منوی دسته بندی

چاپ لیوان سرامیکی شخصی: چه چیزی آنها را از بقیه بهتر می کند؟

چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ لیوان سرامیکی شخصی: چه چیزی آنها را از بقیه بهتر می کند؟

چاپ عکس روی لیوان های سرامیکی شخصی نسبت به انواع دیگر لیوان های قهوه، مانند لیوان های شیشه ای و لیون های حرارتی یا جادویی به یک دلیل، برتری عالی دارند. از زمانی که آنها به بوجود آمده اند، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند. هر خانه و محل کار مجموعه ای از فنجان های قهوه سفارشی را دارد.

بدون آنها، روز شما نمی تواند شروع شود. شما می خواهید روزتان با یک فنجان گرم قهوه در لیوان خود شروع شود. بیشتر افراد ترجیح می دهند لیوان قهوه مخصوص خود داشته باشند، به همین دلیل بسیاری از مردم چاپ لیوان قهوه مونوگرام را انتخاب می کنند.

چه چیزی چاپ روی لیوان های قهوه شخصی را از دیگر ماگ ها بهتر می کند؟ بیایید چند دلیل برای اینکه لیوان های قهوه سفارشی طرفدران بسیار زیادی پیدا کرده اند، به اشتراک بگذاریم و به این زودی ها کوچکتر نمی شوند.

1- چاپ روی لیوان سرامیکی گرما را بهتر از دیگر موارد حفظ می کند

وقتی لیوان قهوه را تا لب های خود لمس می کنید، جرعه ای می نوشید، فقط برای اینکه سرد باشد، با انزجار عقب می افتید. قهوه داغ شما به قهوه سرد تبدیل شده و نه به انتخاب. اگر از لیوان عکس سفارشی قهوه بنوشید، قهوه شما داغ خواهد ماند. لیوان های قهوه سرامیکی با سرعت کمتری نسبت به انواع دیگر لیوان قهوه گرما از دست می دهند.

از آنجا که سرامیک متخلخل تر است، رسانایی با سرعت کمتری اتفاق می افتد. چاپ لیوان سرامیکی شما جیب های کوچک هوا را در منافذ تشکیل می دهد. که به عنوان عایق حرارتی عمل می کنند و کل فرایند هدایت را کند می کنند. بنابراین قهوه شما برای مدت بیشتری گرم می ماند. با این حال، ما نمی توانیم اعتبار لازم را برای گرم نگه داشتن قهوه خود به روند انجام کارها قائل شویم. ما همچنین باید فرآیند همرفت را تشخیص دهیم.

روند همرفت شامل از دست دادن گرما از طریق هوا است. هنگامی که لیوان قهوه شما گرم شد، از طریق فرآیند همرفت گرما از دست می دهد. این باعث می شود که لیوان قهوه شما از طریق فرآیند هدایت گرمای بیشتری از نوشیدنی گرم دریافت کند.

2- طعم قهوه در چاپ لیوان با عکس شخصی شگفت انگیز است

اکثر مردم این را نمی دانند، اما ظرفی که نوشیدنی در آن قرار می گیرد بر طعم نوشیدنی تأثیر می گذارد. وقتی از لیوان های قهوه سرامیکی شخصی قهوه می نوشید، طعم قهوه شما را بهتر می کند. بافت، وزن، زیبایی و راحتی همه در طعم قهوه تأثیر می گذارند. اگر لیوان مسافرتی و لیوان سرامیکی دارید، از هر دو قهوه بنوشید تا طعم قهوه را مقایسه کنید. ما شرط می بندیم که قهوه لیوان سرامیکی طعم بهتری را خواهد داشت.

3- چاپ لیوان سرامیکی دوستدار محیط زیست

لیوان های کاغذی و پلی استر برای محیط زیست سمی هستند. اگر قهوه خود را در آنها می نوشید، باید لیوان قهوه سفارشی بخرید. لیوان های پلاستیکی و کاغذی قابل تجزیه نیستند. اگر می خواهید کار خوبی برای محیط زیست انجام دهید، امروز قهوه خود را در لیوان عکس سفارشی می نوشید. لیوان های قهوه سرامیکی شخصی می توانند مدت زمان طولانی برای شما طول بکشد قبل از اینکه با یک اتفاق ناخوشایند روبرو شوند و سقوط کرده و بشکنند.

4- چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

یکی از بهترین چیزها در مورد لیوان های قهوه سرامیکی این است که می توانید آنها را با یک پیام ، تصویر یا نقل قول شخصی سازی کنید. حتی می توانید رنگ خود را انتخاب کنید. امروزه چاپ لیوان های حرارتی یا جادویی در اختیار شما قرار گرفته است. لیوان قهوه سرامیکی در اندازه ها و شکل های مختلف موجود است. می توانید یک لیوان قهوه همراه با تصویر یا پیامی تهیه کنید که شخصیت شما را توصیف کند.

5- آن را بخشی از کارزار بازاریابی خود قرار دهید

اگر مشاغل کوچک و متوسطی اداره می کنید، می توانید چاپ لیوان سفارشی را برای مشتریان و کارمندان خود تهیه کنید. شما می توانید آرم شرکت، شعار و هر چیز دیگری را که فکر می کنید باید در آنجا باشد اضافه کنید. مخاطبان هدف شما دوست دارند چیزی را که می توانند در زندگی روزمره خود استفاده کنند دریافت کنند. حتی می توانید آنها را به صورت عمده سفارش دهید تا به مشتریان خود بفروشید.

راحتی خرید لیوان قهوه سفارشی بصورت آنلاین به افراد کمک می کند تا منبع دوم درآمد خود را بدست آورند. پس از مدت کوتاهی قادر به ساخت شغل تمام وقت خود هستند. شما همچنین می توانید این کار را انجام دهید. در غیر اینصورت، فقط از لیوان برای تبلیغ برند، محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

6- چاپ لیوان هدایای تبلیغاتی یا شخصی

شما می توانید یک لیوان قهوه سرامیکی شخصی به عزیزان خود بدهید. می توانید روی آن یک پیام و تصویر زیبا قرار دهید و سپس آن را به شخصی هدیه دهید. می توانید آن را به معلم خود، بهترین دوست، شریک زندگی، همکار خود بدهید. فقط در مورد هر کس چاپ ماگ متفاوت می باشد. آن را در روز تولد، روز مادر یا روز پدر، فارغ التحصیلی، روز ولنتاین و موارد دیگر به شخصی هدیه دهید. این هدیه مناسب برای هر مناسبت است! همچنین میتوانید برای کسب و کار مشاغل خود از چاپ لیوان های تبلیغاتی استفاده کنید. این لیوان ها بسیار ماندگار و در طولانی مدت تاثیر بسزایی دارند.

آیا علاقه مند به تهیه لیوان قهوه سرامیکی شخصی هستید؟ اگر لیوان قهوه می خواهید، می توانید آن را مطابق با تنظیمات دلخواه خود تنظیم کنید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان ، چاپ سنگ ، چاپ تیشرت ، چاپ تابلوفرش ، چاپ کوسن ،  چاپ پازل ، چاپ بشقاب ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال

و…  با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *