منوی دسته بندی

چگونه شخصی سازی چاپ لیوان را با سابلیمیشن در خانه انجام دهیم

چاپ لیوان حرارتی

چگونه شخصی سازی چاپ لیوان را با سابلیمیشن در خانه انجام دهیم

اگر به تازگی وارد دنیای سفارشی سازی محصول شده اید، خواهید دید که اگر مورد سفارشی پرفروشی وجود دارد، همان لیوان است. تکنیک های زیادی برای چاپ لیوان وجود دارد اما بیشترین استفاده و همچنین بهترین نتیجه برای چاپ لیوان، سابلیمیشن است.

چگونه لیوان ها را با سابلیمیشن سفارشی کنیم و هزینه آن چقدر است؟

مطمئناً در کمد شما لیوان های شخصی وجود دارد که با نقش و نگارهای زیبا یا عکس ها و طرح های ابرقهرمانان، فیلم ها، سریال ها یا شخصیت هایی که آن را به عنوان لیوان مورد علاقه خود به شما هدیه داده اند. شما همیشه فکر کرده اید که چگونه یک لیوان چاپ می شود، خوب، بیشتر اوقات با استفاده از تجهیزات سابلیمیشن چاپ می شود.

تصور نکنید که تجهیزات سابلیمیشن چاپ لیوان چیز بسیار پیچیده یا گران قیمتی است، بلکه برعکس، این یک تکنیک است که در دسترس هر کارآفرین یا شغلی است.

چگونه لیوان را چاپ کنیم؟

برای شروع چاپ روی لیوان به موارد زیر نیاز دارید:

چاپگر سابلیمیشن

می توانید از سایز A4 استفاده کنید زیرا ناحیه چاپ نسبتاً کوچک است و می توانید آنرا با همان اندازه پوشش دهید.

چاپ لیوان حرارتی

جوهر سابلیمیشن

 آنها جوهرهای خاصی هستند که با تبدیل دما به گاز واکنش نشان می دهند و در پلیمر پلی استر ادغام می شوند. تا حدودی پیچیده به نظر می رسد اما خواهید دید که اینگونه نیست.

کاغذ سابلیمیشن

 این کاغذ است که جوهر را نگه می دارد و آن را با دمای داخل فنجان خارج می کند. نوار حرارتی برای ثابت کردن کاغذ چاپ شده در ماگ و مقاومت در برابر درجه حرارت بدون سوختن استفاده می شود.

پرس حرارتی لیوان

انواع مختلف وجود دارد اما شما می توانید با یک ماگ اصلی با عناصر گرمایشی قابل تعویض شروع کنید.

اگر هر آنچه را که نیاز دارید اضافه کنیم، می بینید که با کمی بیش از 500 دلار می توانید روند سابلیمیشن لیوان ها را شروع کنید. برای چاپ با کیفیت عالی از لیوان های سفید خام با درجه کیفیت بالا استفاده کنید. کیفیت های مختلفی وجود دارد: A ، AA ، AAA ، کیفیت دوم از کیفیت بالاتری برخوردار است. آنها اساساً از نظر کیفیت پوشش و یکنواختی سطح آن متفاوت هستند، که مهر زنی بهتر و مقاومت بیشتر در برابر استفاده و شستشو را تضمین می کند. یک لیوان با کیفیت بالا حدود 1.50 دلار قیمت دارد.

نحوه طراحی و چاپ کاغذ سابلیمیشن

اکنون که همه چیز را برای چاپ لیوان نیاز دارید، نحوه چاپ صحیح آنها را توضیح خواهیم داد.

ابتدا آنچه را که قرار است روی لیوان چاپ کنیم، طراحی خواهیم کرد. بسته به هر لیوان، حداکثر سطح چاپ آن متفاوت خواهد بود. اما بیشترمتداول در لیوان یازده اونسی، منطقه چاپ 20 × 9.5 سانتی متر است. اگر می خواهید از کاغذهای سابلیمیشن A4 بیشترین بهره را ببرید، می توانید حداکثر 3 طرح را در هر صفحه قرار دهید. به یاد داشته باشید که باید حالت آینه را در گزینه های چاپگرخود فعال کنید (اگر چنین گزینه ای را ندارید، قبل از چاپ طرح را بچرخانید).

پس از چاپ، طرح را ببرید تا با قیچی یا گیوتین مهر شود.

کاغذ را در مرکز لیوان قرار دهید و آن را با نوار حرارتی محکم کنید تا هنگام اتو کشیدن حرکت نکند.

اتو را روی 200 درجه گرم کنید و 180 ثانیه برنامه ریزی کنید. مهم است که لیوان را در دمای اتاق نگه دارید تا خیلی سرد نباشد زیرا در غیر این صورت بر پارامترهای اتو تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، در زمستان اگر مواد را در جای خیلی سرد نگهداری کنید، ممکن است نیاز به کمی زمان داشته باشید.

فنجان را روی توری قرار دهید و فشار متوسطی ایجاد کنید.

پس از اتمام زمان اتو، مراقب باشید که خود را نسوزانید، کاغذ را به سرعت بردارید. برای دستیابی به نتایج بهتر و جزئیات دقیق تر، توصیه می شود که ماگ را با غوطه ور شدن در آب گرم (به جز لیوان شیشه ای) یا استفاده از فن خنک کنید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ لیوان حرارتی ، چاپ سنگ ، چاپ تابلوفرش ، کوسن ، چاپ تیشرت، چاپ پازل

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *