منوی دسته بندی

لیوان قهوه سفارشی – آیا همه آنها را می شناسید

چاپ لیوان

لیوان قهوه سفارشی – آیا همه آنها را می شناسید

شما هر روز صبح با نوشیدنی تازه در لیوان شخصی خود از خواب بیدار می شوید. یک روز، لیوان قهوه شما می افتد و می شکند. قلب شما را به یک میلیون قطعه کوچک خرد می کند. اما شما خیلی طولانی ناراحت نمی مانید، زیرا این یک فرصت خارق العاده برای  چاپ لیوان قهوه سفارشی جدید است.

به دلیل وجود تعداد زیادی لیوان قهوه سفارشی در بازار، جستجوی شما در مورد لیوان مناسب قهوه است. چگونه می خواهید انتخاب کنید؟ ممکن است اکنون سخت تر به نظر برسد، اما همانطور که در مورد لیوان های شخصی هر یک از اعضای خانواده می آموزید، انتخاب یک لیوان قهوه سفارشی آسان تر خواهد شد.

چاپ لیوان سرامیکی ساده بهترین انتخاب است.

لیوان های قهوه سرامیکی شخصی قدیمی ترین عضو خانواده هستند. ما شرط می بندیم که هر خانوار حداقل یک لیوان قهوه سرامیکی داشته باشد. دلایل: کاربردی، ارزان قیمت و دارای رنگها و سبکهای مختلف هستند.

اگر کسی هستید که چاپ لیوان قهوه سفارشی مدرن را دوست ندارد، لیوان شکسته خود را با همان لیوان قهوه جایگزین کنید. با این حال، این بار می توانید آن را با یک متن زیبا یا تصویر شخصی سازی کنید تا واقعاً متعلق به خودتان باشد.

چاپ عکس روی لیوان
چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ عکس روی لیوان سفارشی

چاپ لیوان سفارشی مخصوص اعضای خانواده است که با موهای رنگ شده، خال کوبی، سوراخ کردن و موتور سواری به جمع خانواده می آید. اگر سبک و شخصیتی دارید که از حد معمول فاصله می گیرد و با بقیه متفاوت است، پس این لیوان قهوه سفارشی برای شما ایده آل است.

این لیوان های شخصی طراحی منحصر به فردی دارند. شکل برخی از لیوان های قهوه مانند لنز دوربین است. در حالی که دسته های دیگر دارای دسته هایی قلبی شکل طراحی شده اند. احتمال اینکه شما لیوان قهوه ای پیدا کنید که دارای همان شخصیت بالایی باشد.

همیشه در حال حرکت با چاپ لیوان قهوه سفارشی خود باشید

لیوان همیشه در حال حرکت عضوی از خانواده است که شما زیاد نمی بینید زیرا آنها به دلیل کار همیشه در جاده یا در دستتان هستند. شما آن را با نام ماگ مسافرتی شخصی می شناسید. لیوان سفر شخصی همراه شما خواهد بود. شما را در سفرهابیدار نگه می دارد. اگر کار شما را به سراسر شهر، کشور یا جهان می کشاند، باید یک لیوان مسافرتی شخصی بخرید.

چاپ لیوان حرارتی یا جادویی

یکی از جدیدترین اعضای خانواده لیوان، لیوان های حرارتی یا جادویی هستند. لیوان حرارتی رنگ از سیاه به سفید می رود. اگر روی آن عکسی قرار دهید و یک نوشیدنی داغ در آن بریزید، رنگ سیاه محو می شود تا عکس شما آشکار شود.

سپس، شما لیوان های مشکی دارید. ماگ ها در زیر نور UV می درخشند. چه چیزی باعث جذاب شدن این لیوان از باقی ماگ های قهوه سفارشی شده است؟ لیوان های جادویی بخاطر پوشش حرارتی روی آن ها بسیار مناسب هدایا برای مراسم خاص می باشند. معمولا در تولد، ولنتاین، سالگرد ازدواج و… جزو بهترین هدایا می باشند.

لیوان حرارتی

چه چیزهایی بین چاپ لیوان سرامیکی و حرارتی مشترک است؟

هر چاپ عکس روی لیوان هر چقدر متفاوت باشد، یک چیز مشترک دارد که آنها را به عضوی از خانواده تبدیل می کند. می توانید هرکدام را با یک عکس و پیام سفارشی کنید. این لیوان قهوه سفارشی شخصی به یک مورد اساسی برای شما تبدیل خواهد شد.

آنها اولین چیزی هستند که می خواهید صبح ببینید و اولین چیزی که می خواهید در هنگام استرس یا نگرانی می خواهید. حتی اگر این چاپ دهم لیوان شما باشد، همیشه مثل اول با آن رفتار خواهید کرد. بدون آن، دوز کافئین روزانه خود را دریافت نخواهید کرد، و هر دوی ما می دانیم که اهمیت آن چقدر است.

چاپ لیوان قهوه سفارشی جدید شما نزدیکتر به قلب شما خواهد بود

وقتی می توانید لیوان قهوه خود را چاپ کنید دیگر نیازی به خرید لیوان قهوه ندارید. ابتدا باید نوع لیوانی را که می خواهید انتخاب کنید. سپس به آن عکس یا پیامی اضافه کنید که برای شما معنی دارد. این سطح از شخصی سازی به شما امکان می دهد لیوانی چاپ کنید که نشان دهنده شخصیت و علایق شما باشد.

ما شرط می بندیم که شما دوست دارید چاپ لیوان حرارتی سفارشی خود را به نمایش بگذارید. حتی ممکن است دلیلی پیدا کنید که آن را بیرون بیاورید یا آن را در معرض دید دیگران قرار دهید تا همه تحسین و تعریف کنند. اگر به دنبال لیوان قهوه سفارشی هستید، می توانید مجموعه ما را بررسی کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

ما می توانیم به شما کمک کنیم چاپ لیوان جادویی شخصی خود را داشته باشید. فقط یک عکس یا پیام ارسال کنید، و ما آن را روی ماگ دلخواه شما چاپ خواهیم کرد. بیایید نوشیدن قهوه چشم نواز و سرگرم کننده تر کنیم! یک ماگ قهوه شخصی برای خود یا یکی از عزیزان خود تهیه کنید.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *