منوی دسته بندی

چاپ سابلیمیشن یا نحوه ایجاد یک شاهکار روی تیشرت

چاپ تیشرت

چاپ سابلیمیشن یا نحوه ایجاد یک شاهکار روی تیشرت

هنگام انتخاب هدیه و خرید کالایی، به ویژه اگر خرید اینترنتی باشد، می خواهید از کیفیت آن مطمئن باشید. این واقعیت که آنچه در تصویر می بینیم با واقعیت مطابقت ندارد، یکی از مهمترین دلایل این امر است. به همین دلیل، تیم ما تصمیم گرفت تا برای رفع همه تردیدها و جلب اعتماد شما، در مورد فناوری مورد استفاده ما برای چاپ سابلیمیشن روی تیشرت های محبوب شما اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

چاپ سابلیمیشن روی تیشرت یک فناوری مدرن محبوب است که ما مستقیماً در کار خود از آن استفاده می کنیم. این روش تصویربرداری حداکثر وضوح رنگها و همچنین کیفیت بالای تصاویر را فراهم می کند. رنگ ها به عمق فیبر نفوذ می کنند و در آنجا فیکس می شوند. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که فقط مواد مصنوعی و مخلوط برای سابلیمیشن مناسب هستند. در سطوح طبیعی پنبه ای، تصویر کم رنگ می شود. با توجه به این نکته، تی شرت های ما از 100٪ پلی استر ساخته شده اند که یکی از محبوب ترین پارچه های مصنوعی به حساب می آید.

فناوری چاپ سابلیمیشن روی تیشرت

ماده رنگی جامد تحت فشار حرارتی تا دمای بالا گرم می شود. در این حالت، رنگ ها به حالت آئروسل عبور می کنند. آنها به لایه های عمیق لباس بافتنی نفوذ می کنند، روی نخ ها متراکم می شوند و محکم به الیاف لحیم می شوند. تصویر حاصل از آن بسیار پایدار است: قادر به مقاومت در برابر اصطکاک، کشش و شستشوی مکرر است.

رنگ ها به خوبی به مواد مصنوعی می چسبند: سطح رشته های پلی استر گرم شده متخلخل و سست می شود. در مقابل، الیاف پنبه و سایر مواد طبیعی هنگام گرم شدن متراکم باقی می مانند. به همین دلیل جوهر به خوبی عبور نمی کند. برای روشن و مداوم بودن رنگ، پایه باید حدود 60٪ مصنوعی باشد. هنوز هم اگر نیاز به چاپ روی تی شرت نخی دارید، سطح محصول را با استفاده از آستر پلیمر آماده کنید.

روش های چاپ تیشرت

از چه روشی برای اعمال تصاویر چاپی روی تیشرت استفاده می شود

چاپ سابلیمیشن به دو روش انجام می شود: مستقیم یا غیرمستقیم. در حالت اول، چاپگر خاصی متصل می شود و تصاویر مستقیماً روی محصول چاپ می شوند. با این حال، برای یک نتیجه طبیعی تر، از گزینه دوم با استفاده از فناوری انتقال حرارتی استفاده می کنیم:

طراحان حرفه ای ما طرحی را در فتوشاپ (mirroring) ایجاد می کنند.

چاپ برای کاغذ حرارتی برای چاپ سابلیمیشن جوهر افشان اعمال می شود.

پس از خشک شدن، چاپ انتقال حرارتی روی سطح تی شرت اعمال می شود. چاپ با گرم شدن به دمای 190 درجه به زیر لایه منتقل می شود. طی 40-20 ثانیه، تصویر به طور کامل از کاغذ به پارچه منتقل می شود.

لازم به ذکر است که همه جوهرها برای چاپ سابلیمیشن مناسب نیستند. سابلیمیشن با رنگ های مخصوص پارچه انجام می شود: فقط چنین ترکیبی بر روی تی شرت ثابت و حفظ می شود. این محصول در یک پرس گرمایی تخت تاشو یا دوار قرار می گیرد. نقاشی ثابت شده است و پس از چند دقیقه، محصول نهایی خارج می شود.

روش های چاپ تیشرت

کدام یک از تیشرت ها برای چاپ سابلیمیشن بهتر هستند

همانطور که قبلاً اشاره شد، نقاشی با کیفیت ایده آل روی پارچه مصنوعی به دست می آید. بنابراین، ما از 100٪ پلی استر استفاده می کنیم. مواد بافتنی از بافت های مختلف برای استفاده از تصاویر چاپی مناسب است – از ساتن براق و میکروفیبر گرفته تا کتان مصنوعی درشت. با این وجود، الزامات دیگری نیز برای پارچه های استفاده شده وجود دارد:

بهتر است از تی شرت های سفید (روشن) استفاده کنید: در یک سطح رنگی، تصویر از نور کمتری برخوردار خواهد بود و رنگ پایه ممکن است نفوذ رنگ های جدید به الیاف را دشوار کند.

گزینه ایده آل یک پارچه بافتنی با ساختار دو لایه است. لایه زیرین نخ های طبیعی به راحتی متناسب با بدن خواهد بود. در همان زمان، تصویر به خوبی در سطح جلوی پلی استر ثابت می شود. بهترین کار این است که لباس بافتنی را انتخاب نکنید.

جوانب مثبت و منفی فناوری سابلیمیشن

 تی شرت هایی با چاپ سابلیمیشن کامل رنگی پررنگ مطمئناً مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرند.

این فناوری دارای مزایای عملی بسیاری است:

مزایا:

  • مقاومت رنگها در برابر محو شدن، سایش و مواد شوینده.
  • چشمگیر و با جزئیات تصاویر با کیفیت عکاسی.
  • چاپ های سازگار با محیط زیست (از جوهر بی خطر و غیر سمی استفاده می شود).

معایب

  • معایب این روش را فقط می توان به مدت زمان طولانی چاپ دانست.
  •  چاپگرها کند هستند
  •  انتخاب تی شرت برای چاپ نیز محدود است
  • همه چیز فقط در رنگ های روشن عالی به نظر می رسد
  • با این حال، فراموش نکنید که همه این کاستی ها مهم نیستند و علاقه به چاپ سابلیمیشن را کم نمی کنند.
چاپ هودی

چاپ سابلیمیشن روی تی شرت یک سرویس کاملاً محبوب است. با استفاده از این روش چاپ تصویر، محصولی بی نظیر دریافت می کنیم. چاپ محو نمی شود، دوام خوبی دارد، اشباع رنگ دارد و گران به نظر نمی رسد. سابلیمیشن به ما امکان می دهد دقیق ترین نقاشی ها را ایجاد کنیم و همه رنگ ها را بازتولید می کنیم. به لطف رعایت تکنولوژی، تصویر اعمال شده پس از شستشوی های مکرر شکل و رنگ خود را حفظ می کند.

شما می توانید یک هدیه به یاد ماندنی به عزیز خود، دوست، کودک، بستگان، همکار یا آشنایان با چاپ عکس خود بر روی یک تی شرت اهدا کنید. همچنین می توانید از فیلم ها و شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود، مناظر، انتزاع ها، کتیبه ها و سایر عناصر استفاده کنید. این روش ماندگاری بالای تصویر را تضمین می کند. آرم ها و شعارها شیک و روشن به نظر می رسند. چاپ سابلیمیشن هنگامی ایده آل است که شما نیاز به مقاومت در برابر رطوبت، درجه حرارت شدید و استرس مکانیکی دارید که لباس، مانند یک تی شرت، اغلب در معرض آن قرار دارد. بنابراین، اگر لازم است هدیه ای برای یکی از عزیزان خود پیدا کنید، ما برای شما اینجا هستیم.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ لیوان حرارتی ، چاپ تی شرت، چاپ سنگ، چاپ ساعت ، چاپ تابلوفرش، چاپ بشقاب ، چاپ کوسن ، چاپ پازل، چاپ قاب کریستال

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *