منوی دسته بندی

لیوان تبلیغاتی

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ قاب کریستال . چاپ فرش

اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار و مقرون به صرفه هستید چاپ روی لیوان تبلیغاتی یکی از بهترین خدمات چاپ حامد می باشد. چاپ لیوان تبلیغاتی این امکان را برای شما فراهم می آورد که لوگو و برند خود را روی لیوان چاپ کرده و به مخاطبتان هدیه دهید. از آنجا که این هدیه همواره در دسترس می باشد یکی از موثر ترین روشهای جذب مخاطب می باشد و همواره در تبلیغات کالا و برند جایگاه ویژه ای دارد.  لیوان سرامیکی به علت کیفیت بالای چاپ و درخشندگی محصول جزو پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی می باشد.

این لیوان ها بسیار جذاب هستند و قابلیت چاپ هر نوع عکس و طرحی را دارا می باشند. میتوانید مطالب موردنیاز و ضروری خود را روی این ماگ ها چاپ کرده و تبلیغات خود را روی ماگ حرارتی  به دوستان و مشتریانتان ارائه دهید.با تهیه ماگ تبلیغاتی می توانید هدیه ای ارزان قیمت را به مناسبت های مختلف به مشتریان خود ارائه دهید. 

چاپ لیوان تبلیغاتی

 لیوان تبلیغاتی هدیه ای است همیشه در دسترس که به خاطر استفاده مکرر از آن ماندگاری آن در ذهن بالاست و از آنجا که مقرون به صرفه می باشد قابلیت چاپ تیراژ آن به صرفه می باشد. 

انواع لیوان تبلیغاتی:

مزایای لیوان تبلیغاتی برای کسب و کار:

  • از آنجا که افراد در طول روز برای نوشیدن چای و مایعات به لیوان نیاز دارند این هدیه جذاب می تواند همواره در دسترس باشد.
  • امکان چاپ طرح های متنوع و خلاق را دارید. 
  • امکان ورود تبلیغات شما به محیط منزل و محل کار مخاطب شما فراهم می شود.
  • لیوان ارزان قیمت
  • قیمت پایین و مناسب این لیوان ها آن ها را متمایز از  دیگر هدایای تبلیغاتی کرده به گونه ای که بتوان به هر تعداد که مایل بودید سفارش دهید.

امکان چاپ تکی و تیراژ

چاپ حامد این امکان را فراهم آورده که شما عزیزان بتوانید سفارشات تکی و تیراژ خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت داشته باشید. ما همچنین به سراسر کشور ارسال داریم و میتوانید از منزل خود به راحتی با ثبت سفارش آنلاین از خدمات ارزنده ما بهره مند گردید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چاپ لیوان حرارتی

چاپ سنگ

چاپ تابلوفرش

چاپ تیشرت

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *