منوی دسته بندی

محبوبیت چاپ عکس روی لیوان های قهوه سفارشی

آموزش چاپ لیوان سرامیکی

محبوبیت چاپ عکس روی لیوان های قهوه سفارشی

همه حداقل یک لیوان قهوه دارند و اگر اهل نوشیدن قهوه هستید، ممکن است بیش از یک فنجان قهوه داشته باشید. در چند سال گذشته ممکن است لیوان های قهوه زیادی را تجربه کرده باشید، در صورت خراب بودن لیوان جدید را جایگزین لیوان کنونی خود کنید یا لیوان قهوه جدید با عکس یا لوگوی سفارشی خود بخرید که بیشتر آن را دوست دارید. چاپ لیوان سفارشی یکی از زیباترین هدایا و محصولات تبلیغاتی می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد و به مناسبت های مختلف می توان آن را به عزیزانمان هدیه داد.

از زمانی که لیوان های قهوه سفارشی محبوب شدند، محبوبیت آنها هنوز از بین نرفته است. طرح ها و پیام های موجود در آنها ممکن است تغییر کند، اما هرگز از مد نمی افتند. شما آنها را در خانه ها و دفاتر در سراسر جهان می بینید. ما بزرگ می شویم که پدر و مادرمان از یک لیوان قهوه در حال نوشیدن قهوه یا چای می نوشند، و هرچه بزرگتر می شویم، خود را دنبال این رفتار می بینیم.

برای داشتن لیوان قهوه شخصی لازم نیست قهوه یا چای بنوشید. می توانید هر نوشیدنی را که بیشتر دوست دارید بنوشید. ما قصد داریم لیوانهای شخصی و دلیل محبوبیت آنها و نحوه استفاده دیگران از آنها را برای شما بازگو کنیم.

هیچ کس تاکنون نگفته است که نیازی به لیوان قهوه ندارند

حتی اگر این واضح باشد، ما به هر حال خواهیم گفت- هدف لیوان قهوه نوشیدن نوشیدنی های گرم است. با این کار، اجازه دهید این را از شما بپرسیم – آیا تا به حال به طراحی لیوان های قهوه سرامیکی شخصی فکر کرده اید؟

طراحی آن شامل یک ماگ محکم و دارای دسته ای برای نگهداری و نوشیدن نوشیدنی گرم است. این یک طراحی اساسی است، درست است؟ هیچ چیز خیلی فانتزی نیست هنوز هم یک ماگ قهوه اساسی توجه افراد و مشاغل را به خود جلب می کند.

آیا باید به کسی چیزی هدیه دهید؟ لیوان قهوه.

نیاز به تبلیغ برند خود دارید؟ لیوان قهوه.

هنگامی که گزینه ایجاد لیوان خود را بدست آوردید، می توانید لیوان قهوه را از آن خود کنید. می توانید آن را برای خود یا یکی از عزیزان تهیه کنید. در حالی که مشاغل می توانند آن را برای مشتریان یا کارمندان خود تهیه کنند. هر کسی به لیوان قهوه نیاز دارد حتی اگر در حال حاضر 100 لیوان قهوه داشته باشد. زیرا شما هرگز نمی توانید لیوان قهوه زیادی داشته باشید.

تنوع چاپ عکس روی لیوان قهوه

روزهای خرید لیوان قهوه ساده یا رنگ جامد گذشته است. اکنون، می توانید لیوان قهوه را با تصاویر و پیام ها سفارشی کنید. شما می توانید از بین لیوان های تیره و ماگ های معمولی، لیوان های حرارتی  را انتخاب کنید. گزینه ها بی پایان هستند. اگر همیشه در سفر هستید می توانید یک لیوان سفارشی شخصی نیز خریداری کنید. وقتی می توانید ماگ حرارتی خود را بسازید، و می توانید عکس یا پیام خود را به آن اضافه کنید، چرا از یک ماگ ساده استفاده نمایید.

برای مشاغلی که می خواهند لیوان قهوه سفارشی را بخشی از فعالیتهای تبلیغاتی خود قرار دهند، می توانند مشخصات شرکت خود را مانند آرم، نام و اطلاعات تماس خود را اضافه کنند. مشاغل همچنین می توانند یک لیوان قهوه سفارشی برای کارمندان تهیه کنند. تا از آنها برای نوشیدن نوشیدنی در دفتر استفاده کنند. در عوض ، کسب و کار شما از برند و محبوبیت در بین مردم برخوردار خواهد شد.

چاپ عکس روی ماگ حرارتی
چاپ عکس روی ماگ

چاپ روی لیوان های قهوه حرارتی

می توانید برای سورپرایز عزیزانتان از چاپ عکس روی لیوان حرارتی استفاده نمایید. لیوان های حرارتی به خاطر خاصیت جالب جادویی بودنشان بسیار پرطرفدار می باشند. لیوان جادویی در حالت عادی مشکی می باشد و با ریخت مایعات داغ داخل آن عکس ظاهر می شود. که بسیار مناسب سورپرایز و هدیه به مناسبت های تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و… می باشد. کیفیت چاپ این محصولات فوق العاده بالا و شفاف می باشند.

فضای بسیار زیادی برای طراحی لیوان سرامیکی

اگر خلاقیت در خون شما باشد، دوست دارید ماگ خود را ایجاد کنید. می توانید یک تصویر موجود را برای قرار دادن در لیوان قهوه انتخاب کنید، یا می توانید طرحی را برای قرار دادن در آنجا ایجاد کنید. به عنوان مثال، شما میزبان یک رویداد تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستید و می خواهید یک لیوان قهوه را به همه شرکت کنندگان برای بهبود شناخت برند تحویل دهید.

طراحی لیوان قهوه می تواند محصول یا خدمات یا فقط مارک تجاری شما را با جزئیاتی مانند آرم، نام ، شعار و اطلاعات تماس برجسته کند. این امر همچنین به نوع رویدادی که میزبان آن هستید، مانند راه اندازی محصول یا جشن گرفتن یک نقطه عطف یا سالگرد، به آن بستگی دارد.

مردم لیوان های قهوه سفارشی را دوست دارند، این بدان معنی است که روند اهدای لیوان قهوه هرگز نمی میرد اما سالها ادامه خواهند یافت.

هر کجا که خواستار چاپ لیوان سفارشی هستید، می توانید با ثبت سفارش آنلاین خود از خدمات ارزنده ما بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *