منوی دسته بندی

فواید چشمگیر نوشیدن قهوه از فلاکس مسافرتی حرارتی

چاپ فلاکس حرارتی

نوشیدن قهوه از لیوان سفارشی مسافرتی

در یک روز سرد زمستانی از خواب بیدار می شود با عجله به محل کار خود می روید. قبل از رفتن به محل کار یا مدرسه، از نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه داغ محروم می شوید. نمی توانید روز را بدون یک فنجان قهوه در دست شروع کنید. با این حال، خرید هر روز قهوه به درد کیف پول شما نمی خورد. آیا باید قهوه را کم کنید؟ نه، ما خودمان به عنوان دوستداران قهوه، هرگز چنین چیزی را توصیه نمی کنیم. در عوض، قهوه خود را در خانه درست کنید. یک ثانیه طول می کشد. در خانه هم لازم نیست آن را با عجله بنوشید. در عوض، می توانید یک چاپ فلاکس مسافرتی داشته باشید.

برای قهوه خود می توانید فلاکس مسافرتی شخصی چاپ کنید. ما می گوییم “شخصی” زیرا می خواهیم شما آنها را از خودتان بسازید. نوشیدن قهوه از لیوان مسافرتی که نام شما روی آن است کاملاً متفاوت است. ما به دلایل زیر لیوان سفر را دوست داریم:

چاپ فلاکس مسافرتی

1- لیوان های ضد زنگ با دوام هستند

آیا باید با یک لیوان مسافرتی از جنس استنلس استیل بروید یا یک لیوان مسافرتی پلاستیکی؟ با این مورد دوم پیش نروید، مگر اینکه بخواهید پولتان را دور بریزید. لیوان های پلاستیکی برای هدر دادن پول است، زیرا برای نوشیدن قهوه چند بار در روز بیشتر دوام نخواهد آورد.

فلاکس های پلاستیکی قیمت کمتری دارند اما به راحتی خرد می شوند. با این حال لیوان های استنلس استیل مانند سوپرمن هستند. اگر هدفمند به آنها آسیب برسانید، آسیب می بینند و این کریپتونیت آنهاست. اگر می خواهید ارزش پول خود را بدست آورید، یک لیوان مسافرتی از جنس استنلس استیل چاپ کنید و انتظار داشته باشید که آن را برای چندین سال استفاده کنید.

در حالی که در این کار هستید، ممکن است بخواهید لیوان قهوه خود را در خانه به روز چاپ کنید. ما می دانیم که شما یکی از آنها را دارید، زیرا همه متعصبان قهوه مشتاقان جمع آوری لیوان قهوه هستند.

2- قهوه گرم را حتی بعد از یک ساعت میل کنید

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که قهوه می نوشد اما فقط به خاطر سرد شدن قهوه را فراموش می کند؟ اول، شما تنها نیستید دوم، لیوان های مسافرتی پلاستیکی عایق های ضعیفی دارند. آنها نمی توانند قهوه را گرم نگه دارند.

لیوان سفارشی استیل را چاپ کنید، زیرا بدنه استیل ضد زنگ با عایق دو جداره و درب قهوه شما را حداقل برای یک ساعت گرم نگه می دارد. وقتی قهوه خود را از لیوان مسافرتی می نوشید، چهره ای را که هنگام چشیدن قهوه سرد درست می کنید، ایجاد نمی کنید.

3- با سهولت تمیز کنید

آیا داخل فلاکس مسافرتی پلاستیکی یا لیوان سرامیکی قهوه را بعد از مدتی دیده اید؟ به نظر می رسد خاک خود را درون پلاستیک قرار داده است. مهم نیست که چقدر سخت می باشد، خیلی سر سخت است که از بین برود. بنابراین، تنها کاری که می توانید انجام دهید صلح با آن است.

با فلاکس های مسافرتی از جنس استنلس استیل، تمیز کردن مسئله ای نخواهد بود. لیوان قهوه استیل را می توانید به راحتی تمیز کنید. اگر هنوز به لیوان قهوه پلاستیکی متمایل هستید، بگذارید این سوال را از شما بپرسیم: “آیا طعم قهوه یا چای شما متفاوت است؟” در صورت وجود، لیوان های قهوه پلاستیکی می توانند پس از مدتی این کار را انجام دهند.

اگر لیوان قهوه پلاستیکی برای رنگ ها می خواهید، می گوییم داشتن گزینه سفارشی سازی لیوان گزینه ای به مراتب بهتر از انتخاب رنگ است، فکر نمی کنید؟ اگر رنگ مورد نظر شما است، لیوان های حرارتی یا جادوئی بخرید.

4- قهوه بیشتری را در خود نگه می دارد

اگر با این جمله زندگی کنید ، “قهوه و سپس جهان” ، نوشیدن قهوه کمتر نتیجه ای نخواهد داشت. فلاکس های سفارشی مسافرتی می توانند 14 اونس قهوه را نگه دارند در حالی که لیوان های قهوه سرامیکی دیگر فقط 11 اونس قهوه دارند. اگر می خواهید صبح قهوه بیشتری بنوشید و در روز بعد قهوه کمتری بخورید، می توانید قهوه خود را در یک لیوان عکس سفارشی 11 اونسی بنوشید.

5- طراحی کابشقاب 

ربر پسند

لیوان های قهوه مسافرتی درب های مختلفی دارند، اما شما درب می خواهید که باعث نشت و سوختن زبان شما نشود. یک ماگ قهوه مسافرتی با درپوش دارای شکاف کشویی و سطح مورب برای نوشیدن آسان انتخاب کنید.

لیوان قهوه مسافرتی به راحتی در انگشت شست و دسته ای که به راحتی قابل چسبیدن است یک امتیاز مثبت است. قبل از اینکه شما را رها کنیم، آخرین نکته ای که می خواهیم اضافه کنیم این است که قهوه مسافرتی شما باید در ماشین ظرفشویی ایمن و مقاوم در برابر خرد شدن باشد. از همه مهمتر، باید دارای یک پایه مخروطی باشد، بنابراین به راحتی می تواند در جا های استاندارد لیوان در اتومبیل ها جای بگیرد.

 

hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *