منوی دسته بندی

با استفاده از هدایای عکس شخصی، عشق را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

چاپ قاب کریستالی

با استفاده از هدایای عکس شخصی، عشق را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دانلود PDF

ما در جایی می خوانیم، خدا به ما خانواده می دهد اما ما دوستان خود را انتخاب می کنیم. احتمالاً به همین دلیل است که آنها از اهمیت بالایی در زندگی ما برخوردار هستند. با آمدن روز دوستی در 5 اوت ، همه شما ممکن است به دنبال روش های متفاوتی برای ابراز عشق خود به دوستان خود باشید.

ما در چاپ حامد تلاش می کنیم تا از طریق هدایای شخصی به شما در ابراز عشق با عزیزانتان کمک کنیم. تیم چاپ حامد با داشتن روز دوستی در گوشه و کنار، مایل است برخی از محصولات شخصی را که تا حد زیادی مورد تقاضای ما است به اشتراک بگذارد. بیایید نگاهی بیندازیم:


1- چاپ عکس روی تابلوفرش:

تبدیل عکس به تابلوفرش اساسی و در عین حال بسیار کارآمد. ریشه های چاپ تابلوفرش ریشه در گذشته دارد و سعادت آن در سراسر حال و آینده گسترش می یابد. در طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی موجود است. همچنین می توانید طرح را انتخاب کرده و متن را به آن اضافه کنید تا بیشتر متمایز و شخصی تر شود.

تبدیل عکس به تابلوفرش

سفارش آنلاین چاپ تابلوفرش


گالری

چاپ لیوان


2- چاپ عکس روی لیوان:​

هنگامی که چیزهای زیادی برای اشتراک دارید و ترجیح می دهید آن را ساده نگه دارید، چاپ عکس روی لیوان می تواند کلاسیک ترین و پیچیده ترین اولویت باشد. اگرچه گزینه های سفارشی سازی نسبتاً کمتری دارند، اما قطعاً روش های جذاب و جذاب تر چاپ عکس خود را تمام نمی کنید. چاپ لیوان در انواع مدل های سرامیکی، رنگی، حرارتی یا جادویی و شیشه ای موجود است. می توانید عکس های دسته جمعی و خاطرات زیبای خود با دوستانتان را روی لیوان چاپ نموده و به دوستانتان هدیه دهید.


سفارش آنلاین چاپ لیوان


3- چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادویی:

یکی از غافلگیر کننده ترین چاپ ها چاپ عکس روی لیوان حرارتی می باشد. این لیوان های زیبا به خاطر خاصیت جادویی بودن آن ها بسیار مناسب هدایای خاص می باشند. ما داستان های خود را به اشتراک می گذاریم و در مورد روزهای خوب گذشته با دوستان صحبت می کنیم در حالی که قهوه مورد علاقه خود را در لیوان می نوشیم. چرا چیزی را هدیه نمی دهید که هر بار قهوه نوشیدن را به شما یادآوری می کند. بله، لیوان های عکس جادویی به شما اجازه می دهند لحظات ویژه خود را با دوست خود بر روی لیوان چاپ کنید و ذات جاودانه عشق را گسترش دهید.

چاپ لیوان

سفارش آنلاین لیوان حرارتی یا جادوئی

چاپ قاب کریستال


4- چاپ قاب کریستال:

جلوه بی عیب و نقص چاپ روی تابلوفرش را یک قدم جلوتر ببرید. همانطور که از نام آن متوجه می شوید، چاپ کریستال به شما امکان می دهند نه تنها چاپ های خود را شخصی سازی کنید بلکه به شما امکان می دهد قاب مورد نظر خود از جنس کریستال را برای شخصی سازی بیشتر هدیه روز دوستی خود انتخاب کنید. شما می توانید از میان طیف وسیعی از گزینه های قاب بندی انتخاب کنید و "جلوه خاصی" به چاپ های مسحورکننده خود بدهید.


سفارش آنلاین چاپ قاب کریستال


5- چاپ عکس روی کوسن:

آیا دوست ندارید که با دوستان خود روبرو شوید و آنها را در آغوش خود در آغوش بگیرید، زیرا آنها بسیار زیبا رفتار می کنند. خوب، ما می فهمیم که داشتن دوست در کنار خود هر زمان که احساس می کنید دشوار است، به همین دلیل است که ما فکر می کنیم  چاپ کوسن با عکس سفارشی را معرفی کنیم. یک جفت از آنها را تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که متن و  عکس دلخواه شما روی آنها چاپ شوند.

چاپ کوسن

سفارش آنلاین چاپ کوسن

چاپ عکس روی تیشرت


چاپ تیشرت:

چاپ عکس روی تیشرت بدون شک می توانند یک هدیه مناسب برای دوست شما باشند. تمام عکس های مورد علاقه خود را با دوستان خود جمع کنید و آنها را با استفاده از ست تیشرت چاپ کنید تا به دوستانتان اطلاع دهید که لحظاتی را که با آنها سپری شده چقدر ارزش دارید.

اینها از لیست محصولات چاپ عکس شخصی شده که در چاپ حامد ارائه می دهیم، تعداد کمی بود. ما سالها تجربه در زمینه تولید محصولات شخصی برای افراد و شرکتهای بزرگ در سراسر جهان داریم. در صورت داشتن هرگونه پرس و جو در مورد هر یک از محصولات ما، لطفا در صورت تمایل با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.


سفارش آنلاین چاپ تیشرت

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *