منوی دسته بندی

چاپ بر روی تقاضا: تجهیزات مورد نیاز برای چاپ روی اجسام

فروشگاه چاپ

چاپ بر روی تقاضا: تجهیزات مورد نیاز برای چاپ روی اجسام

تجهیزات مورد نیاز برای چاپ 

شما در فکر ر اه اندازی مشاغل چاپی درخواستی هستید. شما تی شرت یا هر کالایی که روی آن چاپ می کنید مازاد دارید، اما دقیقاً چطور قصد دارید چاپ را انجام دهید؟ اگر در این مرحله تجهیزات را قرض گرفته یا اجاره کرده اید یا از تجهیزات کوچکتر و ارزان تری استفاده کرده اید، زمان آن رسیده است که در تجهیزات خود سرمایه گذاری کنید. برای موفقیت به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

تجهیزات زیر برای مشاغل چاپی درخواستی توصیه می شود:

  • کامپیوتر با کارایی بالا
  • نرم افزار طراحی
  • چاپگر
  • سیستم برش

در این راهنمای گسترده، ما شما را از طریق هر یک از تجهیزات موجود در لیست بالا راهنمایی خواهیم کرد.
باید پیشنهاداتی برای تجهیزات چاپی بر اساس تقاضای خود داشته باشید
کامپیوتر با کارایی بالا اولین شرط اول است. مطمئناً، رایانه ای که انتخاب می کنید به طور مستقیم بر نحوه چاپ طرح روی تی شرت، چاپ لیوان، تابلوفرش ، سنگ، ساعت ، بشقاب ، کوسن ، پازل و موارد دیگر تأثیر نمی گذارد، اما همه چیز منتهی به آن مستقیماً به کامپیوتر شما متصل می شود.

طرح

به عنوان مثال، یکی از مهمترین فرآیندهای کسب و کار شما – ایجاد طرح های شما – در نرم افزارهای اجرا شده توسط رایانه شما انجام می شود. بنابراین، اگر مجبورید برای شروع کار با رایانه خود مبارزه کنید، اگر به راحتی خراب شود، زمان زیادی را از دست خواهید داد که می توانید از طریق طرح های چاپی خود برای کسب درآمد صرف کنید.
علاوه بر عملکرد رایانه، شما همچنین یک رایانه سازگار برای طراحان گرافیک می خواهید. رایانه باید دارای یک صفحه نمایش بزرگ، وضوح بالا، یک سیستم عامل ساده برای استفاده و فضای زیادی از هارد دیسک باشد. برخی از طراحان حتی تصمیم به خرید یک رایانه بازی می گیرند، زیرا اینها با گرافیک خیره کننده و عملکرد بالا ساخته می شوند.

در اینجا چند کامپیوتر عالی برای شروع کار آورده شده است.

Apple iMac Pro 27

iMac از مدت ها پیش دارای بزرگترین صفحه نمایش و زرق و برق دارترین وضوح در رایانه بوده است. iMac Pro 27 ”با صفحه نمایش 27 اینچی با اندازه سخاوتمندانه و صفحه نمایش Retina این سنت را ادامه می دهد. صفحه نمایش Said دارای تنظیمات روشنایی تا 500 نیت است و حدود یک میلیارد رنگ مختلف برای تأمین شما فراهم می کند. مهم نیست که رنگ های شما در هنگام ایجاد طرح ها ظریف باشد، همه آنها با جزئیات درخشان در iMac نشان داده می شوند.
ویژگی دیگری که برای طراحان مفید است، فناوری True Tone است، به خصوص وقتی با شیشه های بافت نانو اپل ترکیب شود. برای استفاده طبیعی روزمره از رایانه که سردرد را در شما ایجاد نمی کند، احساس تابش خفیف کمتری خواهید داشت.
از آنجا که شما به عملکرد نیز اهمیت می دهید، iMac Pro 27 ”شامل یک پردازنده 10 هسته ای Intel Core i9 برای تمام کارهای سنگین شما است. خیالتان باشد و گرافیک را لایه به لایه بسازید بدون اینکه Mac شما کمی کند شود.

Microsoft Surface Studio 2

اگر بیشتر اهل مایکروسافت هستید، Surface Studio 2 یکی دیگر از گزینه های خوب برای بررسی است. نسخه جدید که جانشین سرفیس اصلی است، دارای یک سری پردازنده Intel Core i7-7829HQ است. با استفاده از حافظه SSD، می توانید سریعاً پرونده خود را ذخیره کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.
صفحه نمایش PixelSense موجود در Surface Studio 2 با صفحه نمایش 28 اینچی بسیار بزرگ است، بنابراین حتی از iMac Pro بزرگتر است. Surface دارای 13.5 میلیون پیکسل مختلف است، بنابراین شما می توانید همان عمق رنگ غنی را نیز بدست آورید.
شماره گیری Surface با Surface Pen به شما امکان می دهد از صفحه لمسی استفاده کنید بنابراین هیچ یک از بهترین ایده های طراحی شما نباید هدر رود. میکروفون های موجود در رایانه به شما امکان می دهند از دستیار دیجیتال مایکروسافت Cortana برای خودکار سازی برخی از وظایف روزانه خود استفاده کنید. همچنین می توانید Surface Studio 2 را تغییر دهید و آن را در انواع زوایا تنظیم کنید که برای کار شما راحت تر است.

رایانه رومیزی HP Pavilion Gaming

ما همچنین رایانه رومیزی HP Pavilion Gaming PC را کاملاً دوست داریم. این سیستم عامل با ویندوز 10 با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD ، 8 گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1060 و پردازنده Intel Core i5-8400 کار می کند. این پردازنده نسل هشتم کاملاً قدرتمند است.
با خرید خود ماوس و صفحه کلید نیز دریافت می کنید بنابراین فقط به یک مانیتور (جداگانه فروخته می شود) نیاز دارید و همه چیز آماده است. همچنین HP 3-in-1 Media Card Reader، یک شبکه Base-T ، 3 درگاه نمایشگر در عقب و انواع درگاه های USB در عقب و جلو با این رایانه بازی قدرتمند همراه است.

نرم افزار طراحی

هنگامی که رایانه ایده آل را برای شروع کار در زمینه چاپ درخواستی خود انتخاب کردید، به ابزاری برای وارد کردن طرح های عالی خود به رایانه نیاز دارید. برای این منظور، نرم افزار طراحی یک الزام است.
اگرچه رایانه شما احتمالاً دارای برخی گزینه1 های طراحی است، اما در بهترین حالت این موارد اساسی هستند. شما می خواهید یک نرم افزار طراحی بصری داشته باشید و به شما امکان می دهد طرح های خود را ایجاد و ویرایش کنید.
نرم افزار باید از انواع قالب های فایل پشتیبانی کند تا مهم نیست که بیشتر دوست دارید چگونه کار کنید، می توانید فایل های مورد نیاز خود را در طول روز ذخیره و باز کنید.
نرم افزار ایده آل شما برای طراحی گرافیک باید دارای تمام جلوه ها و ویژگی هایی باشد که می توانید در آن تکان دهید، از ایجاد ماسک گرفته تا ایجاد چندین لایه، تنظیم اشباع و وضوح و موارد دیگر. شما همچنین نرم افزاری را می خواهید که به راحتی قابل استفاده باشد تا بتوانید در ایجاد و ویرایش طرح های خود به کار خود ادامه دهید.
بیایید چند گزینه نرم افزار طراحی مورد علاقه را بررسی کنیم تا در نظر بگیرید.

نرم افزار فتوشاپ

اولین پیشنهاد ما محبوب ترین نام در طراحی گرافیک و ویرایش تصویر است و آن Adobe Photoshop است. این نرم افزار به یک دلیل استاندارد شده است. فتوشاپ دارای یک رابط کاربری عالی، انواع ویژگی های ویرایش است و جدیدترین نسخه نرم افزار فقط به یک شناسه Adobe نیاز دارد تا کار شما را از رایانه به رایانه لوحی یا تلفن و بالعکس برساند.
آخرین نسخه فتوشاپ، حداقل از زمان نگارش این مقاله، همچنین شامل ویژگی هایی مانند انتخاب شی با اتوماسیون از Adobe Sensei است ، بنابراین می توانید قسمت های خاصی از یک گرافیک را انتخاب کنید. الگوهای جدیدی اضافه شده است که می توانید با استفاده از Pattern Fill Layers و Pattern Overlay ها به محتوای خود بچرخید. همه فونت های Adobe نیز در دسترس هستند، به شما امکان می دهند متن را به راحتی به گرافیک خود اضافه کنید.
قبل از انجام فتوشاپ می توانید یک نسخه آزمایشی رایگان از آن بارگیری کنید. هزینه فتوشاپ به تنهایی ماهیانه 20.99 دلار است و شما Adobe Fresco را به صورت رایگان دریافت می کنید (برنامه نقاشی و طراحی). اگر می خواهید هر برنامه خلاقانه ای از Adobe ، Photoshop شامل شود، این مبلغ ماهیانه 52.99 دلار است.

Adobe InDesign

یکی دیگر از محصولات مفید Adobe برای کارهای چاپی و درخواستی شما، InDesign است. این طراح صفحه و طرح پیش بینی روشن کردن تی شرت و سایر کالاهای چاپی شما را آسان تر می کند.
ویژگی های جدید در Adobe InDesign فونت های متغیر برای تنوع حتی بیشتر فونت و پشتیبانی از پرونده SVG است. ایده آل برای ایجاد گرافیک به سبک کتاب و بروشور، InDesign به ویژه با فتوشاپ زیبا بازی می کند.
همان برنامه های قیمت گذاری که در بالا ذکر شد اعمال می شوند. اگر می خواهید از InDesign استفاده کنید اما در نرم افزار تازه کار هستید، می توانید از فیلم های آموزشی در یوتیوب استفاده کنید.
مجموعه گرافیکی CorelDRAW
در خارج از محصولات Adobe، می توانید مجموعه ای از گزینه های عالی دیگر نرم افزار را نیز امتحان کنید. یکی از این موارد CorelDRAW Graphics Suite است که مخصوص تایپوگرافی، ویرایش عکس، طرح بندی ها و تصاویر برداری است.
آخرین نسخه Graphics Suite شامل بیش از 20 پیشرفت، 150 الگو، 1000+ فونت OpenType و TrueType ، 7000 فایل کلیپ آرت و بیش از 600 بیت مپ، بردار و پر از چشمه است. شما همچنین انواع برنامه ها را برای استفاده خود دریافت می کنید. اینها هستند:
AfterShot 3 HDR برای ویرایش فایل RAW
CAPTURE برای صفحه نمایش با کیفیت بالاتر
CorelDRAW.app برای طراحی گرافیک مبتنی بر وب و تصاویر برداری
PowerTRAC، ابزاری از بیت مپ به وکتور با اتوماسیون هوش مصنوعی
Corel PHOTO-PAINT 2020 برای طراحی در قالب پیکسل به پیکسل
CorelDRAW Graphics Suite با قیمت 499 دلار در دسترس است. قبل از خرید می توانید نسخه آزمایشی رایگان آن را بارگیری کنید.
تولید کننده GIMP GNU
اگر بودجه شما کمی کم است و توانایی پرداخت هزینه CorelDRAW Graphics Suite یا محصولات Adobe که در مورد آن بحث کردیم نیست، همیشه می توانید GIMP GNU Generator را امتحان کنید. این نرم افزار رایگان منبع باز تصویری با نام GNU Image Manipulation Program شناخته می شود که به اختصار GIMP مخفف شده است.
GIMP برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس کار می کند. حتی اگر برای بارگیری و استفاده از آن هزینه نمی کنید، GIMP از ویژگی های مورد نیاز یک نرم افزار طراحی گرافیک صرف نظر نمی کند. شما می توانید با ویژگی هایی مانند vignetting ، اعوجاج بشکه، حالت اصلاحی، اعوجاج چشم انداز، مخلوط کانال، روتوش دیجیتال و موارد دیگر، طرح های خود را ایجاد، ویرایش و تقویت کنید.
شما همچنین می توانید از تمام قالب های فایل پرکاربرد خود با GIMP ، از جمله PCX ، BMP ، PPM ، TGA ، MNG ، PSD ، CEL ، PIX ، GIF ، XPM ، JPG ، XWD و TIFF پشتیبانی کنید.

چاپگر

شما فقط برخی از طرح ها را با استفاده از یکی از برنامه های گرافیکی که در بالا پیشنهاد کردیم، ایجاد کرده اید. اکنون آماده هستید که به بزرگترین و مهمترین مرحله چاپ سفارشی خود یعنی چاپ واقعی بروید.
چاپگر جوهر افشانی که در خانه یا دفتر دارید احتمالاً آن را برای نیازهای چاپی شما قطع می کند، مگر اینکه موارد کاغذی مانند کارت ویزیت و دعوت نامه را چاپ کنید. برای چاپ تیشرت و سایر لباس ها و همچنین اقلام جامد مانند چاپ لیوان، به چاپگرهای جداگانه ای نیاز خواهید داشت.
تا کنون، منطقه ای که در آن بیشترین هزینه را صرف می کنید تا تجارت چاپی خود را در بازار تقاضا کنید، چاپ خواهد بود. از آنجا که اینها چاپگرهای متوسط شما نیستند، هزینه ها نیز از متوسط بیشتر است.
ما با یک چاپگر سابلیمیشن، سپس برخی از چاپگرهای لباس، و در آخر یک چاپگر لیوان شروع خواهیم کرد.

چاپگر سابلیمیشن رنگ Stratojet Piranha

پیشنهاد ما در صورت چاپ سابلیمیشن Stratojet Piranha است. این چاپگر تصویری شش فوت می تواند کالاهای چاپی را با 1200 dpi تولید کند، از علائم گرفته تا تزئینات منزل و چاپ. کیت میله کشش و جمع کننده جوهر چاپ را حتی از کارآیی بیشتری نیز برخوردار می کند، البته نیازی به ذکر نیست که بسیار زیبا تر است.
با افزونگی نازل، هر نازلی که به بهترین وجه کار نکند جبران می شود، بنابراین شما هر بار فقط چاپ های با کیفیت را دریافت می کنید. هد چاپ می تواند در صورت تمایل خود تمیز شود تا در وقت شما صرفه جویی کند و به شما امکان چاپ کل روز را می دهد.
مسلماً Stratojet Piranha با قیمت 40،875 دلار بسیار گران است ، بنابراین ممکن است بخواهید تا این مورد را ادامه دهید.

چاپگر Epson SureColor F2100 DTG

بعدی Epson SureColor است، یک چاپگر برای چاپ لباس. حالت های چاپ، حالت سبک پوشاک در میان آنها، جدید هستند و دو برابر سرعت چاپگرهای مشابه Epson دارند. گرفتن سریع بار به جای حلقه های حلقه ای زمان بار شما را افزایش می دهد بنابراین می توانید سهمیه چاپ خود را برای روز برآورده کنید مشکلی ندارد.
با استفاده از نرم افزار Epson Garment Creator می توانید طرح های خود را بسازید و آنها را به درستی به چاپگر SureColor ارسال کنید. این وسیله دیگری برای تعجیل در کارها و کارآیی بیشتر گردش کار شماست. این چاپگر فقط از جوهرهای Epson UltraChrome DG استفاده می کند.

پرس لیوان دیجیتال Geo-Knight DK3

اگر ترجیح می دهید چاپ عکس روی لیوان داشته باشید تا تی شرت ، این پرس Geo-Knight را امتحان کنید. این امکان را به شما می دهد که از بالای یک لیوان به پایین، از جمله به دسته برای طرح های پیچیده، چاپ کنید. می توانید تا ارتفاع 5 اینچ یا بیشتر از دستگیره تا نیم اینچ فاصله بگیرید.
از لیوان های دسته و داخل رنگی، چاپ لیوان حرارتی یا جادویی ، لیوان شیشه ای مات و… می تواند بر روی همه آنها چاپ کند. در داخل پرس یک گیره قالب و چارچوب ساخته شده از فولاد مقاوم برای یک لیوان وجود دارد که می توانید هر روز بدون نگرانی از دوام آن استفاده کنید. گیره قالب ریخته شده را تنظیم کنید تا فشار آن برای کنترل انتقال خون لیوان بیشتر یا سبک تر شود. اگر ماگ شما کاملا صاف نباشد، این ویژگی عالی است.

سیستم برش

اگر واقعاً می خواهید تجارت چاپی درخواستی شما برجسته شود، پس نمی توانید از سیستم برش چشم پوشی کنید. امروزه دستگاه های چاپ و برش اندازه سایز طرح های کاغذی شما را بیش از هر زمان دیگری آسان می کنند و سپس آنها را چاپ می کنند تا مطابق خواسته شما تراز شوند.
ما چند سیستم برش داریم که می توانید استفاده کنید.
چاپگر / برش با فرمت بزرگ Roland TrueVIS SG2
نام Roland نامی کاملاً شناخته شده است، بنابراین نمی توانید با چاپگر / برش با قالب بزرگ TrueVIS اشتباه کنید. با چاپ روی جوهر TR2 خود رولند، بدون صرف هزینه زیاد برای جوهر چاپگر، به طرز شگفت انگیزی رنگ های زیبایی دریافت می کنید. ویژگی های دستگاه چاپ / برش، از جمله غلتک های خرج اتوماتیک، به شما امکان می دهند آنچه را که بر روی حرف می برید، سفارشی کنید.
روش کار غلتک های خرج کردن به شرح زیر است: غلتک های وسط با برش TrueVIS بلند می شوند. سپس، غلتک های خرچنگ بیرونی همانطور که از چاپگر و برش عبور می کند ، روی کالای چاپی شما را نگه می دارند. دیگر ویژگی های عالی این چاپگر / برش Roland گیره های شیار دار است که در دستگاه باقی می مانند و همچنین هد های چاپ FlexFire که هرگز کارایی رنگ را از دست نمی دهند، حتی اگر سریع چاپ می کنید.
Brother CM350E ScanNCut 2
گزینه پیشنهادی دیگر Brother ScanNCut 2 است. این اسکنر / چاپگر / دستگاه برش مخصوص ورق های استنسیل، برچسب های سفارشی و تزیینات دیواری وینیل است که تجارت چاپ صفحه شما ممکن است ارائه دهد. اسکنر به شما امکان می دهد تا گرافیک خود را تا 330 نقطه در اینچ برای ScanNCut ارسال کنید.
اگر برای ایجاد یک طرح به کمک نیاز دارید، می توانید از بین بیش از 630 طرح Brother ، از جمله فونت های حروف و طرح های لحاف (بیش از 100 مورد) را انتخاب کنید. هنگام برش، حتی اگر ضخامت گرافیک شما 2 میلی متر باشد، ScanNCut می تواند از عهده آن برآید. با این کار می توانید روی کف، پارچه، وینیل و کاغذ چاپ کنید.
MICRO-MAKE و حکاکی لیزری رومیزی Beamo 30W
قطعاً می خواهید MICRO-MAKE Beamo را نیز در نظر بگیرید. پرونده های DXF ، SVG ، PNG یا JPG خود را بارگذاری کنید و سپس با فاصله لایه تا 0.05 میلی متر حک کنید. طبق گفته سازنده، این عرض کمتر از موی انسان است! در مورد دقت صحبت کنید
انواع مواد را از جمله فولاد ضد زنگ، فلز آند، سنگ، شیشه، اکریلیک، سیمان، لاستیک، پارچه، چرم، بامبو، چوب یا مقوا برش یا حک کنید. Beamo با قیمت تقریبی 1،999 دلار گران است ، اما کاملاً عالی است.

نتیجه

ایجاد یک تجارت موفق بر روی تقاضا به معنای داشتن تجهیزات مناسب است. از یک رایانه عالی گرفته تا نرم افزار طراحی گرافیک ، چاپگری که می تواند چاپ لیوان یا لباس ها را داشته باشد و حتی دستگاه برش / چاپ بعضی از چاپگرهای POD، با تمام محصولات پیشنهادی ما، همه چیزهایی را که برای شروع لازم دارید در اختیار دارید. موفق باشید با کسب و کار چاپ درخواستی خود!

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *