منوی دسته بندی

همه چیز درباره لیوان عکس

چاپ لیوان

همه چیز درباره لیوان عکس

چاپ لیوان عکس می تواند یک هدیه کاملاً لذت بخش برای اهدا به یکی از اعضای خانواده یا یک دوست باشد. آنها نه تنها چیزی را دریافت می کنند که می توانند هر روز صبح از آن استفاده کنند، بلکه لذت دیدن آنها را با دیدن یک خاطره خنده دار، خاص یا گرانبهایی که روی لیوان چاپ کرده اید، هر زمان که دوست دارند، کسب می کنند. اما قبل از رسیدن به بخشی که شما این را به عنوان یک هدیه ارزشمند تحویل می دهید، بیایید به همان ابتدا برگردیم، جایی که فقط شما و کامپیوتر و یک ایده هستید.

چاپ لیوان عکس سفارشی

چرا لیوان با عکس شخصی دریافت می کنید؟

تا جایی که هدایا پیش می روند، با لیوان عکس نمی توانید اشتباه کنید. نه تنها گیرنده می تواند خاطرات سرگرم کننده یا احساسی زیادی را تجربه کند، بلکه هر بار که یک فنجان قهوه داغ دم می کشد یا یک لیوان چای می ریزد، این کار را انجام می دهد. جدای از اینکه نوعی هدیه مفید است که در زندگی روزمره گنجانده می شود، لیوان عکس اغلب یک مکالمه عالی است. مدت ها پس از تزئین مجدد اتاق ها نیز استفاده می شود.

هزینه چاپ لیوان عکس چقدر است؟

ما لیوان های 11oz را در انواع رنگ ها به فروش می رسانیم. لیوان متداول خریداری شده سفید است و ارزان ترین قیمت پایه را دارد. از آنجا می توانید با پرداخت هزینه اسمی به سایر رنگ ها مانند سیاه ، قرمز ، سبز ، زرد ، آبی ، قهوه ای و صورتی ارتقا دهید. برای دیدن اینکه هزینه لیوان عکس چقدر است، به صفحه چاپ عکس روی لیوان در وب سایت ما بروید. برای دسترسی به کد فروش و کوپن، حتماً برای دریافت خبرنامه ایمیل ما ثبت نام کنید.

چاپ لیوان
چاپ عکس روی لیوان

چگونه بهترین لیوان عکس را بسازیم؟

انتخاب رنگ اولین قدم عالی است، اما بعد از آن، چه چیزی لازم می باشد؟ ترتیب عکس البته! ابتدا کار بارگذاری عکس در وب سایت را شروع کنید. هر عکسی که بارگذاری می کنید کاملاً خصوصی و ایمن است. به چند روش می توانید عکس های خود را روی لیوان مرتب کنید: یک کلاژ درست کنید، یک تصویر را روی لیوان بپیچید یا یک چاپ دو طرفه انتخاب کنید که همان تصویر در دو طرف لیوان نشان داده شود. هنگامی که عکس های شما به روشی که می خواهید تنظیم شدند، به سادگی بر روی سفارش کلیک کنید!

پس از ورود به لیوان عکس خود چه کاری باید انجام دهید؟

در اینجا قسمت سختی وجود دارد: انتظار برای رسیدن لیوان عکس شما. برای اینکه شما در جریان زمان رسیدن لیوان خود قرار گیرید، ایمیل قابل استفاده و شماره تماس خود را ثبت نام کنید. وقتی لیوان آماده ارسال شد، از قبل در جعبه ای بسته می شود که برای ایمن نگه داشتن آن طراحی شده است. اما صادقانه خواهیم گفت، آنچه که برای ایمن نگه داشتن محصولات در حمل و نقل مفید است، همیشه زیبا نیست. بنابراین در اینجا همان چیزی است که ما توصیه می کنیم- یک سبد سرگرم کننده یا یک جعبه چوبی از یک فروشگاه بگیرید. مقداری از چای ، قهوه یا شکلات داغ مورد علاقه آنها را بردارید و جعبه هدیه را در اطراف لیوان با آن و هر نوع ماده خوشمزه دیگری که تصمیم دارید اضافه کنید، بسته بندی کنید.

چاپ عکس روی لیوان

سایر ایده های هدیه

هر لیوان خوب برای نشستن به یک زیر لیوانی خوب نیاز دارد و ما زیر لیوانی های عالی را برای شما آماده کرده ایم! با لیوان ها و زیر عکس ها یک ست منطبق درست کنید و ظاهری ایجاد کنید که هیچ کس دیگری نخواهد داشت! به دنبال موضوعی هستید که بتوانید در کل خانه گسترش دهید؟

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *