منوی دسته بندی

نحوه استفاده از وینیل ضد آب قابل چاپ روی لیوان

چاپ لیوان با ونیل ضد آب

نحوه استفاده از وینیل ضد آب قابل چاپ روی لیوان

آخر هفته من وینیل ضد آب خود را توسط Craftables (از آمازون) دریافت کردم و امروز نحوه استفاده از آنها را به شما نشان خواهم داد. من واقعاً مشتاق بودم که این مارک خاص را امتحان کنم زیرا می گوید ضد آب است !! من ایده ضد آب بودن آن را دوست دارم زیرا امکانات بسیاری وجود دارد که می توانم از آن برای آن استفاده کنم. نکته اصلی این است که می توان از ویژگی چاپ و برش در دستگاه Cricut Explore Air ™ 2 خود استفاده کرد! من در حال طراحی تعداد زیادی گرافیک / تصویر زیبا برای استفاده به عنوان کلیپ آرت بوده ام. اکنون که اینها را پیدا کردم، سرانجام می توانم از آنها در فنجان ها، مواد غلتکی، اتومبیل ها، پنجره ها و … استفاده کنم. تقریباً هرچیزی که بتواند یک برچسب را در خود جای دهد.

این اولین ماگی است که با استفاده از وینیل قابل چاپ ضد آب تهیه کردم. طرحی که من استفاده کردم Mom’s gonna snap SVG / Clip art design و یک لیوان سفید است.

وینیل ضد آب برای چاپ لیوان

این وینیل قابل چاپ Craftables در آمازون موجود است. من آنها را جمعه سفارش دادم و صبح روز یکشنبه آنها را گرفتم. آنها با 5 ورق 8.5 × 11 با قیمت 10 دلار ارائه می شوند که به نظر می رسد این یک استاندارد برای وینیل ضد آب است. پس از باز کردن بسته، ممکن است کمی گیج شوید که در کدام طرف چاپ کنید. ظاهری کاملاً مشابه دارند اما بهترین راه برای تشخیص این است که رنگ مات صاف، ضلعی است که باید روی آن چاپ شود و لبه های براق لبه دار آن پشت است. توجه داشته باشید که بسته بندی دارای براقیت بالا است، این یک پایان مات است.

از وینیل ضد آب قابل چاپ روی لیوان

در اینجا لیستی از لوازم مورد نیاز برای تهیه این لیوان آورده شده است:

  • وینیل ضد آب
  • فنجان / لیوان
  • خط کش
  • چاپگر
  • دستگاه برش / دستگاه Cricut Explore Air ™ 2
  • وینیل 651 رنگ
  • کاغذ حرارتی
  • قیچی

ابتدا خط کش یا نوار اندازه گیری خود را برداشته و سطح جایی را که می خواهید طرح به آنجا برسد اندازه بگیرید. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، اندازه فنجان من 3 × 3 اینچ است.

اندازه گیری برای لیوان برای اندازه گیری عکس برگردان

بعد از اینکه دانستید که به چه اندازه ای از طرح خود نیاز دارید، svg و کلیپ آرت را برای طراحی فضا بارگذاری کنید. svg Mom’s gonna snap باید به طور خودکار در گالری شما ذخیره شود، زیرا برای فایل کلیپ PNG مانند تصاویر زیر به نظر می رسد.

تصویر ساده را انتخاب کنید و ادامه دهید. هم SVG و هم Clip art را به پروژه خود اضافه کنید. اندازه کلیپ آرت را متناسب با اندازه SVG تنظیم کنید.

طراحی لیوان

نحوه چاپ و برش اندازه

SVG را دسته بندی کرده و دوربین را حذف کنید تا با کلیپ آرت جایگزین شود. جدا کردن یک SVG در فضای طراحی

کلیپ آرت را برای طراحی به نقطه مناسب منتقل کنید. شکل svg را حذف کنید از چاپ و برش استفاده کنید. کلمه ضربه محکم و ناگهانی را برای طراحی کلیک وصل کنید. همه لایه ها را انتخاب کنید. تمام لایه ها را برای تغییر اندازه در فضای طراحی انتخاب کنید.

اندازه طرح را به طور کلی تغییر دهید و از یک طرف به 3 اینچ تغییر دهید. تا زمانی که یک طراحی بیش از 3 اینچ نباشد ، ما خوب هستیم!

تغییر اندازه در فضای طراحی

آماده چاپ و برش وینیل قابل چاپ

روی چاپ سپس گزینه های پیشرفته، سپس تنظیمات برگزیده کلیک کنید. سپس کاغذ و تنظیمات کیفیت خود را روی کاغذهای بالا و مات تنظیم کنید. سپس چاپ کنید.

چاپ کلیپ آرت

همه قطعات جداگانه پس از برش و وجین، آماده انتقال است. من ابتدا کلیپ آرت دوربین را اعمال می کنم و در این راه کار می کنم. نوار انتقال را روی وینیل قابل چاپ قرار ندهید.

پشت صحنه کلیپ آرت را به آرامی مانند یک برچسب جدا کنید.

برش طرح

بعد از یک روز که اجازه دادم طرح روی فنجانم بنشیند، آن را زیر آب سرد گرفتم و هنوز هم به عنوان طرح جدید خوب است، جوهر تمام نمی شود. بنابراین می توانم بگویم تست ضد آب را پشت سر گذاشت! اما من هنوز اجازه نمی دهم که برچسب در آب خیس بخورد.

امیدوارم از آموزش من لذت برده باشید و مفید واقع شده باشید!

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ شامل:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چاپ لیوان حرارتی

چاپ سنگ

چاپ تابلوفرش

چاپ تیشرت

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *