منوی دسته بندی

نحوه چاپ روی تیشرت با پرس حرارتی

نحوه چاپ روی تیشرت

دانلود مقاله

نحوه چاپ روی تیشرت با پرس حرارتی

یکی از قابلیت های سودمند پرس حرارتی چاپ عکس روی تیشرت می باشد. چاپ تیشرت با استفاده از پرس حرارتی بسیار سریع و در کمتر از چند دقیقه قابل انجام می باشد. به راحتی می توانید تیشرت های سفارشی خود را با طرح و با سایز های متفاوت در پرس حرارتی با کیفیت بسیار بالایی چاپ نمایید و کسب و کار آنلاین خود را راه بیاندازید.
کار با پرس حرارتی بسیار شبیه به اتو می باشد با این تفاوت که گرما و فشار بسیار ثابتی را ارائه می دهد و منجر به نتایج با کیفیت تری می شود. اگر برای فروش بطور منظم تی شرت چاپ می کنید، یک پرس گرم ایده خوبی است.

مواد مورد نیاز

  • آماده سازی طرح اولیه
  • تنظیم پرس حرارتی
  • پرس تیشرت

قسمت1- آماده سازی کاغذ انتقال

1- طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع مختلفی از کاغذهای حرارتی وجود دارد که می توانید چاپ تیشرت را انجام دهید. شما می توانید عکس مورد نظر خود را چاپ نمایید. حتی می توانید از وسایل اتوکشی استفاده کنید! در زیر انواع کاغذهایی که با پرس و تی شرت های حرارتی کار می کنند ذکر شده است:
کاغذ انتقال جوهر شفاف که روی پیراهن های سفید یا رنگ روشن بهترین کار را می کند. می توانید چاپ خود را با استفاده از چاپگر جوهر افشان و کاغذ انتقال مخصوص چاپ کنید. این کار با چاپگر لیزری کار نمی کند.

نحوه چاپ روی تیشرت

انتقال دستگاه کپی لیزری/چاپگر نیز شفاف است. می توانید آنها را با استفاده از کاغذ مخصوص انتقال روی دستگاه کپی لیزری یا چاپگر ایجاد کنید.

نقل و انتقالات تأمین کننده و خریداری شده از قبل چاپ می شود. آنها مات هستند و برای پیراهن های رنگی، از جمله رنگ های تیره مناسب هستند.
اپلیکیشن های های گلدوزی شده نیز با پرس حرارتی کار می کنند. با این حال، آنها باید یک چسب فعال شده با گرما در پشت داشته باشند.
حروف وینیل برش خورده نیز کار می کند. برای ایجاد طرح های مختلف می توانید آنها را روی هم لایه بندی کنید. این امر به ویژه در پوشاک ورزشی رایج است.

2-در صورت نیاز کاغذ انتقال را چاپ کنید.

تصویری را که دوست دارید انتخاب کنید، سپس آن را با استفاده از یک برنامه ویرایش تصویر معکوس کنید. با استفاده از چاپگر جوهر افشان آن را روی کاغذ مخصوص چاپ چاپ کنید. اطمینان حاصل کنید که در سمت فیلم کاغذ را چاپ می کنید.
اگر فقط چاپگر لیزری دارید، باید از کاغذ انتقال برای چاپگرهای لیزری استفاده کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت

3- برش کاغذ انتقال

این فقط برای نقل و انتقالات چاپی، تأمین کننده و خریداری شده در فروشگاه ضروری است. هنگامی که از انتقال استفاده می کنید، پوشش فیلم روی پیراهن چاپ می شود – شامل قسمتهایی که رنگ ندارند. شما باید اطراف تصویر خود را برش دهید تا قسمت های خالی فیلم منتقل نشوند.
می توانید یک حاشیه کوچک در اطراف شکل بگذارید.

قسمت2-تنظیم حرارت را فشار دهید

نحوه چاپ روی تیشرت

1- پرس حرارتی را باز کنید.

دسته را بالا بیاورید تا پرس باز شود. صفحه حرارتی را از پد سیلیکونی دور کنید. پرس را در حین گرم شدن در مرحله بعدی باز نگه دارید. دستورالعمل های زیر باید برای اکثر مدل های پرس گرم کار کند.

نحوه چاپ روی تیشرت

2-دما را تنظیم کنید.

دستورالعمل های روی کاغذ انتقال خود را بخوانید تا بدانید از چه دمایی باید استفاده کنید. دکمه ترموستات را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

منتظر بمانید تا مطبوعات داغ شوند. یک چراغ روشن می شود پس از رسیدن به دمای دلخواه، دکمه را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا چراغ خاموش شود.
در بیشتر موارد، شما باید دما را روی 350 تا 375 درجه فارنهایت (177 تا 191 درجه سانتی گراد) تنظیم کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت

3- فشار را تنظیم کنید.

برای افزایش فشار، دکمه فشار را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و فشار را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. فشار بر اساس ضخامت پروژه شما خواهد بود. هرچه ضخیم تر باشد، فشار کمتری نیاز خواهید داشت. مراقب باشید که آن را زیاد دور نپیچید، در غیر این صورت ممکن است بازوی گردان جدا شود.
در بیشتر موارد، شما باید از فشار متوسط تا زیاد استفاده کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت

4-تایمر را تنظیم کنید.

برای افزایش یا کاهش زمان، دکمه های دقیقه و دوم را نگه دارید. وقتی دکمه شروع را فشار می دهید، تایمر شروع به کار می کند. اما هنوز آن را فشار ندهید! در زیر زمانهای توصیه شده بر اساس نوع انتقال شما ممکن است استفاده شود. اگر فروشنده کاغذ زمان متفاوتی را ذکر کرده است، به جای آن از آن استفاده کنید:

  • کاغذ انتقال Ink-Jet: 14 تا 18 ثانیه
  • کاغذ انتقال دستگاه کپی
  • لیزری/چاپگر: 18 تا 25 ثانیه
  • کاغذ سابلیمیشن: 25 تا 30 ثانیه
  • اپلیکیشن های گلدوزی شده: 20 تا 30 ثانیه
  • حروف وینیل برش خورده: 45 تا 60 ثانیه

قسمت3- فشار دادن پیراهن

نحوه چاپ روی تیشرت

1-تی شرت خود را روی صفحه بگذارید.

مطمئن شوید که طرفی که می خواهید چاپ شود رو به بالا باشد. بیشتر نقل و انتقالات نیمه شفاف هستند، بنابراین بهتر است از تیشرت سفید و یکدست استفاده کنید. اگر برچسب انتقال شما “مات” یا مناسب پیراهن های رنگی است، می توانید از هر رنگ پیراهنی که می خواهید استفاده کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت

2- کاغذ را رو به پایین روی پیراهن قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که کاغذ انتقال در داخل منطقه پرس، شامل پد سیلیکونی و پد حرارتی است.
اگر شما در حال فشردن یک برنامه گلدوزی شده هستید، آن را روی دوزی به طرف بالا، چسب را به سمت پایین قرار دهید.
اگر وینیل انتقال حرارت را فشار می دهید، آن را از طرف مات پایین، براق از بالا تنظیم کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت

3-در صورت لزوم کاغذ را بپوشانید.

برخی از پرس های حرارتی در حال حاضر دارای یک محافظ سیلیکونی هستند. اگر لباس شما این کار را نمی کند، یا در حال فشار دادن یک وینیل مخصوص انتقال یا انتقال حرارت هستید، باید یک پارچه نازک را روی پیراهن خود گذاشته و انتقال دهید.

این از انتقال محافظت می کند. دستمال، حوله چای یا پارچه نازک نخی برای این کار عالی خواهد بود.

نحوه چاپ روی تیشرت

4-مطبوعات را ببندید.

دسته را به سمت پایین بکشید، پرس را محکم ببندید. ممکن است لازم باشد فشار را تنظیم کنید، مخصوصاً اگر در حال فشردن یک اپلیکیشن یا پچ دوزی هستید.

نحوه چاپ روی تیشرت

5-دکمه شروع را فشار دهید.

بسته به مدل خاصی که دارید، به احتمال زیاد دسته در جای خود قفل می شود. وقتی تایمر خاموش شد، دوباره دکمه شروع را فشار دهید. با این کار فشار متوقف می شود و تایمر تنظیم مجدد می شود.

نحوه چاپ روی تیشرت

6- پرس را باز کرده و پیراهن را بردارید.

در حالی که کاغذ هنوز داغ است، کاغذ را از روی پارچه جدا کنید. اکنون باید تصویر روی پیراهن چاپ شود.

نحوه چاپ روی تیشرت

7-در صورت تمایل پیراهن های بیشتری را فشار دهید.

اگر می خواهید طرح دیگری را روی پشت پیراهن خود فشار دهید، ابتدا یک تکه مقوا را داخل پیراهن وارد کنید. ارتفاع صفحه را طوری تنظیم کنید که فشار کمتری وارد شود، سپس پیراهن را دوباره فشار دهید. به این ترتیب، شما به طور تصادفی اولین تصویر را دوباره گرم نمی کنید.


چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *