منوی دسته بندی

چگونه بهترین لیوان های سفارشی را برای تجارت خود انتخاب کنیم: 6 نکته برای شروع کار

درباره چاپ عکس روی لیوان بیشتر بدانید

چگونه لیوان مناسب را انتخاب می کنید؟
چگونه لیوان خود را سفارشی می کنید؟
6 نکته برای چیدن بهترین لیوان سفارشی برای کسب و کار شما
آیا به لیوان قهوه شخصی نیاز دارید؟ شما نباید فقط خودسرانه بخواهید چیزی را انتخاب کنید که خواسته ناخواسته است! باید بیشتر وقت بگذارید و مطمئن شوید که بهترین لیوان های قهوه سفارشی را برای کار خود انتخاب می کنید.

طبق یک نظرسنجی که توسط چاپ حامد لانجام شده است، بیش از 65٪ از افراد وابستگی عاطفی بهیوان مورد علاقه خود دارند. اگر برای انتخاب یک فنجان قهوه واقعاً خاص وقت بگذارید، تجارت شما می تواند بخشی از تمام این عشق ها باشد.

در اینجا 6 نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب و چاپ لیوان های شخصی خود به خاطر بسپارید. هرکسی که یکی دریافت کند با هر جرعه احساس خوشبختی می کند!

چاپ لوگو روی لیوان

شماره 1: اطمینان حاصل کنید که لیوان های سفارشی شما قابل حمل هستند

لیوان سفر سفارشی

مردم همیشه شلوغ و در حال رفت و آمد هستند. آنها ممکن است وقت نداشته باشند که بنشینند و در واقع از صبحانه خود لذت ببرند. بنابراین با در نظر داشتن این نکته، اگر آرم خود را روی لیوان های قابل حمل سفر چاپ کنید، بهترین نوردهی را خواهید داشت.
فولاد ضد زنگ ماده بسیار خوبی است زیرا بسیار با دوام و با دوام است. با لیوان های مسافرتی مایکروویو نیز نمی توانید اشتباه کنید. مشتریان شما سپاسگزار خواهند بود که وقت گذاشتید و به سبک زندگی شلوغ آنها فکر کردید.

شماره 2: لیوان سفارشی را متناسب با تجارت خود تنظیم کنید

هر مشاغلی در مورد چاپ لیوان های سفارشی چیز متفاوتی را می خواهند. در نهایت، شما باید لیوان های خود را متناسب با صنعت خود تنظیم کنید.

لیوان سفارشی

با چاپ عکس روی لیوان های سفید کلاسیکی که آرم خود را در قسمت جلوی آن چاپ کرده اید، بچسبانید. مشتریان شما برای تجربه هدیه روز مادر و … در آنجا حضور دارند و می خواهند این استعداد یکپارچه سازی را با یک لیوان غذاخوری سرامیکی براق در دست احساس کنند.

لیوان کافی شاپ سفارشی

کافی شاپ یا بیسترو

آیا شما یک کافی شاپ یا بیسترو کوچک در مرکز شهر هستید؟ لیوان های زیبا را انتخاب کنید که تمام جذابیت های زیبا را منعکس کند. یک شکل متمایز یا یک رنگ زیبا فوراً با لوله های لاتت داغ و کلاه های خوشمزه شما مرتبط خواهد شد.

چاپ لیوان جادوئی

هر بار که شخصی از لیوان شخصی خود جرعه جرعه می نوشد، می خواهد آرم شما را ببیند. حتماً وقت خود را برای انتخاب لیوانهایی که بارها و بارها استفاده می شوند اختصاص دهید!

شماره 3: از رنگ عاقلانه استفاده کنید

آیا تازه وارد سفارشی سازی موارد تبلیغاتی برای تجارت خود شده اید؟ قانون شماره 1 استفاده از تنها یک رنگ جوهر در صورت چاپ روی صفحه، یا یافتن گزینه چاپ کامل رنگ در عوض آن است. کیف پول شما متشکرم، به من اعتماد کنید!

چاپ صفحه نمایش

1- رنگ جوهر گنجانده شده است

چاپ تمام رنگی
اکنون همه چیز حل شده است … بیایید در مورد اینکه چگونه می توانید رنگ را در لیوان های قهوه تبلیغاتی خود قرار دهید بدون اینکه یک دسته از رنگ های جوهر چاپ کنید، صحبت کنیم آرم خود را با استفاده از یک رنگ جوهر چاپ کنید و سپس به دنبال
داخلی رنگارنگ
یک دسته رنگارنگ
یک پایگاه رنگارنگ باشید.

چاپ لیوان

رنگ وقتی که به لیوان های سفارشی شما می رسد مهم است. شما می خواهید رنگ های مارک شما بخشی از طرح باشد، یا در طرح جوهر باشد یا در خود لیوان.
به عنوان مثال، مک دونالد باید قرمز یا زرد خود را در جایی از محصول نهایی داشته باشد. FedEx باید مطمئن باشد که بنفش یا نارنجی داشته باشد. اپل باید از رنگ خاکستری یا سفید براق استفاده کند. شما این ایده را دارید

شماره 4: لیوان های منحصر به فرد و مرسوم، مد روز را انتخاب کنید

هیچ کس به لیوان خسته کننده دیگری مانند آنچه در هر کجا و هر کجا می تواند پیدا کند علاقه مند نیست. آنها لیوان های قهوه خنک می خواهند که منحصر به فرد و مد روز باشد. چیزی که آنها واقعاً از دریافت آن به عنوان یک هدیه یا freebie بسیار هیجان زده خواهند شد. در اینجا الهام بخش است!

  • لیوان های رنگین کمانی
  • لیوان های خالدار
  • لیوان نئون
  • لیوان های شیب دار
  • لیوان های تزئینی
  • لیوان مرمر
  • لیوان های تیکی
  • لیوان چند دستگیره
  • لیوان با پا

شما می خواهید از چاپ لیوان های تبلیغاتی شما هر روز صبح استفاده شود و مردم عکس بگیرند و آنها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. اگر لیوان های شما به اندازه کافی خنک باشد، افراد دیگر می خواهند بروند و یکی برای خود تهیه کنند!

شماره 5: سعی کنید سازگار با محیط زیست باشید

لیوان یکبار مصرف قهوه برای کره زمین از فنجان های یکبار مصرف بهتر است. در واقع، طبق اخبار بی بی سی، بیش از 99٪ فنجان های قهوه بازیافت نمی شوند.

شما می توانید سهم خود را در تهیه قهوه سفارشی خود انجام دهید لیوان تا حد ممکن سازگار با محیط زیست است. نگران نباشید ، این نکات را دنبال کنید!

چاپ لیوان سفارشی

شماره 1: آن را در ماشین ظرفشویی بشویید

به دنبال چاپ لیوان های قابل استفاده در ماشین ظرفشویی برای صرفه جویی در مصرف آب باشید! برای هر چرخه ماشین ظرفشویی حدود 6 گالن آب طول می کشد، اما سینک ظرفشویی در هر دقیقه حدود 2 گالن جریان می یابد. اگر یک دسته ظرف دیگر برای شستن دارید، بارگیری همه زمان ها در یک زمان سبزتر است.

گرافیک فنجان قهوه شماره 2:

به کاغذ بگویید “نه” – طرح خود را به جای لیوان های یکبار مصرف مستقیم روی لیوان های قهوه قابل استفاده مجدد چاپ کنید. همچنین باید از چاپ بر روی برچسب هایی که هنگام شستشو از بین می روند خودداری کنید.

گرافیک لیوان قهوه
شماره 3:

یک ماده با دوام انتخاب کنید – سرامیک، پرسلان، فولاد ضد زنگ، مس یا سنگ – اینها با دوام ترین مواد برای لیوان های شخصی هستند. چیزی به دست خواهید آورد که سالها دوام دارد و این بدان معناست که لیوان شما از زباله دور خواهد ماند.

چاپ لیوان

شماره 6: اجازه دهید طرح شما پاپ شود

لیوان قهوه شخصی شده
به خاطر داشته باشید، هدف نهایی شما چاپ آرم ، نام شرکت یا اطلاعات تماس در جلوی لیوان ها است. لیوانهای سفارشی خود را با در نظر داشتن آن انتخاب کنید. طرح شما واقعاً باید ستاره نمایش باشد، بنابراین مطمئن شوید که ظاهر می شود!
همچنین می توانید لیوان های خود را با یک جمله خنده دار یا جناس هوشمندانه سفارشی کنید. چیزی مانند “من اینطور بیدار شدم” ، “آماده برای دوباره پر کردن” یا “دیوانه درباره قهوه” مردم را لبخند می زند و مطمئناً نقطه مهمی برای صبح آنها خواهد بود.
آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه لیوان درست می شود؟ این فیلم را ببینید تا بدانید!

نتیجه گیری

شما در مورد سفارشی کردن لیوان برای مشاغل خود مجاز به انتخاب هستید. لیوان های حرارتی یا جادوئی، لیوان عکس، لیوان بزرگ، لیوان جدید و لیوان شخصی دیگری که انتخاب می کنید مطمئناً یک تنوع استفاده خواهد داشت زیرا تقریباً همه قهوه می نوشند. فقط در ایالات متحده هر روز حدود 400 میلیون فنجان قهوه مصرف می شود!
مردم به وضوح لیوان های مورد علاقه خود را دارند، بنابراین در تصمیم گیری عجله نکنید. به دنبال لیوان قهوه سفارشی باشید که قابل حمل، رنگارنگ، مرسوم، مد روز و مهمتر از همه مربوط به شما باشد و به چه چیزهایی علاقه مند باشید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *