منوی دسته بندی

نحوه چاپ روی لیوان

چاپ عکس روی ماگ

لیوان های چاپی هدایا و یادگاری های فوق العاده ای ایجاد می کنند. اگر می خواهید خودتان روی لیوان چاپ کنید، با استفاده از چاپگر سابلیمیشن تصویر یا متن خود را چاپ کنید، آن را روی لیوان قرار دهید و سپس تصویر را با استفاده از حرارت اتو منتقل کنید. اگر چاپگر سابلیمیشن ندارید یا نیاز به چاپ تعداد زیادی لیوان دارید، یک متخصص حرفه ای استخدام کنید تا تصویر را برای شما چاپ کند یا متن یا تصویر خود را به یک چاپخانه ارسال کنید تا از خدمات چاپ عکس روی لیوان بهره مند گردید. از استفاده یا هدیه دادن لیوان بی نظیر خود لذت ببرید!

روش اول

1- چاپ عکس روی لیوان با استفاده از چاپگر سابلیمیشن و اتو

متن یا تصویر خود را در اندازه صحیح روی چاپگر سابلیمیشن چاپ کنید. چاپگر سابلیمیشن با استفاده از جوهر قابل انتقال با استفاده از گرما، تصویر شما را چاپ می کند. این چاپگر همچنین تصویر را به جلو چاپ می کند تا هنگام انتقال تصویر به لیوان، آینه نشود. فایلی را که حاوی متن یا تصویری است که می خواهید چاپ کنید باز کنید   از منوی  “File” گزینه ،”Print Settings” را انتخاب کنید ، روی “Custom Size” ضربه بزنید و سپس ارتفاع و پستی را که می خواهید برای تصویر وارد کنید وارد کنید.

همیشه از کاغذ سابلیمیشن در چاپگر سابلیمیشن استفاده کنید، زیرا کاغذ معمولی اجازه نمی دهد جوهر به لیوان شما منتقل شود.

چاپگر سابلیمیشن

2- چاپ عکس روی کاغذ سابلیمیشن

قسمت چاپ شده را روی لیوان قرار دهید. چاپ را به سمت پایین و روی لیوان در موقعیت دلخواه خود قرار دهید. بررسی کنید که چاپ راه صحیح بالا باشد ، زیرا پاک کردن جوهر پس از چسباندن به لیوان تقریباً غیرممکن است.

تصاویر یا متن را می توان در پایین، کنار یا دسته لیوان قرار داد.

ماگهایی که دارای پایین صاف هستند، برای این روش بهترین نتیجه را می دهند، زیرا با برآمدگی های ناهموار می توان چاپ را ناهموار و تکه تکه کرد.

چاپ عکس روی کاغذ سابلیمیشن

3- استفاده از نوار نسوز برای دور لیوان حرارتی

با استفاده از نوار ضد حرارت، چاپ را در جای خود محکم کنید. این اطمینان می دهد که چاپ بر روی لیوان شما واضح به نظر می رسد. یک نوار نسوز را روی هر یک از لبه های چاپ قرار دهید تا ثابت بماند.

سعی کنید نوار را روی متن یا تصویر واقعی قرار ندهید. در صورت امکان، نوار را روی فضای سفید قرار دهید.

نوار ضد حرارت را از یک فروشگاه سخت افزار خریداری کنید.

طرح را روی لیوان با نوار نسوز فیکس می کنیم

4- استفاده از اتو برای گرم کردن لیوان

اتو را روی پشت چاپ بمالید تا کمی قهوه ای شود. اتوی خود را به حالت متوسط ​​و پایین برگردانید و صبر کنید تا گرم شود. پس از گرم شدن، آن را به آرامی و روی کل چاپ بمالید تا کاغذ رنگ قهوه ای روشن پیدا کند و تصویر از طریق کاغذ شروع به نشان دادن کند. سعی کنید تا آنجا که ممکن است اتو را روی چاپ بمالید. برای انجام این کار، باید لیوان را به آرامی دور خود بچرخانید تا اتو تمام چاپ را لمس کند.

اگر می خواهید تعداد زیادی لیوان بصورت تجاری چاپ کنید، خرید یک دستگاه لیوان اتوماتیک را در زمره کار  خود قرار دهید. این به شما امکان می دهد به جای استفاده از اتو، چاپ سابلیمیشن را در دستگاه پرس لیوان گرم کنید. و به راحتی می توانید در سریعترین زمان ممکن چاپ عکس روی لیوان داشته باشید.

قراردادن اتو روی لیوان برای انتقال طرح

5- چاپ عکس روی لیوان آماده می باشد

نوار و چاپ را بردارید تا تصویر جدید را روی لیوان خود نشان دهید. نوار را با احتیاط جدا کنید و سپس کاغذ چاپ را از لیوان خود بردارید. لیوان تازه چاپ شده شما آماده استفاده است!

از قرار دادن لیوان چاپی خود در ماشین ظرفشویی خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند به چاپ آسیب برساند.

لیوان آماده می باشد

روش دوم

استفاده از یک شرکت چاپ حرفه ای

یک وب سایت یا فروشگاه چاپ سفارشی را جستجو کنید. شرکت های بی شماری هستند که خدمات چاپ لیوان را ارائه می دهند. به صورت آنلاین “چاپ لیوان سفارشی” را جستجو کنید یا به چاپخانه محلی خود مراجعه کنید. از شرکت چاپی بپرسید که آیا لیوان را تهیه می کند یا اگر شما نیاز به تهیه آن دارید.

اکثر شرکت های چاپ عکس روی لیوان آنلاین امکان چاپ روی لیوان خود را به شما نمی دهند. اگر می خواهید روی لیوان خاصی چاپ کنید، بهتر است آن را به یک چاپخانه ببرید.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات چاپ لیوان آنلاین ارزان و محبوب می باشد.

جستجوی لیوان سفارشی

طرح لیوان خود را به شرکت چاپی بدهید. نسخه چاپی لیوان خود را برای شرکت چاپ ارسال کنید. اکثر شرکت ها از شما می خواهند که تصویر را در یک فایل pdf ،  JPGتهیه کنید. تصویر را با بالاترین وضوح به شرکت ارسال کنید، زیرا این امر از شفافیت تصویر تا حد ممکن اطمینان حاصل می کند.

شرکت چاپ تصویر یا متن شما را متناسب با لیوان تنظیم خواهد کرد.

منتظر چاپ لیوان باشید. اگر لیوان خود را به یک چاپخانه ببرید چاپ آن اغلب فقط چند ساعت طول می کشد. اگر از یک شرکت چاپ آنلاین بخواهید روی لیوان خود را چاپ کند ، چاپ و تحویل شما به طور معمول 1-5 روز کاری طول می کشد.

سفارش چاپ لیوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *