منوی دسته بندی

چاپ لیوان برای اهداف مختلف

چاپ لیوان

چاپ لیوان برای اهداف مختلف

لیوان های قهوه به طور مکرر توسط همه ما، از یک زن خانه دار گرفته تا یک بزرگ بازرگان، استفاده می شود. این لیوان ها می توانند در اندازه ها ، اشکال ، مواد و طرح های مختلفی باشند و هر کسی یکی را که بیشتر دوست دارد انتخاب کند. شخصی به انتخاب چه فنجانی اهمیت نمی دهد در حالی که افراد دیگر ممکن است به انتخاب آن توجه زیادی داشته باشند. چاپ لیوان برای اهداف مختلف از جمله هدیه تولد، ولنتاین، سورپرایز، فارغ التحصیلی و… استفاده می شود.

بسیاری از ما لیوان های شخصی خود را داریم، که هیچ کس از آنها نمی نوشد. البته ، این می تواند یک فنجان معمولی باشد، که در بازار محلی شما خریداری شده است. با این حال ، امروزه داشتن ماگ شخصی اصلی که به طور اختصاصی برای شما چاپ شده است، مرسوم است.

لیوان های قهوه چاپی سفارشی می توانند هر آنچه را که می خواهید، از عکس های شخصی شما گرفته تا آثار هنری و نقل قول های الهام بخش، به شما نشان دهند. آنها همچنین نه تنها برای نوشیدن قهوه بلکه برای اهداف دیگر نیز خدمت می کنند. بیایید بررسی کنیم که لیوان های چاپی قهوه برای چه مواردی استفاده می شوند و در حال حاضر از چه طرحی محبوب ترین استفاده می کنند.

چاپ لیوان برای اهداف مختلف

  • 1- دلایل انتخاب لیوان سفارشی
  • 2- استفاده از لیوان های سفارشی چاپ شده
  • 1-2 برای تجارت
  • 2-2 برای تبلیغات
  • 3-2 برای انگیزه
  • 4-2 به عنوان سوغات
  • 5-2 به عنوان حاضر
  • 6-2 برای لذت زیبایی
  • 3- تصویر متداول برای چاپ در لیوان
  • 1-3 عکس شخصی
  • 2-3 حیوانات
  • 3-3 تعطیلات
  • 4-3 سرگرمی
  • 5-3 تصاویر سفر
  • 6-3 آثار هنری
  • 7-3 نقل قول های الهام بخش
  • 8-3 عکس خنده دار
  • 9-3 لیوان چاپی برای زوج ها
  • 10-3 لیوان برای کودکان
چاپ عکس روی لیوان

دلایل چاپ لیوان برای اهداف مختلف

لیوان چاپی می تواند برای هر نوع مناسبت از جلسه کاری تا تولد کودک شما ایجاد شود. بنابراین، آنها می توانند به عنوان هدایای خوب ، اصلی ، سوغاتی ، هدیه و غیره عمل کنند. البته، شما ممکن است یک چاپ شخصی روی لیوان را برای خود سفارش دهید.

سفارش لیوان با چاپ سفارشی بسیار آسان است. امروزه دیگر نیازی به جستجوی چاپخانه ندارید و برای سفارش آنلاین چاپ رایگان هستید. هنگام سفارش ، فقط باید تصویری را که می خواهید روی لیوان چاپ شود انتخاب کنید. شما می توانید یکی از موارد ارائه شده توسط فروشنده را انتخاب کنید یا تصویر خود را بارگیری کنید.

علاوه بر این، اگر می خواهید عکس چاپی سفارش دهید و نمی دانید دقیقاً چه عکس را انتخاب کنید، می توانید لیوانی را که حاوی کولاژ عکس های شما است، سفارش دهید. پس از انتخاب تصویر، باید با انتخاب گزینه های چاپ، افزودن آدرس حمل و نقل و پرداخت هزینه سفارش، سفارش را تکمیل کنید. خودشه! اکنون ، فقط باید صبر کنید تا لیوان به شما تحویل داده شود.

یک لیوان زیبا می تواند به دکوراسیونی مناسب برای محل کار و خانه شما تبدیل شود. حتی اگر برای اهداف مورد استفاده قرار نگیرد و فقط روی میز یا قفسه قرار بگیرد، جلوه ای شخصی به طراحی داخلی می بخشد.

استفاده از لیوان های سفارشی چاپ شده

چاپ لیوان دسته قلبی

چاپ لیوان هدیه تولد

ازماگ ها می توان برای اهداف بسیاری استفاده کرد. گسترده ترین نمونه های استفاده از آنها در زیر ذکر شده است.

چاپ لیوان برای کسب و کار

ارائه لیوان حرارتی به عنوان هدیه به مشتریان خود یک استراتژی بازاریابی کارآمد است. لیوان های چاپی ، شامل نام تجاری، نام شرکت، نشان تجاری، تصاویر، آرم ها یا اطلاعات تماس، می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی خوبی برای مشتریان فعلی و بالقوه شما باشد. هدیه را هرکسی دوست دارد و یک لیوان هدیه است که بدون توجه به آن پرتاب نخواهد شد.

علاوه بر این جالب به نظر می رسد، چنین بخششی نیز مفید است. حتی اگر شخصی که آن را به او معرفی کرده اید شروع به همکاری با شما نکند احتمالاً از لیوان برای هدف مورد نظر استفاده می کند و خاطرات شما را به خاطر می آورد.

شما همچنین می توانید از چاپ لیوان قهوه در شرکت خود استفاده کنید. لیوان های دارای نشان شرکت می توانند برای کارمندان شما هدیه ای باشند و به کار تیمی کارآمدتری کمک کنند.

چاپ لیوان ویژه تبلیغات

چاپ لیوان یک ابزار تبلیغاتی عالی است. هر محصول و خدماتی را می توان به گونه ای تبلیغ کرد. به عنوان مثال، اگر یک سالن زیبایی دارید، می توانید لیوان تبلیغاتی مخصوص سالن خود را تهیه کنید ، شامل رویه هایی که انجام می دهید یا سایر اطلاعات مفید. علاوه بر این که توسط مشتریان برای نوشیدن قهوه استفاده می شود ، چنین لیوانی یک تزئین جالب برای سالن شما خواهد بود. محصولات را می توان روی لیوان ها نیز تبلیغ کرد. به عنوان مثال، اگر غذای حیوانات خانگی تولید می کنید، لیوان های دارای عکس پیشنهادات شما می توانند در کلینیک های دامپزشکی یا نمایشگاه های حیوانات استفاده شوند. یا اگر لباس بچه ها را می فروشید ، لیوان های قهوه چاپی با تبلیغات شما می توانند در مهد کودک ها، مدارس و مکانهایی که بسیاری از زنان در آن کار می کنند پخش شود.

چاپ لیوان تبلیغاتی
چاپ لیوان

چاپ عکس روی لیوان انگیزشی

برای ایجاد انگیزه و الهام ممکن است لیوان چاپ کنید. اگر می خواهید یک لیوان الهام بخش به کسی هدیه دهید، به این فکر کنید که چه چیزی واقعاً می تواند آن شخص را تحریک کند. به عنوان مثال، اگر دوست شما عاشق سگ است، تصویر یک سگ ناز را انتخاب کنید و عبارت انگیزشی را اضافه کنید. اگر می خواهید لیوان خود را چاپ کنید، در انتخاب هر تصویر ، نقل قول یا عبارتی آزاد هستید که به شما الهام بخش باشد و بتواند به سمت موفقیت های جدید پیش رود. اگر از ماگ حرارتی در محل کار خود استفاده می کنید، چنین چاپی را پیدا کنید که در طی روز کاری شما را شاد کرده و انرژی اضافی را فرا هم کند.

چاپ لیوان به عنوان سوغات

چاپ لیوان برای سوغاتی کاملاً گسترده است. اگر زیاد سفر می کنید، حتماً متوجه شده اید که از هر مکانی که بازدید می کنید، تقریباً همیشه لیوان یکی از سوغاتی های ممکن است. تنها چیزی که برای هر مکان عجیب است، تصویر چاپ شده است. به طور معمول، لیوان های یادگاری عکس های جاهای دیدنی مکان را نشان می دهند.

با این حال ، سوغاتی ها فقط فروخته نمی شوند. آنها همچنین می توانند توسط شما ایجاد شوند. علاوه بر این، لیوان چاپی سفارشی شما قطعاً برای شما ایده آل خواهد بود زیرا می توانید تمام جزئیات را کنترل کنید و هر تصویر و متنی را که می خواهید اضافه کنید. سوغاتی ها را می توان برای تعدادی از رویدادها تهیه کرد.

به عنوان مثال، اگر مهمانی دارید و می خواهید دخترانتان این روز را به یاد بیاورند، یک لیوان مخصوص این مهمانی درست کنید. این ممکن است شامل عکس های شما و دوستانتان، تصاویر درون تم عروسی ، نام عروس ، تاریخ و غیره باشد.

لیوان چاپ سفارشی هدایای شگفت انگیزی است. آنها می توانند از مادر شما به همکار و به هر مناسبت اعم از تولد ، کریسمس یا ارتقا شغلی به هرکسی ارائه شوند. در حالی که انتخاب می کنید چه چیزی روی لیوان چاپ شود. نه تنها به مناسبت ، بلکه به علایق شخصی نیز توجه کنید که می خواهید آن را به آن ارائه دهید.

غالباً لیوان ها هدیه تولد خوبی می شوند. اغلب اوقات سرگرمی های قهرمان مناسبتی مورد توجه قرار می گیرند. یک ایده شگفت انگیز دیگر، چاپ عکس یا چند عکس روی ماگ است. به عنوان مثال، اگر یک هدیه تولد برای خواهرتان تهیه کنید ، ممکن است از چندین عکس از خود و او استفاده کنید که در طول چندین سال گرفته شده است.

یا ، یک چاپ روی لیوان ها می تواند به جمع شدن خانواده اختصاص یابد. اگر خانواده شما به ندرت جمع می شوند ، می توانید عکس خانوادگی را روی لیوان ها چاپ کرده و به همه اعضای خانواده ارائه دهید. بنابراین، همه آنها هر بار که از آن لیوان بنوشند ، این دیدار مجدد را به خاطر می آورند.

چاپ لیوان برای لذت زیبایی

یک دلیل دیگر برای ایجاد چاپی خاص و منحصر به فرد روی لیوان خود، لذت زیبایی شناختی است. نوشیدن از یک لیوان زیبا بسیار لذت بخش تر از یک لیوان معمولی است. و مخصوصاً اگر تصویر روی ماگ خود را خیلی دوست داشته باشید بسیار خوشایند است.

امروزه حتی آثار هنری را می توان روی لیوان چاپ کرد. موافقت کنید که داشتن شاهکاری که روی ماگ شما به تصویر کشیده شده بسیار جالب است. اگر هنر را دوست ندارید، هر تصویر دیگری را انتخاب کنید که لذت زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

10 تصویر متداول چاپ لیوان برای اهداف مختلف

بسیاری از تصاویر و عکس ها را می توان روی لیوان چاپ کرد. محبوب ترین چاپها برای لیوان ها موارد زیر است:

چاپ لیوان با عکسهای شخصی

عکس خانوادگی برای لیوان

استفاده از عکس های شخصی برای چاپ لیوان همیشه در روند است زیرا عکس های خوب و همچنین خاطرات گرم فراتر از زمان هستند. مناسبت های چاپ عکس می تواند متفاوت باشد.

اگر سالگرد ازدواج داری، می توانید عکس های عروسی خود را چاپ کنید. اگر خانواده شما دور هم جمع شده اند، می توانید از بهترین عکس های خانوادگی یک کولاژ تهیه کنید و آنها را به افراد نزدیک خود ارائه دهید. یا اگر برای بهترین دوست خود هدیه ای تهیه کرده اید، عکس خنده دار شما دو نفر را انتخاب کنید و چند کلمه گرم به آن اضافه کنید.

حیوانات

چاپ لیوان سگ و گربه

تصاویر حیوانات خانگی بسیار شیرین به نظر می رسد. به خصوص اگر از عکس سگ ، گربه ، خرگوش و غیره برای این منظور استفاده می کنید. تصاویر حیوانات وحشی نیز جالب به نظر می رسند. علاوه بر عکس، شما همچنین می توانید تصاویر کارتونی ، شبح ها و حتی کارهای هنری را که شامل حیوانات اهلی و وحشی است، اعمال کنید.

چاپ لیوان ویژه تعطیلات

یک لیوان کریسمس

چاپ لیوان را می توان به یک تعطیلات خاص اختصاص داد. این می تواند یک تعطیلات معمول مانند عید نوروز یا سنت ولنتاین باشد. برای این تعطیلات ماگهای آماده بسیاری با چاپهای زیبا وجود دارد، اما شما همیشه می توانید طراحی منحصر به فردتری بخواهید. لیوان مخصوصی را می توانید برای تعداد بیشتری از تعطیلات شخصی مانند تولد، عروسی، سالگرد ، اجتماعات خانوادگی و غیره چاپ کنید.

سرگرمی های چاپ روی لیوان

من عاشق چاپ دوچرخه سواری هستم

سرگرمی ها یک موضوع محبوب برای چاپ لیوان است. بنابراین، اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید، پیانو می نوازید یا در تئاتر آماتور بازیگر هستید، در صورت تمایل از چاپ لیوان استفاده کنید. به خصوص برای لیوانی که در دفتر استفاده می کنید بسیار جالب به نظر می رسد. بنابراین، سرگرمی شما، حتی در محل کار، همیشه با شما خواهد بود.

چاپ تصاویر سفر روی ماگ حرارتی

چاپ سفر روی لیوان

تصاویر سفر همیشه زیبا به نظر می رسند، اما در عین حال بی طرف هستند. جالب است که کل لیوان های مخصوص سفرهای خود را به مکان های مختلف ایجاد کنید. یا اگر فقط سفری فراموش نشدنی را در سر می پرورانید ، می توانید لیوان را با عکس مکانی که قصد دیدن آن را دارید تزئین کنید.

چاپ لیوان

آثار هنری

چاپ آثار هنری برای لیوان

آثار هنری بدون توجه به محل چاپشان جالب به نظر می رسند: روی بوم، پوستر یا لیوان قهوه. می توان از تصاویر تمام سبک ها و تکنیک های هنری ممکن استفاده کرد: از شاهکارهای کلاسیک گرفته تا آثار هنری مدرن.

نقل قول های الهام بخش

یک چاپ لیوان الهام بخش

اگر به دنبال الهام بیشتر هستید، اجازه دهید که یک لیوان معمولی فقط با چاپ کلمات انگیزشی لازم روی آن، در خدمت شما باشد. شما می توانید از نقل قول های شخصیت های مشهور، نقل قول از کتابها یا چاپ کلمات خود استفاده کنید. که هر وقت قهوه یا چای می نوشید الهام بخش شما خواهد بود.

عکس های خنده دار

چاپ خنده دار لیوان

اگر می خواهید روحیه خود را بالا ببرید، یک چاپ خنده دار انتخاب کنید. این می تواند یک شخصیت خنده دار از یک فیلم یا کارتون، یک نقل قول یا شوخی خنده دار، تصاویر حیوانات خنده دار و همه چیزهایی باشد که می تواند شما را روحیه دهد. از چاپ های خنده دار نیز می توانید برای لیوان هدیه برای دوستان یا همکاران خود استفاده کنید.

لیوان چاپی برای زوج ها

چاپ لیوان من همسرم را دوست دارم 

چاپ لیوان برای زوج های دوست داشتنی هدیه ای جالب برای روز ولنتاین، عروسی ، سالگرد است. این لیوان های زوج ممکن است طرح های یکسانی داشته باشند یا به یکدیگر متصل باشند. به عنوان مثال ، لیوانهایی با عبارت “من همسر / دوست دخترم را دوست دارم” و “من شوهرم / دوستم را دوست دارم” از جمله مواردی است که بیشتر درخواست می شود.

با این حال، لیوان های سفارشی بسیار اصلی تری برای دو عزیز وجود دارد. می توانید عکس های خود را چاپ کرده و پیام های شخصی را به آنها اضافه کنید. لیوان ها می توانند ویژگی خاصی برای شما داشته باشند یا شامل عبارات اصلی باشند ، به عنوان مثال مانند “mr & mrs “.

چاپ لیوان برای کودکان

وقتی صحبت از لیوان برای بچه ها می شود، شروع به تصور تصاویر کارتونی حیوانات زیبا مانند خرس های عروسکی یا خرگوشهای کرکی می کنیم. تصاویر شخصیت های کارتونی مورد علاقه فرزند شما جالب است. چنین لیوانی قطعاً مورد ستایش او قرار می گیرد. استفاده از نام کودک شما روی فنجان نیز ایده بسیار خوبی است.

البته روشهای بیشتری برای استفاده از لیوانهای سفارشی چاپ شده و نسخه های بسیار بیشتری از آنچه می توان روی آنها چاپ کرد وجود دارد. در واقع، شما می توانید هر آنچه را که می خواهید و برای هر هدفی چاپ کنید.

چاپ عکس روی فنجان
چاپ عکس روی فنجان

 


hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *