منوی دسته بندی

چاپ سابلیمیشن چگونه کار می کند؟ راهنمای کامل

چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن چیست؟

اولاً، چاپ سابلیمیشن چیست؟ چاپ سابلیمیشن یک روش محبوب چاپ است که هدف آن انتقال طرح از کاغذ سابلیمیشن به یک قطعه پارچه یا ماده با استفاده از فشار و گرما (بین 350 تا 400 درجه) است. با تغییر ذرات جامد جوهر به حالت گازی ، این یک روش آسان و مقرون به صرفه برای شخصی سازی محصولات است که توسط شرکت ها و افراد در خانه استفاده می شود.
محصول نهایی با کیفیت عالی  چاپ سابلیمیشن منجر به  محبوبیت آن در طی چند سال گذشته شده است. با این حال ، مانند همه اشکال چاپ ، ضروری است که شما قبل از اینکه خودتان آن را امتحان کنید ، بدانید چگونه می توانید طرح ها را ایجاد کنید (با تماشای آموزش ها یا خواندن راهنماهایی مانند این مورد). اگر فکر می کنید چاپ سابلیمیشن چگونه کار می کند ، توضیحات زیر را بخوانید تا به درک بهتر این فرآیند کمک کند.

فهرست

  • فرآیند چاپ
  • لوازم سابلیمیشن رنگ
  • پارچه چاپ سابلیمیشن
  • پرسهای گرمایشی سابلیمیشن
  • بهترین چاپگرهای سابلیمیشن چیست؟
  • با چه هک هایی می توان از طریق سابلیمیشن لباس و سرامیک ایجاد کرد؟
  • جوانب مثبت و منفی چاپ سابلیمیشن
  • چه تفاوتی بین چاپ سابلیمیشن و چاپ دیجیتال وجود دارد
  • نتیجه

چاپ تصویر بزرگتر از جسم (تقریباً 6 میلی متر بزرگتر)
این اجازه می دهد تا یک حاشیه خطا ایجاد شود که در صورت بروز به راحتی قابل رفع است. اگر آن را کوچکتر چاپ چاکنید ، چاپ به راحتی روی پارچه یا لیوان قرار نمی گیرد و فضای سفید زیادی را ایجاد می کند. به همین ترتیب، هر خطایی که رخ دهد بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اگر این روند به اشتباه انجام شود، می تواند طرح هایی ایجاد کند که روی آنها چین های سفید یا الگوهای شبح وجود دارد. این می تواند باعث از دست دادن وقت و هزینه شما شود. همیشه باید قبل از انجام انبوه چند طرح را امتحان کنید تا با ماشین آلات و نحوه کار روی پارچه بیشتر آشنا شوید. برای شروع کار به جای طرحی که تمام پارچه را بپوشاند ، با یک طراحی ساده امتحان کنید. هنگامی که به آن عادت کردید، می توانید آزمایش خلاقیت های دقیق تری را شروع کنید.

فرآیند

بنابراین چاپ سابلیمیشن چگونه کار می کند؟ بعد از اینکه طرح خود را انتخاب کردید، باید از چاپگر سابلیمیشن برای چاپ روی کاغذ مخصوص استفاده کنید. سپس با فشار دادن فشار و قرار دادن داخل فر ، طرح روی پارچه چاپ می شود.
شما باید از یک کاغذ انتقال (معمولاً کاغذ سابلیمیشن ) استفاده کنید تا طرح روی پارچه منتقل شود. جوهر و پارچه را با هم جمع کنید، جوهر تعبیه شده است و بنابراین برای مدت طولانی تری زنده تر خواهد بود (در مقایسه با سایر مراحل چاپ).

گرما در پرس یا اجاق منافذ پارچه را به سمت بالا باز می کند ، در حالی که فشاری که به پارچه وارد می شود جوهر را خنک می کند – آن را به شکل جامد تبدیل می کند. سپس می توان مطبوعات را آزاد کرد و کاغذ را به آرامی از پیراهن یا لیوان (یا هر شیئی که استفاده کرده اید) بیرون آورد.

یک فرآیند ساده پس از تسلط بر آن، می تواند با کمک چاپگر فشرده و تصفیه گرما، در خانه دوباره ساخته شود. اگر تا به حال خواسته اید طرحی را خلق کنید که از نظر جمعیت متمایز باشد، این یک روش کارآمد و خلاقانه برای انجام این کار است.

لوازم سابلیمیشن رنگ

برای شروع چاپ طرح در کالاهای خود از طریق استفاده از چاپ سابلیمیشن، به چند مورد نیاز دارید. البته اولین ، به وضوح چاپگری خواهد بود که امکان چاپ سابلیمیشن را فراهم می کند و می تواند کارتریج های جوهر سابلیمیشن را بگیرد.
ثانیاً، برای چاپ طرح ها روی پارچه باید در یک دستگاه پرس حرارتی سرمایه گذاری کنید. اگر می خواهید طرح را روی لیوان سرامیکی چاپ کنید، می توانید گیره لیوان را خریداری کرده و فشار دهید. مهم است که به موادی که می خواهید برای چاپ سابلیمیشن خود استفاده کنید فکر کنید زیرا همه مواد مناسب نیستند. شما همچنین به کاغذ انتقال (کاغذ سابلیمیشن یا کپی) نیاز خواهید داشت و همچنین می توانید در نرم افزار RIP سرمایه گذاری کنید که به اصلاح رنگ کمک

پارچه چاپ سابلیمیشن

اگر به فکر ایجاد مشاغل چاپی خود هستید و می خواهید از چاپ سابلیمیشن استفاده کنید یا می خواهید از این فرآیند در خانه استفاده کنید، مهم است بدانید از چه موادی می توانید استفاده کنید. این موارد زیر است:
– منسوجات پلی کتون
– پلیمر
– پلی استر
– سرامیک
– پی وی سی
– آلومینیوم با روکش پلی استر
– فلز با روکش پلیمر
– پارچه ساخته شده از پلی استر- پلاستیک روکش پلیمر

بهترین مواد برای استفاده در چاپ سابلیمیشن از لیست بالا، پلی استر یا سرامیک است. برای پارچه یا متداول تر چاپ تیشرت ، شما می توانید از طرح ها و آرم های مختلف استفاده کنید ، برخلاف چاپ سنتی که گاهی اوقات فقط می توانید یک لوگو در هر لباس تولید کنید.

با این حال، چند طرح وجود دارد که به خوبی به چاپ سابلیمیشن نمی رسد. نمونه این طرح ها طرح هایی است که دارای رنگ بلوک با طرح هایی است که باید در سرتاسر لباس قرار گیرد. این امر تا حدی به دلیل احتمال “شبح” و عدم تطابق رنگ (معایب چاپ سابلیمیشن که در زیر با جزئیات بیشتری بررسی می شود) و همچنین ایجاد رگه های سفید است.
آیا موادی وجود دارد که با سابلیمیشن کار نکند؟ 100٪ مواد پنبه ای یا سایر مواد طبیعی برای این روش چاپ مناسب نیستند. این بدان دلیل است که آنها منافذ لازم را برای جذب جوهر در آن ندارند. اگر شما کار مجدد با این نوع مواد، شاید چاپ دیجیتال مناسب تر باشد.

پرسهای گرمایشی سابلیمیشن

طیف پرس گرمایشی در بازار وجود دارد، از بودجه مناسب گرفته تا پرس گرمایی که بیشتر برای اهداف تجاری مناسب هستند. اندازه فشار گرمایی که خریداری می کنید، البته به این بستگی دارد که از آن استفاده می کنید. اگر به دنبال یکی از آن ها هستید که می توانید برای طیف وسیعی از عملکردها از آن استفاده کنید ، Super Deal Pro 5 بهترین گزینه شما خواهد بود. اگر یکی را فقط برای طرح های تی شرت می خواهید، ممکن است Promo Heat Swing-Away Sublimation Heat Transfer Press فقط بلیط باشد.

پرس حرارتی چاپ لیوان

همانند چاپگرهای سابلیمیشن ، مهم است که قبل از خرید، بررسی آنلاین را بخوانید. اگر این کار را در خانه انجام می دهید ، احتمالاً نیازی به یکی از زنگ ها و سوتهایی که گران تر است ارائه می دهد. بنابراین، بهترین گزینه شما با سرمایه گذاری در یکی از گزینه های چند منظوره و همچنین سبک بودن است. پرس حرارتی سابلیمیشن، همانطور که گفته شد ، گرانترین وسیله ای هستند که در آن سرمایه گذاری می کنید. اما، بدون آن، نمی توانید طرح را به درستی روی محصولات خود چاپ کنید – شما به فشار و گرمای تولید یک پرس حرارتی نیاز دارید .

بهترین چاپگرهای سابلیمیشن رنگ چیست؟

چه به دنبال خرید اولین چاپگر سابلیمیشن خود باشید و چه به دنبال افزودن چاپگر دیگری به مجموعه خود ، بهتر است قبل از خرید به تحقیق آنلاین بپردازید. با داشتن گزینه های متنوع در بازار با طیف وسیعی از قیمت ها، باید چاپگرهای مختلف را مقایسه کنید و به بررسی آنها بپردازید. برای کمک به تصمیم گیری شما در هنگام انتخاب بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگ برای نیازهای شما ، در اینجا پنج لیست برتر آورده شده است:

Sawgrass Virtuoso SG400

این چاپگر تصحیح سطح بالایی که مورد علاقه بسیاری از افراد در صنعت و علاقه مندان با آنها در خانه خود است، عملکردی دارد که به شما امکان می دهد کیفیت یا سرعت چاپ را تغییر دهید، دارای ویژگی 1200 DPI (نقطه در اینچ) است امکان چاپ با کیفیت و دقیق را فراهم می کند ، سازگار با محیط زیست است و امکان انتقال آسان به لباس و کالاهای پلی استر را فراهم می کند. با استفاده از کاغذ سابلیمیشن، می توان از آن برای ایجاد کالاهای بی نظیر استفاده کرد.

قیمت آن چند است؟ قیمت SAWGRASS VIRTUOSO بستگی به محلی دارد که شما آن را خریداری می کنید، اما به طور کلی، قیمت آن از 500 تا 600 دلار است.

می تواند روی کاغذ سابلیمیشن تا 8 ½ ”در 14” چاپ کند، و این گزینه خوبی برای بسیاری است. اگر می خواهید به SAWGRASS SGقا پیدا کنید ست در حال شروع کار چاپ باشید یا به دنبال چاپگر با کیفیت عالی در محل کار خود هستید)، این مبلغ حدود 1500 دلار به شما باز می گرداند و می توانید روی پارچه ها تا 13 “در 19” چاپ کنید.
شاید بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگ در آن وجود داشته باشد، این محبوبیت برای تصاویر با کیفیت بالا و سرعت بالا دارد (همانطور که در بالا ذکر شد)، این یک سرمایری خوب است که نظرات مثبتی را در سراسر اینترنت دارد.

میتسوبیشی CP-D70DW

میتسوبیشی CP-D70DW یکی از بزرگترین چاپگرهای سابلیمیشن در خارج از کشور (با وزنی تقریبی 26 پوند) از نظر زیبایی شناسی بهترین چاپگر موجود در بازار نیست. با این حال، یکی از کاربردی ترین است و به دلیل قابل اعتماد بودن آن شناخته شده ن برای افرادی که در زمینه تجاری کار می کنند و می خواهند از آن برای رویدادها (به عنوان مثال photobooths) استفاده کن، محبوب است. با این حال، یک افت برای بررسی این چاپگر سابلیمیشن این است که هیچ اسلات کارت حافظه یا کنترل فیزیکی ندارد. اینعناست که شما باید چاپگر را همیشه به کامپیوتر خود متصل کنید. این ممکن است برای کسانی که می خواهند چاپگر سابلیمیشن با اتصال بی سیم داشته باشند ، جذابیت کمتری داشته باشد.

این یک نکته مهم است، اما به دلیل کیفیت تصاویر تولید شده و سرعت چشمگیر در ارائه آنها (8.4 ثانیه برای چاپهای 6 “در 4”) ، موردی است که بسیاری از مردم با آن سازش خواهند کرد. همچنین می تواند طرح های A4 را در 77 ثانیه و چاپ های 6 “در 9” در تقریبا 33 را چاپ کند. این برای طراحی ساخته نشده است، بلکه برای عملکرد ساخته شده است.

EPSON Stylus C88 +

این یک مدل با اندازه متوسط اا برای چاپ در سابلیمیشن در خانه ایده آل می کند. دارای ظرفیت 140 برگ ، قابلیت چاپ تا 19 صفحه در دقیقه، ضد خش و ضد آب بودن (برخلاف چاپگرهای دیگر)، عملکرد چاپ خودکار و استفاده از فناوری انتقال حرارت که می تواند در کنار انواع جوهر کار کند. انواع بسیاری از افراد به دلیل عملکردها، تصاویر با کیفیتی که تولید می کند و البته این که از یک مارک معتبر تهیه می شود، این چاپگر سابلیمیشن را انتخاب می کنند.
با استفاده از سیستم مخزن جداگانه، این بدان معنی است که می توانید جوهر خاصی را که نیاز به تعویض دارد حذف کنید ، در حالی که از بقیه استفاده می کنید. روندی مقرون به صرفه و آسان تر از اینکه هر بار کل کارتریج جوهر را تعویض کنید، به این معنی است که می توانید در مدت زمان کمتری طرح های بیشتری را چاپ کنید. یکی از ارزان ترین مدل های موجود در بازار، اغلب در لیست های چاپگر سابلیمیشن رنگ” زندگی می کند.

اما نقاط ضعف این چاپگر این است که چاپ بی سیم ندارد و نمی توان از چاپ عکس روی لیوان استفاده کرد و همچنین اگر می خواهید مقدار زیادی طرح را همزمان چ کنید ، ممکن است کندتراپ شود. این سه موردی است که باید هنگام جستجوی این چاپگر در نظر بگیرید. با این حال، این واقعیت که نمی تواند چاپ لیوان داشته باشد، خیلی تعجب آور نخواهد بود، زیرا شما اغلب مجبورید یک لیوان را جداگانه خریداری کنید.

جوهر افشان بی سیم All-in-One WF-2630 EPSON

این چاپگر سابلیمیشن معمولا یکی از بهترین چاپگرهای سابلیمیشن رنگ برای چاپ لیوان و تی شرت ها محسوب می شود. یک چاپگر کارآمد، دارای وضوح چاپی است که به راحتی قابل تنظیم است، تصاویر با کیفیت و واضحی تولید می کند ، چاپ سریع، ویژگی های ECO را ارائه می دهد (که به 70 درصد انرژی کمتری نیاز دارد) و مقرون به صرفه تر از سایر گزینه های این لیست است.

همچنین برای اهداف شخصی و شغلی مناسب است، همچنین از قابلیت اتصال بی سیم از راه دور برخوردار است – جایزه ای که دیگران ندارند.
وضوح چاپ بالا دارای عمق رنگ 48 بیتی، حداکثر رزولوشن 5760 14 1440 و 9600 نقطه در اینچ است – آمار چشمگیر برای چاپگری که مقرون به صرفه تر است. نکته ای که باید با این چاپگر سابلیمیشن در نظر گرفت این است که فقط کارتریج های اپسون را می گیرد. اگرچه این موارد کاملاً مقرون به صرفه است، اما به این معنی است که شما نمی توانید از کارتریج های بدون مارک که اغلب ارزان تر هستند استفاده کنید.

EPSON Workforce WF-7710

EPSON Workforce WF-7710 که یک چاپگر سابلیمیشن چند منظوره است، به شما امکان می دهد با انواع پارچه های چاپی کار کنید ، دارای یک صفحه کنترل صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی است که می توانید برای تنظیم سریع کیفیت / وضوح تصاویر استفاده کنید و به انرژی کمتری نیاز دارد از سایر چاپگرهای سابلیمیشن موجود در بازار.
با داشتن یک سینی چشمگیر 250 برگ، برای کسانی که می خواهند تعداد زیادی چاپ را همزمان چاپ کنند مناسب است. همچنین قابلیت چاپ های بدون حاشیه، اتصال بی سیم را دارد و می تواند روی سطوح حداکثر 11 “در 17” کار کند.

با این وجود، یک نکته قابل تأمل در مورد این چاپگر این است که سرعت چاپ آن بسیار کم در نظر گرفته می شود – به ویژه هنگامی که همزمان تعداد زیادی طرح را چاپ می کنید. این انتظار باید با تصاویر با کیفیت بالاتر باشد اما می تواند یک نقطه ضعف برای کسانی باشد که می خواهند از آن برای اهداف تجاری استفاده کنند. اگر می خواهید سریعتر آنها را چاپ کنید ، شاید یکی از مدل های دیگر EPSON برای نیازهای شما مناسب تر باشد.
با استفاده از هک می توان از طریق سابلیمیشن لباس و سرامیک ایجاد کرد؟
می توانید به جای کاغذ سابلاز کاغذ کپی یا کاغذ مات استفاده کنید
کاغذ کپی و کاغذ مات با استفاده از روندی مشابه کاغذ سابلیمیشن ، بدون هزینه ای که سابلیمیشن می کند ، نتایج بسیار مشابهی را ایجاد می کند. اگر در حال چاپ لیوان هستید ، می توانید از کاغذ کپی با طرح استفاده کنید و با گیره های لیوان فشار وارد کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، سپس می توانید لیوان را تا حدود 350 درجه فارنهایت در اجاق گاز گرم کنید.
سعی کنید سطح زیرین را با پوشش پلی استر بپوشانید
با این کار چاپ واضح تر و زنده تری در طی فرآیند گرمایش ایجاد می شود. همانطور که در قسمت مواد بالا ذکر شد ، برای اینکه جوهر به درستی در مواد جذب شود، باید ترکیبی از مواد مصنوعی یا پلی استر باشد. اگر می خواهید از سرامیک استفاده کنید ، می توانید یک خالی سابلیمیشن کنید که قبلاً روکش شده است.

از نوار مقاوم در برابر حرارت برای لایه های سخت (مانند لیوان) استفاده کنید
هنگامی که از نوار مقاوم در برابر حرارت استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که آن را در سراسر طرح چسب نزنید زیرا می تواند به آن آسیب برساند. کاغذ را دور آن بپیچید و آن را در لبه و دور از تصویر محکم کنید.
چگونه می توان از طراحی های شسته شده جلوگیری کرد
اگر به فشار فرصت ندهید تا فشار وارد کند یا گرمایش روی فشار کافی نیست ، طرح شما به درستی به مواد نمی رسد. همچنین ممکن است مجبور شوید فشار فشاری را که به پارچه وارد می کند افزایش دهید (یا اگر لیوانی ایجاد می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که کاغذ به دور آن محکم بسته شده است).

چاپ تصویر بزرگتر از جسم (تقریباً 6 میلی متر بزرگتر)
این اجازه می دهد تا یک حاشیه خطا ایجاد شود که در صورت بروز به راحتی قابل رفع است. اگر آن را کوچکتر چاپ کنید ، چاپ به راحتی روی پارچه یا لیوان قرار نمی گیرد و فضای سفید زیادی را ایجاد می کند. به همین ترتیب، هر خطایی که رخ دهد بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

جوانب مثبت و منفی چاپ سابلیمیشن

بنابراین چه مزایا و معایبی وجود دارد که با عملکرد چاپ سابلیمیشن همراه همراه است؟ برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد روش صحیح چاپ برای شما، در اینجا یک لیست سریع آورده شده است:

جوانب مثبت

به شما امکان شخصی سازی و شخصی سازی را
نکته مثبت مثبت در چاپ سابلیمیشن این واقعیت است که به شما امکان می دهد آنچه را چاپ می کنید شخصی سازی کنید. می توانید اندازه و چاپ آن هستید اصلاح کرده و خطاهایی را که به صورت دیجیتالی روی چاپگر رخ می دهد برطرف کنید. این آزادی به شما امکان می دهد خلاق باشید و ایده های خود را به روشی زنده کنید که از طریق روش های دیگر امکان پذیر نباشد.
به سرعت قابل انجام است
این کار برای هر کسی که می خواهد طرحی را در یک مهلت دقیق به نتیجه برساند، فوق العاده راحت است. همانطور که از فناوری استفاده می کند ، خیلی سریعتر از روشهای دیگر که نیاز به نیروی انسانی بیشتری دارند، انجام می شود. با این حال، همانطور که یک پرس حرارتی باید دقیق باشد، فرایند باید کنترل شود تا اطمینان حاصل شود که هر بار طرح ها در همان سطح با کیفیت تولید می شوند.

طرح هایی با کیفیت بالا ایجاد می کند

کیفیت طرح های تولید شده از طریق چاپ سابلیمیشن بسیار بهتر از سایر اشکال چاپ است. سرزندگی و DPI معمولاً چشمگیر است – بسته به چاپگری که خریداری کرده اید.
طرح هایی ایجاد می کند که ماندگار خواهند بود
چاپی که با سابلیمیشن تولید می شود، برخلاف سایر طرح های چاپ شده، محو یا پوست نمی شود. این به این دلیل است که جوهر جذب می شود، نه اینکه به عنوان یک لایه در بالای پارچه باقی بماند. این بدان معناست که شما می توانید بدون نگرانی، لباس را هر چند بار که می خواهید بشویید.

منفی ها

متأسفانه، مانند هر نوع چاپ، سابلیمیشن دارای چندین معایب است که قابل توجه است قبل از سرمایه گذاری در دستگاه. اینها هستند:
این فقط برای مواد مخلوط پلی استر یا پلی استر مناسب است
همانطور که در ابتدای این راهنما ذکر شد، چاپ سابلیمیشن فقط با مواد سبک و پلی استر ارزش دارد. همچنین پیشنهاد می شود که از رنگ روشن استفاده کنید تا طرح واضح و سرزنده باشد.
شبح
شبح هنگامی اتفاق می افتد که کاغذ انتقال در طی فرآیند فشار دادن تغییر مکان می دهد. سپس چاپ در کنار خود کم رنگ خواهد شد (که ح است) یا تار خواهد بود. با افزودن وقت و تلاش به روند، اگر فشار مناسبی وارد نشود یا جوهر روی کاغذ در طول فرآیند خشک نشود، این مسئله اتفاق خواهد افتاد. برای اینکه این اتفاق نیفتد، باید مطمئن شوید که جوهر خشک است و هنگام فشار فشار کافی روی پارچه وارد می شود.
چین خوردگی سفید
مسئله دیگری که چاپ سابلیمیشن می تواند ایجاد کند، چین خوردگی سفید است. اگر مناطقی وجود داشته باشد که طرح به آن نرسیده باشد، چین های سفید ایجاد می کند. این امر می تواند در صورت وجود هرگونه رطوبت بر روی کاغذ انتقال یا در صورت چین خوردن هر قسمت از لباس. رایج ترین مکانهایی که تحت تأثیر علائم سفید قرار می گیرند زیر بازوها و در امتداد درزها هستند. این یک قطعه لباس ایجاد می کند که از کیفیت کمتری برخوردار است و منجر به غیرقابل فروش بودن چاپ تی شرت می شود.
این می تواند باعث عدم تطابق رنگ شود
طرحی که در رایانه خود ایجاد کرده اید متنوع خواهد بود در حالت RGB پخش می شود، در حالی که چاپگر طرح شما را در حالت CMYK چاپ می کند. این بدان معناست که رنگ ها به محض چاپ کاملاً یکسان نخواهند بود، همانطور که روی صفحه ظاهر می شوند. به منظور بهبود این مورد، می توانید اطمینان حاصل کنید که تنظیمات صحیح بر روی چاپگر تنظیم شده است یا می توانید از نرم افزار RIP استفاده کنید. نرم افزار RIP روش خوبی برای بررسی اینکه آیا رنگی از رنگ وجود دارد یا خیر. با این حال باید در نظر بگیرید که با همه اشکال چاپ، حتی اگر تصویر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، دقیقاً همان نشاط موجود در صفحه نخواهد بود.

چه تفاوتی بین چاپ سابلیمیشن و چاپ دیجیتال وجود دارد
تفاوت اصلی این دو در این است که چاپ دیجیتال می تواند طرحی را روی پلی استر، ابریشم و پنبه چاپ کند (به نام چند مورد). روش دیگر، چاپ سابلیمیشن فقط برای پلی استر محصولاتی مانند چاپ لیوان ، چاپ تیشرت ، چاپ تابلوفرش و … مناسب است. همچنین، چاپ سابلیمیشن برخلاف چاپ دیجیتال برای انتقال طرح به مواد، از گرما استفاده می کند.
چاپ سابلیمیشن با هدف تولید طرح هایی با کیفیت بالا و با دوام انجام می شود، در حالی که چاپ دیجیتال طرح هایی را ایجاد می کند که کاملاً جذب کاغذ مورد استفاده نمی شوند، که اغلب منجر به ترک خوردن رنگ می شود. همچنین در مقایسه با چاپ سابلیمیشن گران تر است و به دلیل مایعی که استفاده می کند، ضایعات بیشتری تولید می کند. اما این همیشه وجود ندارد و در صورت خرید چاپگر مناسب می تواند طرح هایی با کیفیت بالا ایجاد کند.
نوع چاپی که انتخاب می کنید به محصولاتی که در حال ایجاد آن هستید بستگی دارد. هر کدام اشکال بسیار خوبی برای چاپ هستند و فناوری متنوعی برای هر دو در بازار موجود است. هنگام تصمیم گیری و فکر کردن در مورد اهداف خود مهم است که جوانب مثبت و منفی هر یک از آنها را بسنجید – در این صورت نوع چاپ مورد نیاز شما مشخص می شود.

نتیجه گیری

یک راهنمای مختصر سابلیمیشن چیست، یک توضیح سریع در پاسخ به این سوال که “چاپ سابلیمیشن چگونه کار می کند”، بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگ برای نیازهای شما، چه پارچه ای شما برای چاپ سابلیمیشن نیاز دارید و تفاوت چاپ سابلیمیشن و چاپ دیجیتال در چیست؟
چاپ سابلیمیشن برای کسانی که می خواهند هم لباس و هم مواد دیگری مانند چاپ بشقاب ، چاپ قاب کریستال ، چاپ پازل با گرافیک تمام رنگی و با کیفیت بالا ایجاد کنند ، انتخاب عالی است. خرابی به سختی وجود دارد که منجر به سودآوری هر یک از خلاقیت ها شود و باعث می شود هرچه می خواهید محصول تولید کنید.
این یکی از مقرون به صرفه ترین فرآیندهای چاپ است زیرا اگر رایانه دارید، می توانید در یک چاپگر سابلیمیشن کننده که از طریق اتصال بی سیم متصل می شود سرمایه گذاری کنید، فقط باید جوهرها و کاغذ انتقال را خریداری کنید.
گرانترین قسمت این فرآیند خرید دستگاه پرس حرارتی خواهد بود، که زمانی که به فکر شروع چاپ سابلیمیشن هستید، مورد توجه قرار می گیرد. به طور کلی، با این حال، یک چاپگر سابلیمیشن با کیفیت خوب برای بسیاری مقرون به صرفه است.

با افزودن سود به تجارت خود ، سفارشی سازی همراه با چاپ سابلیمیشن، مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار می گیرد. این سفارشی سازی به شما امکان می دهد تا نیازهای مشتری را به طور کامل برآورده کنید و به شما امکان می دهد انواع طرح ها را متناسب با سلیقه خود تولید کنید. با یک روند سریع و آسان، به مردم اجازه می دهد خلاقیت های خود را که روی صفحه ساخته اند به واقعیت تبدیل کنند.
همانطور که در بخش بالا ذکر شد، این واقعیت که چاپ سابلیمیشن بسیار دوستدار محیط زیست است به این معنی است که روندی است که نه تنها در بین مصرف کنندگان ، بلکه در مشاغل چاپ نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. همه می خواهند مقدار زباله و الکتریکی را که در جهان می ریزند کاهش دهند – به ویژه با وضعیت کره زمین در حال حاضر. با استفاده از چاپ سابلیمیشن ، میزان هدر رفتن آب، جوهر را کاهش می دهید و می توانید انرژی کمتری مصرف کنید.

با این وجود، چند نکته منفی با چاپ سابلیمیشن همراه است که باید قبل از سرمایه گذاری در همه تجهیزات (سه مورد در بالا ذکر شد) آنها را بررسی کنید. با این حال، دو مورد از این موارد – چین خوردگی سفید و شبح سازی، به راحتی اصلاح می شوند و بیشتر مربوط به خطای انسانی است تا مشکل در چاپ.
چاپ تیشرت یا لباس یا هر نوع محصول باید فشار مناسبی داشته باشد و باید قبل از قرار دادن طرح روی آن بررسی شود. به همین ترتیب ، اگر قبل از قرار دادن طرح روی پارچه، تکه های گرد و غبار یا مواد اضافی وجود داشته باشد، باید با استفاده از غلتک پرز پاک شود. در غیر این صورت، باعث می شود جوهر به درستی به آن منتقل نشود و باعث شکسته شدن طرح شود.
مسئله عدم تطابق رنگ همیشه برای چاپگرها مرتبط خواهد بود زیرا رنگهایی که مشاهده می کنید به ندرت می توانند به واقعیت تبدیل شوند. با این وجود، این شکل چاپ ، نشاط و کیفیت بالاتری نسبت به روش های سنتی تولید می کند. همچنین رنگ از طریق روش های تصحیح رنگ و از طریق نرم افزار RPI قابل تنظیم است.
به همین ترتیب ، شما باید این واقعیت را در نظر بگیرید که فقط پلی استر و پلی است از طریق این روش می توان مواد ter-blend را روی آن چاپ کرد. اگر می خواهید از ماده دیگری مانند سرامیک استفاده کنید، برای چسباندن انتقال باید از قبل با ماده خاصی پوشانده شود.
اگر می خواهید درد پاشیدن آن با پوشش را نداشته باشید، همانطور که در قسمت هک ذکر شد، می توانید یک محصول خام خریداری کنید که از قبل پوشانده شده باشد.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *