منوی دسته بندی

25 واقعیت جالب در مورد چاپ عکس روی لیوان

لیوان دسته و داخل رنگی

چاپ لیوان .چاپ عکس روی لیوان . چاپ لیوان حرارتی . چاپ لیوان تبلیغاتی . چاپ لیوان شخصی

25 واقعیت جالب در مورد چاپ عکس روی لیوان

امروزه از بین تمام محصولات تبلیغاتی که می توانیم به دست ما برسد، چاپ لیوان همچنان از محبوب ترین ها هستند. نه، صبر کنید آنها ممکن است محبوب ترین ها باشند. واقعیت های چاپ عکس روی لیوان که نظر هر مخاطبی را به خود جلب میکند.

به آن فکر کنید . چاپ لیوان در انواع مختلف چیزهای خارق العاده ای است. قهوه ، چای ، شیر یا هر چیز قوی تری برای آرامش اعصاب. انتخاب ها بی پایان هستند! علاوه بر این، می توانیم از آنها به عنوان دکور یا حتی برای نگه داشتن قلم و چیزهای کوچکی که مدام از دست می دهیم استفاده کنیم.

اما، آیا این همان چیزی است که ما در مورد لیوان می دانیم؟ مطمئناً لیوان ها بسیار جالبتر از آن هستند!

خوب، خوشحالیم که شما نیز چنین احساسی دارید، زیرا اتفاقاً لیستی کامل از حقایق جالب در مورد لیوانهایی که اکنون باید بدانید داریم.

چاپ لیوان تبلیغاتی

واقعیت های چاپ عکس روی لیوان که ممکن است زندگی شما را تغییر دهند.

اولین لیوان در واقع از استخوان ساخته شده است. به گذشته (خوب ، در عصر سنگ نوسنگی) ، مردم واقعاً نمی دانستند که از چه موادی برای ساخت لیوان استفاده کنند. یا، می دانید، آنها گزینه های زیادی ندارند. بنابراین، تنها کار منطقی استفاده از استخوان برای آن بود.

اگرچه می توانید از لیوان قهوه خود برای چای استفاده کنید، اما باید بدانید که یک لیوان قهوه معمولی معمولاً حدود 12 اونس مایع در خود نگه می دارد. بنابراین در واقع شما می توانید همزمان دو فنجان چای بنوشید.

چاپ لیوان شیشه ای مات

چاپ عکس روی لیوان های شخصی

اگر توجه کرده باشید بیشتر افراد تمایل دارند عکس عزیزان یا افراد مشهور را روی ماگ چاپ نمایند. ما وقتی لیوان با عکس خود را داریم از نوشیدن در آن لذت بیشتری می بریم. امروزه ما بیشتر از لیوان های سرامیکی برای نوشیدن چای های گرم و شکلات داغ استفاده می کنیم. هرچه گرمتر، بهتر است. اما در گذشته، یا جایی در حدود 2000 سال قبل از میلاد، بیشتر مردم از لیوان های فلزی استفاده می کردند. اینها از برنز، طلا، سرب و نقره ساخته می شدند.

ژاپن و چین اولین لیوان های سفالی را در حدود 10000 سال قبل از میلاد به ما هدیه دادند.

حتی لیوان های سفالی وجود دارد. فقط از یونانی ها بپرسید. آنها این لیوان های سفالی را در 4000-5000 سال قبل از میلاد ساخته اند. با این حال، امروز فعالیت آنها خیلی موفق نخواهد بود. ثابت شد اینها خیلی ضخیم هستند و نمی توانند داخل دهان شوند. فقط تصور کنید از آن لیوان ها چیزی گرم می نوشید!

هر لیوان می تواند لیوان قهوه باشد. اما به طور کلی، این نوع ها نوشیدنی هایی هستند که به اندازه سرما هستند و حتی می توانند برای آش استفاده کنند. اینها لیوانهایی هستند که می توانید در کافی شاپ های مدرن پیدا کنید. معمولاً لیوان های قهوه برای هر نوع نوشیدنی گرم بسیار بزرگ و عالی هستند.

با توجه به این یادداشت، آیا می دانید لیوان های قهوه معمولاً عایق بندی می شوند؟ بله ، ما می دانیم! شگفت آور، درست است؟ آنها معمولاً دیواره های ضخیمی دارند تا نوشیدنی خیلی سریع سرد نشود.

انواع مختلف لیوان برای چاپ

لیوان ها را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد. اما اغلب آنها از چینی، چوب و شیشه ساخته می شوند. با این حال لیوان های کاغذی و پلاستیکی نیز وجود دارند، گرچه در واقع آنها را فنجان می نامیم.

البته، تمام هدف نوشیدن نوشیدنی های گرم از لیوان برای این است که انگشتانمان را نسوزانیم. بنابراین، لیوان ها دارای دسته هایی هستند که به ما امکان نوشیدن بی خطر و بدون هیچ گونه سوختگی را می دهند.

چاپ عکس روی لیوان مسافرتی

اولین لیوان مسافرتی در دهه 1980 ظاهر شد. تا آن زمان، همه مجبور بودند قهوه و چای خود را قبل از کار بنوشند، به جای اینکه هر روز چند وظیفه ای انجام دهند.

حتی در دهه 1980 مردم می دانستند که مهم نیست که نوشیدنی هایشان خنک نشود. بنابراین، اولین لیوان های مسافرتی می توانند نوشیدنی ها را تا 24 ساعت گرم نگه دارند.

ما می دانیم که لیوان ها از چوب نیز ساخته می شدند، اما واقعاً مطمئن نیستیم که این لیوان ها چگونه به نظر می رسند. آنها فقط آنقدر دوام نیاوردند که ما بتوانیم آنها را مطالعه کنیم.

کیک های ماگ و ماگ های قهوه ای، شیرینی های محبوب افراد حرفه ای هستند. همه اینها را می توان در لیوان درست کرد و در مایکروویو پخت. با این حال، از آنجا که آنها یک راه حل عالی هستند و درست کردن آنها آسان است، این دسرها می توانند باعث شوند شما در مدت زمان بسیار کوتاهی وزن زیادی پیدا کنید. به ما اعتماد کنید، ما می دانیم.

ماگ همچنین قابل جمع آوری عالی است. در واقع، اگر تصمیم دارید فقط یک سوغات را در یک کشور بخرید، سعی کنید یک لیوان تهیه کنید. آنها کاملاً با دوام هستند و برای مدت طولانی دوام می آورند. این بدان معناست که شما همیشه می توانید با مهربانی به آنها نگاه کنید و سفرهای خود را به یاد آورید.

چاپ فنجان های شخصی

فنجان های قهوه کمی متفاوت از فنجان های معمولی هستند. ته آنها معمولاً مقعر است و حتی می توانند لبه اضافی داشته باشند. به این ترتیب لیوان ها با سطوح سرد تماس ندارند، به همین دلیل قهوه یا چای ما می تواند برای مدتی گرم بماند.

چاپ عکس روی لیوان شخصی

لیوان های شخصی به عنوان بخشهای مهمانی بسیار مناسب هستند. هیچ کس هرگز آنها را رد نمی کند و بیشتر افراد همیشه از آنها استفاده می کنند.

از بین تمام محصولات تبلیغاتی در جهان، لیوان ها بهترین محصولات هستند. لیوان های مک دونالد را به خاطر می آورید؟ آنها معمولاً بخشی از انگیزه بودند، اما این مانع از این نمی شد که مردم آنها را دریافت کنند.

چاپ عکس روی لیوان جادویی یا حرارتی

لیوان های جادویی تغییر دهنده گرما در حقیقت جادویی نیستند – در واقع با رنگ حساس به حرارت رنگ آمیزی می شوند.

لیوان های حرارتی به دلیل ترموکرومیسم در تماس با نوشیدنی های مختلف تغییر رنگ می دهند.

لیوان های سفارشی با لیوان های گچ به سطح کاملاً جدیدی رسیدند. این لیوان ها دارای روکش تخته سیاه هستند که می توانید برای نوشتن پیام برای عزیزانتان از آن استفاده کنید

چاپ لیوان حرارتی

واقعیت های چاپ عکس روی لیوان میتواند تاثیر شگرفی در انتخاب شما داشته باشد. اگر به دنبال کسب و کار آنلاین چاپ لیوان هستید باید تمامی موارد چاپ لیوان را بشناسید و بتوانید بسته به نیاز مشتری آن را چاپ نمایید. چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ لیوان در مشهد می باشد. مشتریان عزیز از سراسر کشور  میتوانند سفارشات خود را به صورت آنلاین انجام دهند. همکاران ارشد ما در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان ، چاپ سنگ ، چاپ تیشرت ، چاپ تابلوفرش ، چاپ کوسن ،  چاپ پازل ، چاپ بشقاب ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال

و…  با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *