دهید.

آیا برای ادامه کار به چیز کمی نیاز دارید؟ چاپ لیوان های جادویی همراه با سورپرایز و تعجب می باشد! مطمئناً این لیوانهای سیاه مسحور کننده خواهند شد زیرا نوشیدنی گرم شما کیمیاگری را کامل می کند و لیوان شما را به تصویری روشن و تمام رنگی از انتخاب شما تبدیل می کند.

آنها احتمالاً انتخاب اصلی شما برای دم نوش صبحانه شما خواهند بود!

چاپ لیوان های جادویی برای هدیه

لیوان های جادویی سفارشی هدایای خارق العاده ای می دهند که هر روز شما را به یاد عزیزانتان می اندازد! این لیوان های سفارشی فعال شده با حرارت فقط به یک نوشیدنی گرم احتیاج دارند تا اسراری را بر زبان بیاورند که هرکسی را نگه دارد، جادو کند. برای بزرگداشت عروسی ها، فارغ التحصیلی ها و سایر لحظات خاص از لیوان های جادویی شخصی شده استفاده کنید. این ماگ ها همچنین یک روش منحصر به فرد و محکم برای به نمایش گذاشتن آثار هنری یا عکس نوه ها است. لیوان های جادویی خود را امروز آنلاین چاپ کنید!

با چاپ لیوان حرارتی یا جادویی با عکس و متن دلخواه بدرخشید

صبح ها بدون لیوان با عکس جادویی شما که باعث تغییر رنگ می شود خسته کننده می شود تا همه چیز را زیباتر کند! 11 اونسی سیاه و سفید جامد. لیوان به عنوان پایه ای برای انتخاب عکس شما عمل می کند، اما مایع داغ را برای نشان دادن عکس خود با طرحی زیبا و جذاب اضافه کنید.

چگونه کار می کند؟ نمی توان گفت … جادوگران هرگز رازهای خود را فاش نمی کنند. شوخی می کنی! همه اینها در پوشش فعال شده با حرارت است.

گزینه  ثبت سفارش آنلاین را برای ایجاد یک لیوان جادویی خیره کننده با یک عکس انتخاب کنید یا اگر فقط نمی توانید یک مورد دلخواه را انتخاب کنید، چندین عکس را با هم ارسال کنید. متن را برای انتقال احساسات خاص اضافه کنید یا یک عبارت هیستریک را شامل کنید تا بارها و بارها رونمایی شود. به جای عکس شخصی، تصویر یا الگوهای رفتاری مورد علاقه خود را به صورت سفارشی انتخاب کنید که در صورت عدم استفاده از چشم کنجکاو پنهان باشد.

سحر و جادو را با لیوان های تغییر دهنده تصویر که به صورت سفارشی طراحی شده اند، انجام دهید.

برای بسیاری از افراد، اولین فنجان قهوه آنها بخشی راحت و قابل اعتماد از برنامه صبحانه آنهاست. چرا کمی دم نوش صبحانه خود را غافلگیر و سرگرم کننده نمی کنید؟ لیوان های جادویی سفارشی هدایای دیدنی و جذاب هستند که نه تنها مفیدند، بلکه لذت بخش نیز هستند. این لیوان های قهوه فعال شده با حرارت از رنگ سیاه کلاسیک به رنگ واضح محو می شوند – تصویر ، آرم یا پیام منحصر به فرد شما را نشان می دهد.

ایجاد لیوان جادویی شخصی

فقط تصویر خود را در ابزار طراحی ما بارگذاری کنید. لیوان با عکس جادویی هدایای خارق العاده ای به تنهایی یا در مجموعه ها است و ویترین قابل توجهی را برای کارهای هنری یا عکس های کودکان ایجاد می کند. آیا می خواهید به تعجب دوستانتان اضافه کنید؟ مجموعه ای از لیوان ها را با انواع تصاویر منحصر به فرد برای حیرت بیشتر ایجاد کنید.

11 اونس لیوان های جادویی سفارشی شما برای سالها لذت از سرامیک مرغوب ساخته شده اند و برای گذاشتن لبخند روی لب شما تضمین شده اند! لیوان صبح چه چیزی را آشکار می کند؟

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *