منوی دسته بندی

چگونه می توان چاپ سابلیمیشن را روی لیوان انجام داد

چاپ لیوان

آموزش چاپ سابلیمیشن روی لیوان

کاغذ سابلیمیشن کاربردهای زیادی دارد. برای لیوان های سرامیکی، فلزی، شیشه ای قابل استفاده است. امروز، من روش صحیح انجام چاپ سابلیمیشن روی لیوان را به شما نشان خواهم داد. اول از همه، شما باید تمام موارد ذکر شده را تهیه کنید: چاپگر سابلیمیشن، جوهر سابلیمیشن، کاغذ سابلیمیشن، لیوان خالی سابلیمیشن، نوار مقاوم در برابر حرارت و پرس حرارتی لیوان.

پس از تمام این آماده سازی ها، ما می توانیم چاپ لیوان ها را شروع کنیم:

یک طرح ایجاد کنید و این تصویر را به برنامه گرافیکی خود وارد کنید. کاغذ سابلیمیشن را در چاپگر خود قرار دهید. آینه کردن تصویر را فراموش نکنید.مگر اینکه در برنامه گرافیکی خود تصویر را معکوس کرده باشید. چگونه می توان وجه صحیح را برای چاپ که قبلاً ذکر کردم تشخیص داد. می توانید مقاله را بخوانید.

طرح خود را مرتب کرده و با نوار مقاوم در برابر حرارت بر روی محل قرار دهید. فراموش نکنید که چین و چروک ها را در صورت الگوهای همپوشانی صاف کنید. قسمت چاپ شده کاغذ سابلیمیشن باید مستقیماً در برابر سطح لیوان با روکش پلی استر قرار گیرد.

ایجاد طرح اولیه
برش کاغذ به اندازه دوره لیوان

چاپ سابلیمیشن روی لیوان

دستگاه پرس لیوان خود را تنظیم کرده و لیوان را با دقت درون دستگاه لیوان قرار دهید. من توصیه می کنم قبل از قرار دادن لیوان، لیوان را با کاغذ محافظ بپیچید. عملکرد واقعی لیوان پرس متفاوت است، شما باید از دستورالعمل های همراه خود پیروی کنید.

بعد از بستن ماگ پرس، می توانید لیوان را با فشار محکم فشار دهید. به دلیل فشار زیاد، اطمینان حاصل کنید که دسته لیوان لبه های فلزی را لمس نمی کند.

در حالی که هنوز گرم است، می توانید کاغذ سابلیمیشن را از لیوان جدا کنید. از دستکش استفاده کنید زیرا لیوان بسیار گرم است. هنگامی که کاغذ سابلیمیشن را برداشته اید، می توانید لیوان را به سرعت خنک کرده و لیوان را در دمای اتاق قرار دهید یا آن را جلوی پنکه قرار دهید تا خنک شود.

چاپ روی لیوان

بعد از تمام این مراحل، شما می توانید از نوشیدن در لیوان سفارشی خود لذت ببرید. امیدوارم مطالب مفید واقع گردد.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چاپ لیوان حرارتی

چاپ سنگ

چاپ تابلوفرش

چاپ تیشرت

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *