منوی دسته بندی

بهترین روش برای طراحی و چاپ لیوان جادویی یا حرارتی

چاپ لیوان حرارتی

بهترین روش برای طراحی و چاپ لیوان جادویی یا حرارتی

امروزه مردم میخواهند لیوان های شخصی خود را داشته باشند و بتوانند در مناسبت های مختلف مانند هدیه تولد، ولنتاین، روز مادر، پدر و معلم، فارغ التحصیلی، سالگرد ازدواج و … هدایای خاص خود را بدهند. یکی از بهترین هدایا و به عنوان سورپرایز عزیزانتان چاپ لیوان حرارتی یا جادویی می باشد. لیوان های حرارتی در حالت عادی سیاه هستند و وقتی مایعات داغ داخل آنها ریخته می شود عکس ظاهر می شود. به خاطر این خاصیت آنها به آنهای لیوان های جادوئی می گویند. چاپ این ماگ طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از پرفروش ترین ماگ ها می باشد.

چاپ لیوان جادویی یا حرارتی شخصی

بسیار ساده است فقط کافی است عکس و متن دلخواه خود را برای همکاران ما ارسال نموده و از یک چاپ و هدیه بی نظیر برخوردار گردید. جدا از این، می توانید تصاویر شخصی خود را با پیام های عاشقانه یا دوستانه برای همیشه ایجاد کنید.

ایده های لیوان حرارتی یا جادویی

در زیر بهترین ایده ها برای طراحی لیوان جادویی سیاه خود را مشاهده خواهید کرد که لیوان جادویی سفارشی و کاملا شخصی است. انگیزه بگیرید و شروع به تزئین لیوان جادویی خود کنید.

چاپ لیوان حرارتی

1- چاپ لیوان جادویی یا حرارتی روز تولد

اگر می خواهید دوست خود را تحت تأثیر قرار دهید، لیوان جادویی سیاه روز تولد را با بارگذاری تصاویر انتخاب کنید. حتی اگر، می توانید برای دوستان دوست داشتنی پیام الهام بخشی بنویسید.

2- چاپ لیوان حرارتی شخصی روز پدر

پدر همه چیز برای یک دختر یا پسر خوب است. آنها هر آرزویی را که شما بخواهید انجام داده اند. اما اکنون می توانید چیز ویژه ای که توسط شما ساخته شده به او هدیه دهید. می توانید برای پدر خود عکس یا پیام متنی ایجاد کنید و توسط خودتان طراحی کنید.

چاپ لیوان جادویی
چاپ ماگ حرارتی

3- چاپ لیوان جادویی خلاقانه

با خلاقیت، همه افراد خلاق هستند اما چگونه لیوان جادویی خود را خلاق تر کنیم؟ شما می توانید با یک طراحی خلاقانه سفارشی کنید. رنگ فونت، اندازه و اندازه آن را متناسب با انتخاب خود تغییر دهید و طرح مورد نظر را تغییر دهید.

4- لیوان جادویی شخصی

مردم همیشه یک لیوان عالی می خواهند به همین دلیل طراحی شگفت انگیزی را انتخاب می کنند. اما رضایت دادن به آن بسیار دشوار است. نگران نباشید، شما می توانید برای بارگذاری عکس ها به تنهایی طرحی ایجاد کنید و شکل و اندازه آن را تغییر دهید. لیوان جادویی بهترین هدیه شخصی سازی شده برای نزدیکان و عزیزان است.

5- چاپ ماگ جادویی دسته قلبی

این لیوان جادویی برای کسانی است که قلب شما را تسخیر کرده اند، این امکان وجود دارد که شما توسط خودتان طراحی کنید و به عزیز خود هدیه دهید. شما می توانید تصویر دوست خود را بارگذاری کنید، پیام بنویسید، رنگ را تغییر دهید و اندازه این موارد را به روشی بسیار آسان انجام دهید.

6- لیوان جادویی انتزاعی

ماگ جادویی انتزاعی بهترین گزینه برای یک دوست، اگر می خواهید به بهترین دوست خود هدیه دهید پس این بهترین هدیه است.

لیوان جادویی

برای ایجاد عکس دوست خود، رنگ، شکل و اندازه و متن را خودتان تغییر دهید. بدون نیاز به جمع آوری برخی از لوازم جانبی از یک فروشگاه فقط به طراحی آنلاین لیوان جادویی بپردازید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

7- چاپ لیوان حرارتی شگفت انگیز

یک لیوان شگفت انگیز و زیبا باعث می شود شما همیشه احساس تازگی کنید. به همین دلیل لیوان منحصر به فردی را انتخاب می کنید. اما این طراحی لیوان جادویی را می توانید به همکاران ما واگذار کنید و تصاویر خود و پیام های شخصی خود را به آن اضافه کنید.

8- چاپ لیوان جادویی سیاه سالگرد ازدواج یا ولنتاین

سالگرد ازدواج و ولنتاین یک موقعیت ویژه برای هر یک از زوجین متاهل است اما در این هدیه سالگرد، برخی از ماگهای جادویی را شخصی می کنند تا توسط شما طراحی شوند. شریک زندگی تان هدیه شما را دوست خواهد داشت. بدون نیاز به رفتن به جایی فقط با یک کلیک طرح شما آماده است.

9- لیوان حرارتی سیاه “روز مادر”

بدون مادر، شما نمی توانید در خانه خود زندگی کنید، بنابراین در این هدیه روز مادر شما چیزی متفاوت برای تحت تأثیر قرار دادن او دارد. شما می توانید لیوان حرارتی را در هر زمان و در هر مکان با رنگ منحصر به فرد و تغییر اندازه طراحی کنید. لیوان شخصی خود را بسازید و به مادر خود هدیه دهید تا، او احساس کند برای شما بسیار خاص است.

لیوان حرارتی

10- لیوان جادویی سیاه برای ‘بهترین رفیق’

شما می خواهید به بهترین دوست خود یک هدیه شگفت انگیز هدیه دهید اما هرگز طبق دوست خود این کار را انجام نمی دهید و سپس می توانید توسط خودتان طراحی کنید. بله، در خانه خود که روی تخت نشسته اید، برنامه تلفن همراه خود را باز کنید و طراحی را سفارشی کنید و می تواند تغییرات بیشتری ایجاد کند. مطمئناً، دوست شما وقتی به آن دست می یابد احساس خوشبختی می کند.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ لیوان ، چاپ سنگ ، چاپ تابلوفرش ، چاپ کوسن ، چاپ تیشرت،چاپ بشقاب ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال ، چاپ پازل

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *