منوی دسته بندی

چگونه می توان چاپ لیوان را به روش سابلیمیشن در فر انجام داد

لیوان حرارتی

چگونه می توان چاپ لیوان را به روش سابلیمیشن در فر انجام داد

اگر به دنبال چاپ لیوان سفارشی هستید، می خواهید بدانید که چگونه چاپ عکس روی لیوان در فر را انجام دهید! روند کار بسیار آسانتر از آن است که شما فکر می کنید و لیوان ها حرارتی و ماگ های سفارشی را در کمترین زمان خواهید داشت! ما قصد داریم در مورد چند روش که می توانید برای سابلیمیشن و همچنین چند ماده برای جوهر سابلیمیشن واقعی استفاده کنید صحبت خواهیم کرد. کدام یک بهتر است؟ بخوانید تا متوجه شوید!

لوازم مورد نیاز چاپ لیوان در فر:

اول، بیایید در مورد لوازم مورد نیاز خود صحبت کنیم. زیرا موارد زیادی وجود دارد که هنگام خاص سابلیمیشن است.

سطوح سابلیمیشن

گرچه این ممکن است فقط شبیه یک لیوان قهوه استاندارد باشد، اما یک چیز جالب وجود دارد. قبلاً با پوشش دادن با لعابی که قادر به گرفتن جوهر سابلیمیشن است، برای سابلیمیشن آماده شده است. هنگامی که به دنبال لیوان یا سایر سطوح برای سابلیمیشن کردن هستید، این نکته را به خاطر بسپارید.

بسته بندی چاپ لیوان سابلیمیشن

سخت ترین قسمت سابلیمیشن کردن لیوان یا ماگ، قرار دادن طرح شما در جایی است که حرکت نمی کند. بخشی از راز نحوه انجام سابلیمیشن ماگ در پرس گرم پیچیدن است. اکثر مردم از نوار استفاده می کنند و سعی می کنند آن را فیکس کنند. اما اگر حتی کمی حرکت کند، شبح خواهید گرفت و کل ماگ حرارتی خود را خراب می کنید. پیچ های غلتکی به جلوگیری از آن کمک می کنند. شما برای کوچک کردن محفظه لامپ و لیوان قهوه، از پرس گرم استفاده می کنید.

من با استفاده از این پیچ های قابل شستشو و نحوه استفاده از آنها را روی لیوان و ماگ قرار می دهم. می توانید این لیوان قابل تنظیم را نیز امتحان کنید.

جوهر سابلیمیشن

ما قصد داریم چند نوع مختلف جوهر سابلیمیشن را آزمایش کنیم تا ببینیم بهترین نتیجه را از کدام نتیجه می گیریم. من قصد دارم از موارد زیر استفاده کنم:

نشانگرهای جوهر قابل انعطاف

نشانگرهای Artesprix

ورق های جوهر قابل انعطاف

همه این گزینه ها جوهر سابلیمیشن هستند، بنابراین برای پوشاندن آنها به سطوح سابلیمیشن نیاز خواهید داشت. بنابراین، حتما لیوان های سابلیمیشن و ماگ هایی که در بالا ذکر کردم را انتخاب کنید. من قصد دارم هر یک از این انواع را در پرس حرارتی امتحان کنم و همچنین کمی با گرمایش آزمایش کنم تا ببینم آیا موثر است.

شما باید بسته عادی نشانگرهای جوهر قابل نفوذ را که در Explore Air یا سازنده شما قرار دارد تهیه کنید. اگر دوست دارید، باید به دنبال مواردی بروید که برای شما مشخص شده باشند. زیرا قلم ها دو اندازه متفاوت هستند. نشانگرهای Artesprix به تنهایی و بدون هیچ آداپتور در Joy جای می گیرند.، بنابراین در Joy کار خواهند کرد. برای استفاده از آنها در Explore یا Maker خود به یک آداپتور نیاز دارید. نشانگرهای جوهر قابل انعطاف همچنین برای رنگ آمیزی در طرح های شما در پشت دست قرار می گیرند.

فر چاپ لیوان سابلیمیشن

من اکیداً توصیه می کنم از همان فر که غذا را در آن می پزید برای انجام سابلیمیشن نیز استفاده نکنید. جوهر سابلیمیشن هنگامی که آن را گرم می کنید در واقع بنزین می دهد. من عاشق این هستم که یک اجاق کوچک جداگانه برای اتاق کار خود داشته باشم! آنها فوق العاده مقرون به صرفه نیز هستند. تا دمای مناسب گرم می شود و به اندازه کافی بزرگ برای لیوان و ماگ است. آن اجاق کوچک راهی برای تحقق بخشیدن به رویاهای متعالی شما در لیوان ها یا ماگ حرارتی دارد!

سایر لوازم
تشک گریپ سبک

کاغذ کپی منظم اگر برای چاپگر لیزری درجه بندی نشده باشد، گرمای فرآیند سابلیمیشن بر کاغذ تأثیر می گذارد.

  • پرس گرم
  • نوار مقاوم در برابر حرارت
  • قیچی
  • دستگاه کریکت

لوازم برای فرایند سابلیمیشن چاپ لیوان

اکنون که تمام لوازم صحیح را در اختیار دارید، زمان آن است که در واقع سابلیمیشن را انجام دهید. من می خواهم شما را در روند ایجاد لیوان و ماگ با این روند زیر راهنمایی کنم.

دستورالعمل ها

کاغذ را روی تشک چسب سبک بچسبانید. سپس طرح خود را با نشانگرهای جوهر قابل تزریق یا نشانگرهای Artesprix و دستگاه Cricut خود بکشید. هر کدام از مارکرها را دارید، حتماً طرح خود را آینه کنید، آن را با Cricut خود بکشید و سپس می توانید آن را رنگ آمیزی کنید.

نقاشی با نشانگرهای سابلیمیشن در Cricut

در طرحی که نشانگر سابلیمیشن می کشید، رنگ آمیزی کنید. هنگامی که من به طرح هایم رنگ اضافه می کنم، دوست دارم از چند سایه متفاوت از همان رنگ استفاده کنم. شما فقط باید با رنگ هایی که دارید بازی کنید. دقیقاً مثل رنگ آمیزی یک صفحه کتاب رنگ آمیزی است.

طرح های رنگی با نشانگرهای سابلیمیشن

هنگامی که طرح های خود را آماده کردید، باید آنها را روی لیوان قرار دهید تا بتوانید طرح را منتقل کنید. ابتدا با استفاده از نوار مقاوم در برابر حرارت، مرکب طرح را از سمت پایین لیوان خود بچسبانید. سپس بسته حرارتی خود را اضافه کنید. برای لیوان، شما باید بسته سابلیمیشن را برش دهید. یک انتهای بسته بندی را به صورت افقی و عمودی به پشت لیوان خود بچسبانید. سپس تمام قسمت را در اطراف قرار دادن بسته بندی از طریق دسته قرار دهید. دوباره به هر دو جهت نوار چسب بزنید و از پرس گرمائی خود استفاده کنید تا بسته بندی را روی سطح کوچک کنید. دو قطعه نوار دیگر اضافه کنید تا بعد از جمع شدن محکم شود.

بستن سابلیمیشن روی لیوان

حالا لیوان آماده فر است. می توانید همین روش را برای لامبلرها تکرار کنید، مگر اینکه نیازی به برش دادن و بسته بندی نوار چسب نیست. فقط جوهر طراحی را به سمت پایین اضافه کنید و آن را در جای خود بچسبانید. سپس لیوان را درون بسته بندی قرار داده و با پرس گرم كنید. خیلی آسان! وسایل بسته بندی شده خود را به اجاق گاز خود اضافه کنید.

لیوان در فر برای سابلیمیشن

قفسه زیرین را گذاشتم و سپس فر را روی 350 درجه تنظیم کردم و آن را روی پخت قرار دادم. بگذارید به مدت پنج دقیقه گرم شود و لیوان ها را داخل آن قرار دهید و آن ها را به مدت هفت دقیقه گرم کنید. برای محافظت از دست خود از حوله استفاده کنید. هنگامی که لیوان ها گرم شدند ما آن را بر می داریم، تومارها را اضافه می کنیم و آنها را به مدت هفت دقیقه گرم می کنیم. سپس با جدا كردن نوار و برداشتن بسته بندی، لفاف ها را برمی داریم. سپس می توانید جادو را ببینید!

لیوان با جوهر سابلیمیشن

این رو امتحان کردی؟

جوهر قابل نفوذ در برابر نشانگرهای Artesprix

که بهتر است؟ کدام یک در تست های ما عملکرد بهتری داشته اند؟ باید بگویم که هر دو تقریباً مساوی هستند اما برخی از نکات مشخصی را

که متوجه شدم اجرا خواهم کرد.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *