منوی دسته بندی

چاپ عکس روی قاب کریستالی

چاپ عکس روی قاب کریستالی


سفارش آنلاین چاپ قاب کریستال

دانلود PDF

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات چاپ عکس روی قاب کریستالی هستیم. کیفیت چاپ قاب کریستالی بسیار بالا و به نوبه خود منحصربه فرد می باشد. قابلیت چاپ هر عکس و طرحی را دارا می باشد و محدودیتی در تعداد رنگ ندارد. هدیه ای بسیار ارزشمند برای عزیزانتان می باشد که از چاپ عکس شخصی شان نهایت لذت را می برند. این هدیه وسیله ای تزئینی  می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب  می کند. قاب کریستال دارای پایه نگین دار نگه دارنده می باشد که می توان از آن روی میز استفاده کرد. به راحتی می توانید با ارسال عکس و ثبت سفارش خود از این چاپ زیبا بهره مند گردید. 

مشخصات کریستال سابلیمیشن:

جنس: کریستال سابلیمیشن با کیفیت بسیار بالا درجه +A 
ابعاد: 18 در 23 سانتی متر
نحوه قرارگیری: به صورت عمودی و  افقی
چاپ: وضوح و درخشندگی کامل تصویر
شستشو: کاملاً قابل شستشو ترجیحاً با ابر نرم

یکی از زیباترین هدایای که می توان تا سالها بر لب عزیزانتان خنده بنشانید.


چاپ قاب عکس کریستال


سفارش آنلاین چاپ قاب کریستال

چاپ عکس روی قاب کریستالی یاداور زیباترین خاطرات شما می تواند باشد. تصاویر مورد علاقه خود را برای ما ارسال فرمایید و از دیدن این چاپ نفیس و زیبا لذت ببرید.

هدیه ای ویژه:

شما می توانید به مناسبت های مختلف مانند هدیه تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین، عروسی، فارغ التحصیلی، روز مادر، پدر، یادبود، تقدیر و... لبخند را به عزیزانتان هدیه دهید.

ما بهترین خدمات چاپ قاب کریستالی، لیوان، تیشرت، سنگ و... را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

محصولات ما دارای گارانتی 100 % می باشد و اگر به هر دلیلی از کیفیت محصولات راضی نبودید می توانید آن را  مرجوع کرد و عیناً هزینه خود را دریافت نمایید. همکاران ارشد ما در بخش پشتیبانی عکس ها و تصاویر شما را بررسی نموده و در صورت وجود مشکل قبل از چاپ با شما تماس گرفته و اشکالات برطرف می گردد.

شما میتوانید با ارسال عکس خود و ثبت سفارش اقدام به تهیه این هدیه زیبا و ارزان قیمت نمایید، همکاران ما در چاپ حامد دراسرع وقت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پذیرای سفارشات شما عزیزان هستند.


چاپ قاب عکس کریستال


چاپ عکس روی قاب عکس کریستال


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *