منوی دسته بندی

پرس حرارتی برای چاپ فنجان – هر آنچه باید بدانید

چاپ لیوان با پرس حرارتی

دستگاه انتقال پرس حرارتی در لیست گزینه های موجود برای کسانی است که بدنبال راهی برای کسب دارمد در چاپ فنجان هستند. زیبایی این روش این است که از طیف گسترده ای از فنجان ها پشتیبانی می کند. پرس حرارتی برای فنجان ها شامل استفاده از فرایندی است که به عنوان سابلیمیشن شناخته می شود تا با موفقیت چاپ بسیار واضح و با کیفیت را به فنجان مورد علاقه خود منتقل کنید. اقتصادی بودن این روش (برای تولیدات با مقدار کم) ، انتخاب عالی برای طرح های تمام رنگی و مبتدیان، آن را حتی بیشتر شگفت انگیز می کند. بیایید برخی از اطلاعات مرتبط را که باید در مورد پرس حرارتی لیوان بدانید (از جمله نحوه کار آن) بدانیم.

پرس حرارتی برای چاپ عکس روی فنجان و لیوان

اولین موارد اول: سابلیمیشن به لیوان های سرامیکی با روکش خاص نیاز دارد. این پوشش باید دارای پوشش پلی استر با درصد بالا باشد. باید بتواند برای مدت طولانی تری تا 400 درجه فارنهایت را تحمل کند.

اکنون، کاغذ های انتقال مورد استفاده برای انتقال تصویر چاپ شده روی فنجان یا لیوان با استفاده از چاپگر جوهر افشان دیجیتال چاپ می شوند. از جمله اینکه این چاپگر به دلیل سازگاری با جوهرهای مورد استفاده توصیه می شود.

جوهرهایی که با سابلیمیشن رنگ استفاده می شوند شامل رنگهای آلی هستند که با گرم شدن به راحتی توسط سطح لیوان شما جذب می شوند و به شکل گاز در می آیند.

نقل و انتقالات در قالب آینه چاپ می شوند تا اطمینان حاصل شود که هنگامی که شما در نهایت آنها را روی لیوان خود منتقل می کنید، به درستی ظاهر می شوند.

سرعت تولید با سابلیمیشن رنگ معمولاً به نوع پرس بستگی دارد. تولید می تواند از 6-8 دقیقه برای هر فنجان باشد. پرسهای گرمایی به افزایش کارایی این فرآیند تا تولیدات ملایم کمک می کند.

این به تعداد مورد نظر شما، سرعت انتقال و سایر عوامل بستگی دارد.

چاپ لیوان جادویی
چاپ لیوان حرارتی یا جادویی
چاپ لیوان دسته قلبی

طراحی و چاپ عکس روی لیوان

گام خلاقانه برای چاپ لیوان های حرارتی همانند تی شرت ها است. باید گرافیکی ایجاد کنید که می خواهید فنجان یا ماگ خود را با آن تزئین کنید و سپس آن را روی کاغذ انتقال مناسب چاپ کنید. اطمینان حاصل کنید که نسخه آینه ای از آثار هنری خود را به کاغذ انتقال خود می فرستید.

برای بهترین نتیجه، اطمینان حاصل کنید که سطح لیوان شما بدون گرد و غبار و تمیز است. این رنگ معمولاً در تلاش برای نفوذ به ذرات گرد و غبار دارای برخی از مشکلات است. بنابراین اگر سطح لیوان خود را قبل از کار روی آن تمیز نکنید، می توانید با لکه های بدون اصلاح مواجه شوید.

اصلاح، نوار، و بسته بندی آن!

قبل از اینکه انتقال خود را روی فنجان قرار دهید، به شما توصیه می کنیم آن را طوری مرتب کنید که کاغذ به راحتی در ناحیه چاپ مطلوب قرار گیرد. اگر حاشیه بدون چاپ در نظر بگیرید، ایده بسیار خوبی خواهد بود.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که کاغذ انتقال شما چین و چروک ندارد. این موارد باعث می شود که رنگ رگه های نامطلوبی روی لیوان شما بگذارد. برای دستیابی به مهر و موم محکم تر در لبه بالایی فنجان خود، در نظر داشته باشید که ورق انتقال را خیس کرده تا به سطح فنجان نزدیک شود. این به یک انتقال واضح با لبه های مبهم تبدیل نمی شود.

هنگامی که انتقال چاپ روی ماگ خود را با موفقیت نصب کردید، مقداری نوار مقاومت در برابر حرارت بگیرید و محکم آن را روی سطح محکم کنید. در نهایت، آن را در یک پوشش تفلون بپیچید و به مرحله بعدی بروید …

پرس حرارتی برای چاپ لیوان

تثبیت کاغذ به دور لیوان

ممکن است در مورد بسته بندی هایی که به شما کمک می کنند فنجان خود را ببندید و برای پرس دادن در عایق حرارتی قرار دهید، شنیده باشید. اگرچه این ممکن است گزینه ارزان تری باشد، اما برای تولیدات تجاری توصیه نمی شود. به طور معمول، بسته بندی لیوان در پرس حرارتی برای انتقال کارآمد تا 20 دقیقه طول می کشد. دمای پرس حرارتی خود را در حدود 330-400 درجه فارنهایت تنظیم کنید و برای مدت 5 دقیقه تحت پرس شدید پرس دهید.

جداسازی کاغذ انتقال از لیوان

کارشناسان به شما توصیه می کنند فوراً فنجان خود را در آب قرار دهید و کاغذ روی آن را خارج کنید. در این مرحله ، فنجان شما بسیار داغ است و اگر اجازه دهید تا در “هوا خنک شود” ، جوهر ادامه خواهد یافت. این ممکن است منجر به تاری در لبه های اثر شما شود که از منطقه چاپ شده به سمت بالا می رود.

وقتی فنجان شما خنک شد، آن را خشک کنید، کارهای دستان خود را تحسین کنید (به علاوه خلاقیت ذهن خود)، و آن را به مشتری خود ارائه دهید!

www.hamedprint.ir ارائه دهنده بهترین :

چاپ لیوان ، دسته و داخل رنگی، لیوان دسته قلبی، لیوان حرارتی یا جادویی، ماگ شیشه ای، ماگ اکلیلی، فنجان و…

چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات  ؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *