منوی دسته بندی

لیوان حرارتی

لیوان حرارتی

لیوان حرارتی

سود حاصل از چاپ روی لیوان حرارتی 

آیا ماگ مورد علاقه ای دارید؟ ماگ و لیوان قهوه ممکن است کوچک باشد، اما چیزهایی است که ما در طول روز استفاده می کنیم، به این معنی که پتانسیل بزرگی برای تجارت دارند. لیوان های تزئین شده با شعارهای تبلیغاتی، طرح های زیبا و یا پیام های شخصی، می توانند ارزش قابل توجهی داشته باشند – و شروع کار با چاپگرهای سابلیمیشن رنگی آسان است. چاپ لیوان حرارتی یکی از بهترین هدایا و ویژه تبلیغات کسب و کارها می باشد. می توانید با خیال راحت به عنوان بهترین هدیه برای سورپرایز عزیزانتان از آن استفاده کنید. چاپ لیوان به روش سابلیمیشن بهترین روش چاپ عکس روی لیوان می باشد که تصاویری با وضوح و با کیفیت بسیار بالا چاپ می کند. برای سفارش آنلاین لیوان می توانید همین حالا اقدام نمایید.

چاپ لیوان

چاپ لیوان های دسته و داخل رنگی

سابلیمیشن را برای لیوان های چاپی با دوام انتخاب کنید

لیوان ها باید بتوانند در برابر ماشین های ظرفشویی و مایکروویو مقاومت کنند، بنابراین گرافیک چاپ شده باید با دوام باشد. چاپگرهای سابلمیشن از جوهرهای مخصوص سابلیمیشن استفاده می کنند که به سطح سرامیک ها نفوذ می کنند و از طریق دستگاه پرس حرارتی منتقل می شوند. این چاپ گرافیکی ایجاد می کند که برای هدایای با طراحی شخصی مناسب است.

خرید لیوان خام تا به خلاقیت خود کمک کنید

یافتن لیوان قهوه خالی، روکش لیوان سفید و ماگ سفر با قیمت عمده فروشی ارزان قیمت آسان است. با یک ماگ حرارتی خالی شروع کنید و ببینید خلاقیت شما را به کجا می برد یا طرح های منحصر به فرد سفارش مشتری خود را چاپ کنید. سود بالقوه محصولات شخصی قابل توجه است.

یک نسخه رایگان از راهنمای محبوب سابلیمیشن ما بارگیری کنید و ببینید چه محصولات سرگرم کننده ای می توانید ایجاد کنید.

با استفاده از چاپگرهای سابلیمیشن، بهترین چاپ عکس روی لیوان را خواهید داشت و مانند یک ستاره می درخشید.

تجهیزات مورد نیاز برای چاپ روی لیوان

برای اینکه خود را برای موفقیت در چاپ سابلیمیشن آماده کنید، برای شروع به تعدادی ابزار و قطعه نیاز دارید. لیوان های چاپی با پیام، آرم و گرافیک برای تجارت ایده آل است. لیوانهای شخصی را برای خانواده، دوستان و عزیزان خود طراحی کنید.

فنجان عالی قهوه یا چای را با طرح دلخواه خود عالی چاپ کنید.

برند خود را با چاپ لیوان تاسیس کنید.

فناوری چاپ سابلیمیشن می تواند به شما کمک کند تا مارک خود را با لیوان های تزئین شده ایجاد کنید. از دستگاه های سابلیمیشن و انتقال گرما استفاده کنید تا طرح های خاص خود را به سرامیک های درخواستی اضافه کنید یا با محصولات هدیه فصلی از جمعیت جلو بزنید.

لیوانهای شخصی هدایای تولد را عالی چاپ می کنند.

لیوان های چشم نواز را با جوهرهای فلورسنت چاپ کنید.

شما واقعاً می توانید با جوهرهای ماندگار رولاند تگزارت جلوه ای خلاقانه ایجاد کنید. طیف عظیمی از رنگ های درخشان برای بازی وجود دارد، از جمله گزینه های جوهر فلورسنت: از میان 375 رنگ از پیش تعریف شده در رنگ های نئون روشن و حتی سایه های نرم پاستلی، انتخاب کنید.

فرصت های زیادی برای چاپ عکس روی لیوان سفارشی

نام ها ، پیام های شخصی ، گرافیک ، عکس ها ، الگوها ، آرم های شرکت – فرصت های زیادی برای چاپ لیوان های سفارشی با استفاده از چاپگرهای سابلیمیشن رنگی وجود دارد. هم برای مشتریان تجاری و هم برای مشتریانی که به دنبال هدیه یا کالاهای خانگی هستند، این یک بازار پرسود است.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *