منوی دسته بندی

4 نکته برای استفاده از لیوان با عکس شخصی برای تبلیغ برند خود در شبکه های اجتماعی

چاپ لیوان

4 نکته برای استفاده از لیوان با عکس شخصی برای تبلیغ برند خود در شبکه های اجتماعی

شما می خواهید در شبکه های اجتماعی تبلیغ موثری در مورد نام تجاری خود ایجاد کنید. شما می خواهید همه با به اشتراک گذاشتن تصاویری از لیوان قهوه شخصی شده خود و برچسب گذاری شرکت در پست ها، در مورد نام تجاری شما صحبت کنند. یکی از موثرترین روش ها چاپ لیوان با عکس شخصی می باشد. که میتوانید لیوان سرامیکی سفید، دسته رنگی، حرارتی یا جادویی، شیشه ای مات و… را انتخاب کنید.

چگونه مکالمه را با استفاده از لیوان قهوه سفارشی در شبکه های اجتماعی آغاز می کنیم؟ چندین روش مختلف وجود دارد. می توانید با استفاده از چاپ عکس روی لیوان در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی، توجه خود را به مارک تجاری خود بیشتر کنید.

ما توصیه می کنیم به جای فقط یک سیستم عامل، چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی را هدف قرار دهید. مارک لیوان قهوه سفارشی خود را در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت رواج دهید. هر چهار سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای نشان دادن اولین فنجان قهوه روز خود کاملاً خشمگین شده اند.

1-چاپ لیوان با عکس اشخاص مشهور 

هنگامی که می بینید شخصیت شناخته شده ای با استفاده از چاپ لیوان قهوه برای نوشیدن قهوه، مارکی را تأیید می کند. شما را مجبور می کند از صفحه مارک بازدید کرده و لیوان قهوه خود را تهیه کنید. از آنجا که تازه کار خود را شروع کرده اید، ممکن است پیدا کردن یک فرد مشهور برای تایید لیوان قهوه شما امکان پذیر نباشد. اما می توانید یک فرد مشهور محلی یا یک تأثیرگذار را بخورید تا لیوان قهوه خود را به پیروان خود تأیید کند.

بیشتر مردم فقط به این دلیل که شخصیت مورد علاقه آنها آن را تأیید می کنند، چیزهایی را خریداری می کنند. می توانید یک سبد هدیه برای آنها حاوی لیوان قهوه ، ژورنال ، زیر لیوانی و … سفارشی ارسال کنید. حتی می توانید از آنها بخواهید قبل از اینکه لیوان قهوه را با بقیه وسایل بسته بندی کنید، سفارشی کنند.

2- یک فیلم تهیه کنید تا در مورد چاپ لیوان قهوه سفارشی صحبت کنید

برای اینکه مردم در مورد چاپ لیوان سفارشی شما صحبت کنند، ابتدا باید در مورد آن با آنها صحبت کنید. شما باید بحث را رهبری کنید. سپس بگذارید دیگران دنبال کنند. شما می توانید یک فیلم را از قبل ضبط کنید یا یک فیلم زنده را انجام دهید. در ویدئو، می توانید در مورد محصولات و خدمات مختلفی که برند شما ارائه می دهد به آنها بگویید. یکی از آنها لیوان قهوه سفارشی است.

اگر لیوان قهوه خود را سفارشی کرده اید، می توانید الهام بخش آن را به بینندگان خود بگویید. اگر یک لیوان قهوه می فروشید یا با خرید چیز دیگری آن را به صورت رایگان هدیه می دهید. می توانید در مورد اینکه چرا طرح خاص را انتخاب کرده اید و چگونه برای برند شما قابل توجه است بیشتر به آنها بگویید. بینندگان خود را به خرید لیوان قهوه سرامیکی شخصی ترغیب کنید. سپس تصویری با هشتگ خود قرار دهید تا توضیح دهد که چرا لیوان قهوه را با تصویر یا نقل قول خاصی انتخاب کرده اند.

چاپ عکس روی لیوان
چاپ عکس روی لیوان

3- ویژگی چاپ عکس روی لیوان عکس در موارد تبلیغاتی

یکی دیگر از روش های شگفت انگیز و موثر برای گسترش آگاهی در مورد نام تجاری شما ، قرار دادن محصول است. اگر یک رویداد را میزبانی یا حمایت مالی می کنید، لیوان سفارشی خود را با مارک نام ، نشان و اطلاعات شرکت خود در آن قرار دهید.

حتی می توانید ماگ های قهوه سفارشی خود را به صورت رایگان در اختیار همه حاضران در این مراسم قرار دهید. اگر تمایل دارید که با پیروان خود بسیار زندگی کنید ، همیشه ماگ قهوه خود را در نمای ساده داشته باشید. فقط باید در پس زمینه قابل مشاهده باشد. در هنگام ارسال عکس نیز همین مورد وجود دارد. و می توانید هرکسی را که برای شما کار می کند هدایت کنید تا همان کار را انجام دهد.

4- به عنوان جایزه مسابقات ویژه با چاپ لیوان سفارشی یا ماگ حرارتی برگزار کنید

اکثر مارک ها ، از جمله اینفلوئنسرها، مسابقات ویژه ای برای پیروان خود انجام می دهند تا در آن شرکت کنند و فرصتی برای برنده شدن جایزه کسب کنند. می توانید به پیروان خود فرصت دهید یک لیوان سفارشی سفری یا یک ماگ حرارتی یا هر دو برنده شوند.

حتی می توانید یک سبد هدیه حاوی نمونه تمام کالاهایی که می فروشید و همچنین یک لیوان قهوه ایجاد کنید. در صورت برنده شدن، می توانید از آنها بخواهید که لیوان حرارتی یا ماگ فانتزی را سفارشی کنند. فراموش نکنید که آرم و اطلاعات خود را بر روی آن قرار دهید. مسابقات آنلاین با درخواست از افراد برای نشان دادن دوست خود در پست اصلی، مانند پست، و به اشتراک گذاشتن عکس با هشتگ انتخابی شما، به شما کمک می کند تا در معرض دید قرار گیرید.

برند خود را در شبکه های اجتماعی محبوب کنید

همچنین لازم نیست یک کارخانه لیوان عکس سفارشی ایجاد کنید، زیرا با انتخاب سرویس لیوان ما می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. این که بخواهید لیوان های سفارشی ایجاد کنید تا فقط شرکت خود را تبلیغ کنید یا می خواهید لیوان شخصی را به انتخاب محصول خود اضافه کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم.

ما می توانیم لیوان با عکس شخصی برای مارک هایی که می خواهند از آنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و مارک هایی که می خواهند خط تولید لیوان های سفارشی خود را راه اندازی کنند، استفاده کنیم. همین امروز با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *