منوی دسته بندی

چاپ تیشرت لیبلی

چاپ تیشرت لیبلی

یکی از روشهای رایج چاپ تیشرت با استفاده از لیبل می باشد. در این روش طرح مورد نظر بر روی لیبل چاپ شده و به تیشرت منتقل می گردد. نگرانی اکثر افراد از چاپ تیشرت لیبلی لمس لیبل می باشد که از زیبایی کار کم نکند. در این مقاله قصد داریم به آموزش چاپ تیشرت لیبلی بپردازیم و مزایا و معایب آن را به شما یاداور شویم.
چاپ روی تیشرت با روش های متفاوتی انجام می گیرد که هدف ما توضیح نکاتی درباره چاپ تیشرت لیبلی می باشد.
چاپ روی تیشرت لیبلی بیشتر روی تیشرت های پنبه ای بدون پلی استر انجام می شود. تی شرت هایی که جنس آن ها نخ پنبه می باشد را نمی توان به صورت مستقیم روی آن ها چاپ کرد. برای چاپ روی تیشرت های پنبه ای چندین راهنکار متفاوت وجود دارد.
یکی از راههکارها چاپ سیلک می باشد که می توانید طرح مورد نظر خود را روی تیشرت چاپ داشته باشید. چاپ تیشرت لیبلی بسیار گسترده می باشد و شما می توانید با توجه به شرایط و توان مالی خود یکی از متدهای چاپ تیشرت را انتخاب نمایید.


روش اول- چاپ سابلیمیشن:

یکی از تکنیهای رایج و پرطرفدار چاپ تیشرت به روش سابلیمیشن می باشد که قابلیت چاپ عکس روی تیشرت را داراست. در این روش چاپ امکان چاپ هر نوع تصویر، لوگو و متن روی تیشرت وجود دارد. تیشرت های چاپی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند.

در تیشرت های سفید و ملانژ به جای رنگ سفید از رنگ زمینه تیشرت استفاده می شود ولی در تیشرت مشکی قابلیت چاپ روی تیشرت به صورت مستقیم وجود ندارد. به همین خاطر باید عکس و طرح روی یک کاغذ چاپ شود و به برچسب یا لیبل تصویر منتقل گردد و روی تیشرت قرار بگیرد.
هیچ نگرانی بابت کیفیت تصاویر چاپ شده وجود ندارد و تصاویر به همان زیبایی که در تیشرت های رنگ روشن چاپ میشود موجود هستند ولی یک لایه نازک به نام لیبل روی تیشرت قرار می گیرد.

مزایا:

امکان چاپ هر نوع عکس یا تصویر روی تیشرت با بالاترین کیفیت چاپ

معایب:

لمس یک برچسب روی تیشرت

چاپ روی تیشرت

روش دوم- چاپ لیبل:

می توانید طرح مورد نظر خورد را روی لیبل کاغذی چاپ نمایید و سپس در دمای 160 درجه به مدت 10 ثانیه بر روی تیشرت بچسبانید.
مزایا:
مزیت این روش هزینه چاپ ارازتر آن نسبت به سایر روش های چاپ می باشد که نیاز به تجهیزات گران قیمت ندارد و به راحتی می توانید یک چاپ تیشرت فوری با کمترین قیمت چاپ تیشرت داشته باشید.

معایب:

ماندگاری بسیار پایین این روش استفاده از این روش را ناکارامد کرده زیرا بعد از مدت کوتاهی طرح شما کم رنگ شده و اثری از طرح باقی نمی ماند. یکی از اصلی ترین معایب این روش کاغذ چسبیده شده به تیشرت می باشد که حس جالبی را منتقل نمی کند.
این تیشرت ها بیشتر زمانی استفاده می شوند که به یک چاپ فوری، با کمترین هزینه نیاز دارید و ماندگاری این روش بسیار پایین تر می باشد. لذا برای موارد یک بار مصرف و ارزان استفاده می گردد.


روش سوم – چاپ کاتری:

نوع دیگر چاپ تیشرت به روش لیبلی چاپ طرح تک رنگ می باشد که می توانید طرح خود را با استفاده از دستگاه کاتر دور بری کنید و روی تیشرت قرار دهید.

مزایا:

به راحتی می توانید بدون هیچ بکگراندی طرح خود را روی تیشرت چاپ نمایید. دیگر مزیت این روش این است که ماندگاری رنگ و طرح بسیار بالا می باشد. هزینه چاپ روی تیشرت در این روش نسبت به سایر روش ها مناسب تر می باشد. در این چاپ برجستگی زیادی قابل لمس نیست و ضخامت طرح از باقی روش ها کمتر می باشد. فقط هر طرح با یک رنگ قابل استفاده می باشد.

معایب:

عیب اصلی این روش تک رنگ بودن چاپ تیشرت می باشد. شما باید از یک رنگ خاص استفاده کنید البته میتوانید از تفکیک رنگ ها جدا از هم نیز استفاده کنید.


روش چهارم- چاپ کاتر پلاتر:

چاپ کاتر پلاتر نوع دیگری از روش چاپ تیشرت لیبلی می باشد. شما می توانید طرح خود را با استفاده از دستگاه دورگیری کرده و طرح چاپ شده را چاپ نمایید.

مزایا:

به راحتی میتوانید با این روش هر طرح و رنگی را که می خواهید روی هر نوع تیشرت چاپ نمایید. بدون محدودیت در رنگ و طرح و در این روش شما پس زمینه ندارید.

معایب:

این روش چاپ روی تیشرت نسبت به سایر روش ها از هزینه بالاتری برخوردار می باشد. مدت زمان آماده سازی در این روش نسبت به سایر روشها بیشتر است و مناسب کارهای فوری نیست

چاپ تیشرت

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *