منوی دسته بندی

15 نکته برای چاپ لیوان با عکس شخصی که از بقیه برجسته تر است

چاپ عکس روی لیوان

نکات چاپ لیوان شخصی

چاپ لیوان های قهوه با پیام های جذاب، گفته های شیرین، یا کارهای هنری منحصر به فرد سال ها در قلب مردم جای گرفته است. چاپ عکس روی لیوان که به عنوان هدیه و برای نگه داشتن نوشیدنی مورد علاقه صبح خود ارزشمند هستند، یکی از مواد اصلی در آشپزخانه ها، دفاتر و اتاق های هیئت مدیره امروزی است.

باور کنید یا نه، لیوان ها به هزاران سال قبل برمی گردند، گرچه چیزی که ما به عنوان لیوان قهوه “سنتی” تصور می کنیم تا اواخر سال 1945 طراحی شده است.

تاریخچه هرچه باشد، لیوان های قهوه چنان محبوبیتی ماندگار دارند که می توانید مطمئن باشید این روند به خوبی در این قرن ادامه خواهد یافت.

نکات چاپ لیوان شخصی

چرا چاپ عکس روی لیوان هدیه بدهید؟

چاپ لیوان های حرارتی یکی از متنوع ترین و مفیدترین روش ها برای انتقال پیام شما می باشد. زیبایی روز دیگران یا افزودن جلوه های ویژه به دکوراسیون شماست.

بیایید برخی از روش های مختلف استفاده از لیوان قهوه را بررسی کنیم:

نکات چاپ لیوان شخصی که از بقیه متفاوت است:

چاپ لیوان تبلیغاتی

لیوان های قهوه یک بوم عالی برای آرم کسب و کار شما یا نمایش برجسته پیام مرتبط با تجارت شما ایجاد می کنند. از آنجا که مفید هستند، کمتر کنار گذاشته می شوند و حتی ممکن است استفاده روزانه را داشته باشند.

هر بار که کسی یک لیوان را که با آرم یا نشان تجاری کسب و کار شما تزئین شده است بنوشد، بیشتر در معرض دید شرکت خود خواهید بود.

چاپ لیوان هدیه

لیوان های مخصوص طراحی شده هدیه ای کاملاً صمیمانه  برای آن فرد خاص در زندگی شماست.

یک لیوان سفارشی که با گفته های الهام بخش، کارهای هنری سفارشی با نام گیرنده تزئین شده است، احساسات مناسب را برای هر موقعیتی منتقل می کند.

چاپ عکس روی لیوان دکوری

مجموعه ای از لیوان های چاپی سفارشی می توانند فقط مورد مناسبی برای آشپزخانه یا محل کار شما باشند. آنها می توانند از ساده، مانند لیوانهای تک نمودار یا مجموعه ای از سخنان الهام بخش، تا عالی باشند.

مهم نیست که چگونه آنها را طراحی می کنید. لیوان های سفارشی می توانند با تزئین  به خانه شما تزریق کنند.

مشاغل مستقر در خانه

آیا می دانید لیوان های سفارشی ایده خوبی برای طرح کار از خانه ایجاد می کنند؟

استفاده از محبوبیت لیوان راهی عالی برای تولید مشاغل درآمدزا است.  می توانید به صورت محلی یا آنلاین فعالیت کنید.

به سادگی طرح ها یا پیام هایمنحصر به فرد ایجاد کنید و آنها را با دقت روی لیوان های با کیفیت بالا چاپ کنید تا یک ایده تجاری آسان – و سودآور داشته باشید.

بیایید به روش هایی بپردازیم که چگونه لیوان قهوه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنیم.

نکات برجسته کردن چاپ لیوان شخصی 

بنابراین، شما تصمیم گرفته اید که لیوان قهوه خود را طراحی کنید – خارق العاده!

بیایید با این نکات ساده شروع کنیم که اطمینان حاصل می کند طراحی شما از سر و شانه ها بالاتر از بقیه است.

نکاتی برای چاپ عکس روی لیوان شخصی که از بقیه متفاوت باشد

1- برای چاپ ماگ حرارتی برنامه ریزی کنید

قبل از انجام هرگونه پروژه طراحی ماگ قهوه، مطمئن شوید که طراحی را از ابتدا تا انتها برنامه ریزی کرده اید.

مواردی که باید در نظر گرفت عبارتند از:

آیا طرح در فضای لیوان قرار می گیرد؟

آیا طرح کل لیوان را پوشش می دهد یا فقط یک طرف آن را پوشش می دهد؟

آیا داخل لیوان چیزی وجود دارد؟

طرح از چند رنگ استفاده خواهد کرد؟

آیا طرح دائمی، قابل شستشو ، بدون ظرفشویی یا مایکروویو خواهد بود؟

2- انتخاب لیوان مقاوم و بادوام

شما می خواهید مطمئن شوید که لیوان بی نظیر شما به راحتی قابل مراقبت و مقاومت در برابر سالها استفاده خواهد بود. به همین دلیل است که برای بهترین نتیجه باید به دنبال جای لیوان هایی باشید که در ماشین ظرفشویی ایمن باشند.

3- چاپ لیوان رنگی

رنگ می تواند تأثیر واقعی در طراحی لیوان شما ایجاد کند. اما گاهی اوقات رنگ بیش از حد می تواند بر یک تصویر غلبه کند. در نهایت به نظر می رسد یک ظرف غذا واقعی است.

قبل از شروع محصول نهایی، رنگ مناسب لیوان خود را تعیین کنید. طرح یک روش عالی برای اینکه ببینید آیا رنگ های طرح شما درست هستند – یا خیلی زیاد.

اگر لیوان خود را به صورت حرفه ای چاپ کرده اید، استفاده از رنگ های کمتری می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

نکاتی برای چاپ لیوان که از بقیه متفاوت تر است

4- چاپ لیوان بزرگتر می تواند بهتر باشد

نوشیدن کنندگان قهوه و چای امروز دوست دارند موارد اضافی کمی را به دم نوش خود اضافه کنند. لیوان با حجم بزرگتر می تواند مقاومت بیشتری کند.

علاوه بر این که به شما امکان می دهد با تهیه بخش بیشتری از نوشیدنی مورد علاقه خود، میزان شارژ را کاهش دهید. لیوان های بزرگ نیز با راحتی بیشتری در دستان شما قرار می گیرند.

5- چاپ لیوان با طراحی الهام بخش

مردم عاشق الهام گرفتن هستند. و این محبوبیت سخنان مانند “آرام باشید و جای خالی را پر کنید” در طول سال توضیح می دهد. شما می توانید نقل قولی را از یک شخصیت عمومی  یا بازیگر مورد علاقه یا حتی یکی از الگوهای رفتاری انتخاب کنید. تا جرقه الهامی به لیوان سفارشی خود اضافه کنید.

6- ایجاد یک موکاپ از طرح روی لیوان

شما می خواهید قبل از اقدام به چاپ یا طراحی لیوان، طرح خود را عملی ببینید. گاهی اوقات، آنچه در ذهن شما خوب به نظر می رسد به خوبی به معنای چاپ لیوان نیست.

وقت بگذارید و یک نقاشی از طرح خود را روی کاغذ بکشید. یا یک طرح کاغذی را که با دست کشیده شده برش دهید و آن را روی لیوان تست کنید . تا ایده خوبی در مورد ظاهر محصول نهایی بدست آورید.

7- چاپ عکس روی لیوان به یاد ماندنی

هرچه طراحی لیوان شما به یاد ماندنی تر باشد، احتمال اینکه گیرنده در خانه یا محل کار خود به آن افتخار کند، بیشتر است. از طرح های منحصر به فرد یا چشم نواز استفاده کنید تا لیوان شما از بقیه برجسته شود.

8- چاپ لیوان با عکس های دارای حق چاپ

توجه داشته باشید که بسیاری از گفته ها و آثار هنری دارای حق چاپ هستند و بدون گرفتن اجازه از صاحب اثر، قابل تولید نیستند.

9- تعداد بسته بندی لیوان

این که آیا لیوان خود را برای تبلیغ کسب و کار خود طراحی می کنید یا فقط روز یک دوست را روشن می کنید. بسته بندی محصول نهایی برای تأثیرگذاری مهم است.

یک جعبه محکم متناسب با لیوان خود پیدا کنید. سپس لیوان را در دستمال کاغذی رنگی بپیچید و درون آن قرار دهید. جعبه را ببندید و محکم کنید. سپس بسته بندی مورد نظر خود را متناسب با مناسبت هدیه دادن اضافه کنید.

اگر این یک هدیه تجاری است، جعبه ممکن است تمام نیاز شما باشد. اما یک کارت ویزیت چاپی سفارشی که در بالا متصل شده یا درون جعبه قرار دارد ، یادآوری خوبی از اندیشیدن شما خواهد بود.

10- چاپ لیوان های حرفه ای

یکی از بهترین راه ها برای طراحی لیوان قهوه خود، چاپ حرفه ای در یک چاپخانه سفارشی مانند چاپ حامد است.

چاپ حامد طراحی لیوان را با صدها طرح موجود در انبار برای انتخاب آسان می کند، یا می توانید طرح خود را از طریق درگاه آنلاین بارگذاری کنید.

داشتن یک چاپگر حرفه ای برای انتقال آثار هنری یا عکس های سفارشی خود بر روی لیوان، یکی از بهترین راه ها برای تولید رنگها و خطوط واضح و شفاف همراه با دوام بی نظیر است.

ماگها معمولاً ظرف 24 ساعت ارسال می شوند و در جعبه های بادوام بسته بندی می شوند که برای بسته بندی کادو و هدیه دادن مناسب است.

از همه بهتر، اگر می خواهید موارد متناسب با آن را در اختیار گیرنده خود قرار دهید ، چاپ حامد همچنین می تواند چاپ تیشرت، سنگ، ساعت و …را چاپ کند تا در هدیه قرار گیرد!

11-  چاپ لیوان مسافرتی

اگر در حال طراحی لیوان برای شخصی هستید که وقت زیادی را در اتومبیل می گذراند، ممکن است بخواهید یک لیوان از نوع مسافرتی را انتخاب کنید.

اینها در نسخه های عایق بندی شده وجود دارند که می توانند از نوع لیزر اچ یا سرامیک با آستین لاستیکی نرم باشند تا بتوانید به راحتی گیر کنید.

  1. چاپ لیوان شارپی را دریافت کنید!

یک روش خارق العاده و ساده برای شخصی سازی لیوان استفاده از قلم های معروف مارک Sharpie برای جوهر کشیدن یک طرح دستی روی لیوان است. شارپی های روغنی برای ایجاد طرح هایی با ماندگاری بالا بهترین عملکرد را دارند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که طرح خود را بیرون بیاورید، بگذارید خشک شود، سپس دو بار آن را بپزید تا جوهر آن تنظیم شود. سرگرم کننده و قابل شستشو با دست، یک لیوان کشیده شده مطمئناً لطفاً این کار را انجام دهد.

13- چاپ روی لیوان قلم-نهایی

اگر به دنبال یک طرح لیوان با دوام تر و مطمئن در ماشین ظرفشویی هستید، از قلم مخصوص ظروف چینی و سرامیک مانند Pebeo برای جوهر دادن به طرح خود استفاده کنید. پس از پخت، یک لیوان کشیده شده توسط Pebeo به راحتی در برابر استفاده روزانه قرار می گیرد.

14- چاپ عکس روی لیوان با روش کلاژ Mod-Podge

مایع قدیمی دکوپاژ Mod-Podge را به خاطر دارید؟ خوب، اکنون این شرکت نسخه ایمن ماشین ظرفشویی را تولید می کند که وقتی می خواهید لیوان قهوه خود را طراحی کنید، عالی است.

فقط کاغذهای دستمال کاغذی، برش های تصویر یا هر طرح مبتنی بر کاغذ را روی لیوان خود قرار دهید و کاملاً با Mod-Podge ضد ماشین ظرفشویی بشویید و بگذارید خشک شود.

شما یک لیوان سفارشی دریافت کرده اید که با دوام ، تمیز کردن آسان و منحصر به فرد است.

15- چاپ لیوان را با وینیل درست کنید

اگر دستگاه برش وینیل Cricut یا Silhouette دارید، خوش شانس هستید. می توانید تقریباً هر شکل یا گفته ای را از وینیل استاندارد ببرید و آن را به یک لیوان بچسبانید.

فقط با یک پوشش سریع از درزگیر اکریلیک، طراحی شما ماندگار و ایمن خواهد بود.

چرا باید لیوان قهوه خود را طراحی کنید؟

بسیاری از طرح های لیوان قهوه در خارج وجود دارد، زیرا یک کلیک سریع در اینترنت و یا یک مرور در فروشگاه جعبه بزرگ محلی خود را تصدیق می کنید. بنابراین ، چرا باید خودتان را برای طراحی خود به زحمت بیاندازید؟

یک لیوان با طراحی سفارشی جلوه ای از کلاس، شخصیت و جذابیت را اضافه می کند که لیوان های ساده و خریداری شده در فروشگاه کاملاً مطابقت ندارند. هنگامی که شما لیوان قهوه خود را طراحی می کنید، یک محصول نهایی ایجاد می کنید که منحصر به فرد شماست.

یکی از بهترین راه ها برای طراحی لیوان قهوه خود، چاپ حرفه ای یکی (یا بیشتر) در یک چاپخانه سفارشی مانند چاپ حامد است. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *