منوی دسته بندی

بیشترین تقاضای محصول ما – چاپ لیوان تبلیغاتی!

چاپ لیوان تبلیغاتی

بیشترین تقاضای محصول ما – چاپ لیوان تبلیغاتی!

در طول سال ها، ما لیوان های بسیار پرطرفدار خود را در اختیار هزاران شرکت قرار داده ایم. چاپ لیوان تبلیغاتی ارزان راهی عالی برای حفظ پیام و مارک تجاری شرکت شما در ذهن مشتریان است. با قیمت های رقابتی، زمان چرخش سریع و پشتیبانی استثنایی از مشتری، می دانیم که برای انجام یک تبلیغ تبلیغاتی موفق چه کاری لازم است. تیم فروش ما همچنین خوشحال هستند که برای اطمینان از رضایت 100 درصدی، نمونه ای از لیوان انتخابی شما را قبل از زمان چاپ در اختیار شما قرار می دهند.

بنابراین، چرا یک چاپ لیوان تبلیغاتی ارزان بهترین راه برای جلب توجه برند شماست؟

لیوان ها یک گزینه عالی برای یک کالای تبلیغاتی کاربردی هستند. با 260 میلیون فنجان چای و قهوه که روزانه می نوشند، استفاده از آنها تضمین شده است. چه در دفتر، در یک مراسم یا حتی در خانه. این چاپ یک لیوان تبلیغاتی را به کالایی مناسب، مقرون به صرفه برای ارسال به مشتری یا مشتری بالقوه تبدیل می کند.  انتخاب گسترده ما در سبک لیوان این تضمین را می دهد که شما می توانید بهترین لیوان را متناسب با مارک خود ارسال کنید. از لیوان های پلاستیکی بدون BPA ، سرامیک های اداری و چینی های سطح بالا، ما از طیف وسیعی از مواد استفاده می کنیم. تا ظاهر و احساس ماگ را متناسب با تصویر برند شما تنظیم کنیم. ما همچنین انواع لیوان های مخصوص را برای جلوه ای چشمگیر تر، از لیوان های تغییر گرما تا لیوانهای قلم زنی شده و طرح های همسان  ارائه می دهیم.

چاپ لیوان سرامیکی

لیوان سرامیکی یک لیوان اداری کلاسیک است. لیوان های چاپی سفارشی گزینه ای کارآمد و کم هزینه برای یک نسخه تبلیغاتی است. با توجه به محبوبیت سرامیک، این ماگ زیبا جزو پرفروش ترین محصولات تبلیغاتی ارازان قیمت می باشد. ماگ سرامیکی در انواع رنگها موجود می باشد و میتوانید متناسب با رنگ و طرح خود لیوان رنگی مختص به خود را انتخاب نمایید. کیفیت چاپ تصویر در این ماگ ها بسیار بالا می باشد. این لیوان ها بسیار مناسب تبلیغات مشاغل بوده و جزو موثرترین ابزار تبلیغاتی می باشد. همچنین هدیه ای مناسب برای چاپ عکس عزیزانتان در ایام مختلف سال می باشد.

چاپ عکس روی ماگ
لیوان حرارتی

چاپ لیوان حرارتی

چاپ لیوان های حرارتی یکی از پرمصرف ترین و جذاب ترین لیوان های موجود می باشد. این لیوان ها به خاطر جادویی بودن آنها بسیار برای سورپرایز عزیزانتان و هدیه مناسب می باشند. می توانید در ایام مختلف سال مانند تولد، ولنتاین، روز مادر و پدر، سالگرد ازدواج و… عزیزانتان را به این لیوان های دوست داشتنی میهمان کنید. لبخندی که بعد از چاپ این لیوان ها بر لب می نشیند فراموش نشدنی می باشد. این لیوان ها در حالت عادی مشکی هستند وقتی مایعات داغ داخل آنها ریخته می شود عکس ظاهر می شود. معمولا زوج های جوان از این لیوان ها بسیار استفاده می کنند.

چاپ لیوان دسته قلبی

چاپ لیوان های دسته قلبی یکی از زیباترین لیوان های سرامیکی می باشد که بسیار مناسب خانم های عزیز می باشد. دسته قلبی شکل آنها این ماگ های خارق العاده را متفاوت از دیگر لیوان ها کرده. بسیار مناسب چاپ عکس های مراسم خاص مانند ازدواج و تولد می باشد. این لیوان ها قابلیت چاپ عکس را بالاترین کیفیت چاپ دارند. سیستم چاپ ماگ های دسته قلبی سابلیمیشن می باشد که تصاویر بسیار درخشنده و شفاف می باشند.

چاپ لیوان دسته قلبی

چاپ لیوان های سازگار با محیط زیست

 با افزایش تمرکز بر محیط زیست توسط شرکت ها، لیوان های سازگار با محیط زیست بهترین راه حل برای فعالیت های تبلیغاتی آگاهانه هستند. ما طیف گسترده ای از لیوانهای سازگار با محیط زیست را که با انواع مواد جایگزین ساخته شده اند، ارائه می دهیم. محبوب ترین ماده ما بامبو، پایدارترین محصول جهان است. این گزینه جایگزین محکم، سبک و قابل استفاده مجدد برای فنجان های آماده سنتی است. ما همچنین طیف وسیعی از مواد را از لیوان های ذرت و گندم گرفته تا لیوان های مسافرتی گیاهی و حتی لیوان های پوسته قهوه را ارائه می دهیم. و به شما کمک می کنیم تا حد امکان گزینه های سازگار با محیط زیست را فراهم کنید.

چاپ لیوان سفر

لیوان های مسافرتی یک انتخاب محبوب به طور فزاینده ای برای مارک تجاری است.  با توجه به اینکه مردم بیشتر از لیوان های یکبار مصرف به دلیل تأثیرات محیطی خود اجتناب می کنند، این یک روش عالی برای کمک به کاهش زباله است.  در عین حال عمر تبلیغاتی لیوان شما را افزایش می دهد. محبوبیت لیوان های مسافرتی نیز به لطف زنجیره های قهوه که به آنها ماگ های مخصوص خودشان تخفیف می دهند، افزایش یافته است. لیوان مسافرتی ما در مواد مختلفی از فلز و پلاستیک بدون BPA گرفته اند.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی

لیوان های دسته و داخل رنگی لیوان های چاپی با کیفیت عالی برای چاپهای جسورانه و واضح که برند شما را برجسته می کند. خواه در حال چاپ یک آرم روشن و رنگارنگ، و یا یک تصویر یا عکس پیچیده باشیم. لیوان های رنگی ما جذابیت قفسه را تضمین می کنند. این ماگ زیبا یک انتخاب عالی برای یک طراحی برجسته هستند. روش چاپ سابلیمیشن ما اجازه می دهد تا آرایه ای از رنگها و تصاویر پر جنب و جوش به گونه ای چاپ شود که بسیار بیشتر از روش های استاندارد چاپ باشد. لیوان های با کیفیت بالا را فراهم کند.

چاپ لیوان چینی استخوانی

لیوان چینی راهی عالی برای ارتقا تجربه نوشیدن مشتری شما با ظاهری برتر است. این لیوان ها سبک کلاسیک و بی انتها اما با استحکام بیشتری نسبت به یک لیوان استاندارد و با طراحی نازک تر ارائه می دهند که کیفیتی برجسته و برجسته به آنها می بخشد. ما برای لیوان های چینی استخوانی خود از یک روش چاپ انتقال استفاده می کنیم، که به شما امکان می دهد رنگ های پیچیده و طرح های تمام رنگی را روی سطح کامل و حتی داخل لیوان چاپ کنید و قدرت نام تجاری شما را بیشتر می کند.

چاپ لیوان مینا

لیوان مینا برای یک گزینه سخت تر ، لیوان های مینای دندان ما از فولاد با دوام و لعاب مینا ساخته شده اند. این لیوان های سبک می توانند به دلیل ساخت و سازهای مقاوم و زیبایی آتش سوزی ، برای مارک های خارج از منزل از انواع ضربات و افتاده ها دوام بیاورند و به خصوص خوب کار کنند ، اگرچه محبوبیت آنها در مارک های سبک یکپارچه نیز افزایش یافته است. لیوان های مینا بسته به نوع علاقه شرکت شما از طرق مختلف مارک دار می شوند، از چاپ نقطه ای و چاپ تمام رنگی گرفته تا یک حکاکی کاملاً خیره کننده.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *