منوی دسته بندی

چگونه یک لیوان جادویی در خانه چاپ کنیم

چاپ ماگ حرارتی

چگونه یک لیوان جادویی در خانه چاپ کنیم

نحوه ساخت لیوان جادویی در خانه

من عاشق این لیوان های جادویی هستم و این لیوان ها می توانند هدایای شگفت انگیزی را برای دوستان و خانواده شان رقم بزنند. من نمی دانستم که می توانید این لیوان های جادویی را در خانه درست کنید تا زمانی که این ایده عالی لیوان حرارتی توسط DIY Vlogs را در YouTube پیدا کردم. چاپ لیوان جادویی بسیار آسان است، فقط چیزی که برای تهیه آنها نیاز دارید لیوان جادویی و اتو است. بهترین چیز در مورد یک هدیه فوق العاده مانند این واقعیت است که شما می توانید از هر عکسی که می خواهید استفاده کنید تا این یک هدیه واقعاً شخصی باشد.

مواد مورد نیاز برای چاپ لیوان حرارتی یا جادویی:

  • لیوان حرارتی
  • اتو برقی
  • چاپگر
  • کاغذ سابلیمیشن برای چاپ عکس

چاپ لیوان حرارتی:

در این ایده عالی چاپ لیوان جادویی توسط چاپ حامد شما یاد خواهید گرفت که چگونه این یک هدیه افسانه ای را در چند مرحله آسان بسازید. ابتدا طرح مورد نظر خود را با یک نرم افزار طراحی ایجاد کنید. سپس طرح را با استفاده از چاپگر سابلیمشن که جوهر مخصوص دارد چاپ نمایید. جنس  کاغذ هم مختص چاپ سابلیمیشن می باشد. کاغذ چاپ شده را برش داده و اندازه دور لیوان در بیاورید. کاغذ را با استفاده از چسب نسوز دور لیوان فیکس نمایید. در نظر داشته باشید طرح چاپ شده حتما باید معکوس چاپ شود.

با استفاده از اتو کاغذ را گرم نمایید و دور تا دور لیوان را با اتو گرم کنید. سعی کنید حرارت به صورت یکنواخت به تمام لیوان برسد. بعد از اتمام پایان   از گوشه کاغذ چک کنید که آیا لیوان کاملا و پررنگ چاپ شده است. اگر چاپ ناقص بود یا ته لیوان کم رنگ دوباره لیوان را با اتو گرم نمایید. اینقدر این کار را انجام دهید تا کل طرح به لیوان منتقل گردد.بعد کاغذ را باز کرده اجازه دهید لیوان خنک شود. 

سپس، فقط می گذارید تا خنک شود. می توانید بلافاصله با افزودن مایع داغ و سپس مشاهده ظاهر شدن تصویر، ویژگی های جادویی لیوان را آزمایش کنید.

این یک پروژه زیبا است و ساخت آن بسیار آسان است. من تاکنون تعداد زیادی هدایای تولد برای خانواده درست کرده ام، بهترین عکس های آنها را انتخاب کرده ام و نمی توانم صبر کنم تا این لیوان های جادویی عالی را به آنها هدیه دهم!

لیوان های حرارتی به خاطر خاصیت ذاتی جادویی بودنشان بسیار مناسب هدایای ویژه هستند. می توانید در ایام مختلف سال به عزیزانتان هدیه دهید و آنهار را سورپرایز نمایید.

چگونه یک لیوان جادویی در خانه درست کنیم

چاپ لیوان حرارتی
چاپ لیوان جادویی
چاپ عکس روی لیوان در خانه
چاپ عکس روی لیوان در خانه
چاپ عکس روی کاغذ سابلیمیشن
چاپ عکس روی کاغذ سابلیمیشن

شما عزیزان می توانید سفارشات آنلاین خود را با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت از همکاران ارشد ما در چاپ حامد بخواهید.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *