منوی دسته بندی

چاپ تصعید یا سابلیمیشن رنگ چیست؟

چاپ سابلیمیشن

سابلیمیشن چیست؟

چاپ تصعید رنگ به گرما برای انتقال رنگ بر روی لیوان ، پارچه ، سنگ ، ساعت ، بشقاب ، پازل ، قاب عکس و سایر مواد مشابه نیاز دارد.
چاپ تصعید رنگ نام خود را گرفت زیرا ابتدا اعتقاد بر این بود که رنگ بدون گذراندن مرحله مایع از حالت جامد و گاز عبور می کند. وقتی ثابت شد که نادرست است، تغییر نام به دلیل محبوبیت آن خیلی دیر بود. اصطلاح Dye-diffusion اصطلاحی درست است.

مزایای چاپ پارچه تصعید رنگ

اگر شما علاقه مند به چاپ پارچه دیجیتال روی پارچه های پلی استر هستید، می توانید از روش تصعید رنگ استفاده کنید. مواردی که تحت این روش چاپ قرار گرفته اند دارای عکس های واقع گرایانه و پر جنب و جوش بیشتری هستند. بسیاری از سبک های هنری از این روش استفاده می کنند. هنرمندان دیجیتال و چاپگرهای دیجیتال از این سبک چاپ استفاده می کنند تا هنگام صادرات از رایانه، جلوه فیزیکی هنر آنها را حفظ کنند.
اگر می خواهید از چاپ روی پارچه های پلی استر استفاده کنید، روش چاپ تصعید رنگ برای شما راهی مناسب است.

چه چیزی چاپ می کند و چه چیزی چاپ نمی کند؟

پارچه چاپی سفارشی استاندارد برای چاپ تصعید پارچه پلی استر سفید است. در مورد بسترهای سخت، مانند چاپ لیوان یا چاپ عکس روی سنگ مواردی با پوشش پلی استر ایده آل هستند. شما ممکن است لباس های رنگی با تزئین تصعید را دیده باشید. شما می توانید رنگ های روشن را چاپ کنید، اما از آنجا که جوهرهای تصعید شفاف هستند، گرافیک رنگ لباس را به خود می گیرد.
به عنوان مثال، اگر یک توپ آبی را روی لباس پلی استر به رنگ زرد روشن چاپ کنید، گلوله حاصل سایه سبز خواهد بود. بنابراین، اگر تغییر رنگ مهم نیست، می توانید پارچه های 100٪ پلی استر با رنگ روشن را نیز چاپ کنید.
همچنین می توانید روی پارچه ای مخلوط مانند 50٪ پلی استر / 50٪ پنبه چاپ کنید، اما توجه داشته باشید که جوهرهای تصعید کننده فقط با پلی استر پیوند می خورند. چاپ تمام شده ظاهری یکدست و شسته و رفته دارد، اما تزئین کننده هایی هستند که چنین اقلامی را چاپ می کنند و می فروشند. البته، هرچه محتوای پلی استر در پارچه مخلوط بالاتر باشد، چاپ نهایی بهتر به نظر می رسد.

جنس لباس

لباس های چاپ شده از 100٪ پنبه، حتی اگر سفید باشد، با جوهر تصعید گزینه ای مناسب نیستند، زیرا به پارچه پنبه ای نمی چسبند. چاپ تصعید روی لباس های تمام پنبه با چاپ دیجیتال گاهی اوقات می تواند جای خالی سفید را در جایی که پارچه تا شده است نشان دهد و بنابراین تزئین نشده است.
این مناطق سفید رنگ در تصویر، معمولاً در اطراف درزها ، توسط برخی از متخصصان صنعت به عنوان “لبخند” نامیده می شوند. به شرطی که مشتری شما روند کار و شانس بروز آن را درک کند، در بازار مد قابل قبولتر هستند.
تصعید از چاپگرهای جوهر افشان برای چاپ انتقال با استفاده از جوهر تصعید استفاده می کند، همچنین به عنوان رنگ های پراکنده نیز شناخته می شود. این چاپگرهای جوهر افشان از یک سر چاپ پیزو برای لرزش جوهر روی کاغذ آزادشده استفاده می کنند. این کاغذ برای “حمل جوهر” طراحی شده است، سپس آن را به عنوان گاز در طول فرآیند گرمایش به زیر لایه رها می کند.

چاپ تصعید رنگ بر روی لباس های چاپی چاپ دیجیتال گاهی اوقات می تواند فضاهای خالی سفید را نشان دهد پیش بینی فناوری 2019
آخرین فن آوری برای سهولت و انجام سفارشات چاپی برای دکوراسیون استفاده می شود و در را به روی افراد بیشتری نسبت به گذشته باز می کند. اکنون این امکان را برای هرکسی فراهم می کند که عملاً هیچ دانش هنری و تجربه ای ندارد، بتواند با استفاده از یک پیشرفته ترین طراح آنلاین طرحی را ایجاد کند که فرد را از ابتدا تا انتها طی کند. پیشرفت در فن آوری تولید منجر به کاهش زمان چرخش تقریباً در مورد هر محصول ارائه شده در حالی که کیفیت و نرخ تحویل به موقع را افزایش می دهد.

“چاپگرهای تصعید رنگ به سرعت و دقیق تر خود ادامه می دهند. یکی از پیشرفت های عمده ای که ما شاهد آن هستیم ، فناوری هد چاپ آنها است که امکان چاپ سریعتر در وضوح بالاتر را فراهم می کند. پیش از این ، برای تولید چاپ های روان ، یکنواخت و بدون هیچ مشکلی در باند ، لازم بود که سرعت چاپگر را به سرعت چاپ چهار پاس یا شش پاس کاهش دهید. اکنون ، ما فقط با دو پاس چهار بر دو به همان سطح کیفیت رسیده ایم. 

نتیجه

بسیاری از پوشیدنی های خاص تصعید جدید به بازار می آیند و عشق مصرف کنندگان از پوشاک چند عملکرده همچنان افزایش می یابد. به غیر از طیف وسیعی از انواع چاپ عکس روی تیشرت، این گزینه ها شامل انواع ماگ و لیوان ، تبدیل عکس به تابلوفرش ، هودی و موارد دیگر است.

اکنون به هر کسی ، بدون هیچ دانش و تجربه هنری ، امکان ایجاد دکوراسیون مد مرسوم و وسایل مد را می دهد. مزیت فناوری چاپ دیجیتال تصعید رنگ این است که مواردی که تحت این روش چاپ قرار می گیرند ، از نظر عکس واقع گرایانه تر و رنگ های زنده ای دارند.
تولیدات کوچک با طرح های منحصر به فرد و لباس های نوآورانه تمام شده به راحتی با چاپ دیجیتال تصعید رنگ به دست می آید. این روش تزئین همچنان با استفاده از فن آوری های جدید تولید و بسترهای آماده برای چاپ محبوبیت پیدا می کند. پس بیایید چاپ کنیم!

چاپ حامد

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات)، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *