منوی دسته بندی

نحوه چاپ تی شرت در خانه

چاپ عکس روی تیشرت

نحوه چاپ تی شرت در خانه

چاپ تی شرت های سفارشی یکی از بهترین (و ساده ترین) گزینه ها برای هدایای سفارشی و تبلیغاتی است. چه آثار هنری زیبایی داشته باشید، چه یک عکس خاص یا هر نوع طرح دیگری که می خواهید به نمایش بگذارید، چاپ روی تی شرت یک گزینه عالی است. در صورت نیاز به پوشاک سفارشی برای یک تیم، گروه یا سازمان، ساخت پیراهن های شخصی نیز به خوبی جواب می دهد.

داشتن پیراهن های چاپی حرفه ای می تواند کاری پرهزینه باشد. این امر به ویژه هنگامی صادق است که شما فقط به تعداد کمی پیراهن احتیاج دارید و نمی توانید از تخفیف های کمتری که بیشتر چاپگرها ارائه می دهند استفاده کنید.
خبر خوب؟
چاپ تی شرت در خانه مقرون به صرفه و آسانتر از آن است که تصور می کنید. چند روش مختلف برای انجام کار وجود دارد، و چندین مرحله وجود دارد که باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی همانطور که شما امیدوارید ظاهر شود.

گرچه با کمی صبر و حوصله و نگرش مثبت از طرف خودتان، کسری می تواند با کسری از هزینه چاپ حرفه ای آنها، تی ((و دیگر لباس ها)) را در خانه طراحی و سفارشی کند. در این پست، ما در حال بررسی نحوه چاپ تی شرت های سفارشی با استفاده از کاغذ انتقال آهن هستیم. بیا بریم!

قبل از شروع کار

قبل از اینکه به روند چاپ تی شرت های خودتان بپردازیم، می خواهیم چند نکته مهم را بررسی کنیم. برای مبتدیان، شما باید مطمئن شوید که پیراهن های مناسب پروژه را انتخاب کنید. همه سه راهی به طور یکسان ایجاد نشده اند و برخی از آنها برای چاپ به اندازه دیگران کار نمی کنند.
پنبه به خوبی گرما را تحمل می کند
هنگام خرید تی شرت های خالی، پنبه معمولاً بهترین گزینه پارچه ای است. این به خوبی در برابر گرما مقاومت می کند – که اگر در اتو کشیدن طرح خود برنامه ریزی کنید بسیار مهم است و تصاویر به خوبی به آن می چسبند.

کیفیت را نیز در نظر بگیرید. اگر می خواهید پیراهن هایی بسازید که در برابر آزمایش زمان مقاومت کنند، به دنبال مارک های معتبری مانند Hanes ، Fruit of the Loom ، Jerzees و غیره باشید. خرید پوشاک خالی از مارک های معروف به این معنی است که می توانید مطمئن باشید از این نوع لباس ها اطمینان خواهید داشت.

با بالاترین کیفیت و در اولین شستشو از بین نمی رود. انجام این کار همچنین به معنای خرید از شرکت هایی است که به مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی اختصاص یافته اند.

چاپ تیشرت سفید

اگر در حال چاپ یک طرح تیره هستید، بهترین پیراهن با رنگ روشن است. طرح های روشن بیشتر روی پیراهن های تیره “پاپ” می شوند. البته به خاطر داشته باشید که اگر روی پیراهن های تیره چاپ می کند، ممکن است لازم باشد روی مواد خاصی سرمایه گذاری کنید، مانند کاغذ انتقال اتو روی پارچه تیره، که ممکن است گران تر از مواد چاپ شده روی فندک باشد.

پارچه ها

قبل از شروع، حتما تمام وسایل خود را جمع کنید. داشتن همه چیز در دست، دیدن پروژه را از ابتدا تا انتها بسیار راحت تر می کند. قبل از شروع، تمام دستورالعمل ها را با دقت بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز را می فهمید و مواد مورد نیاز را در اختیار دارید. سرمایه گذاری در برخی از لوازم اضافی را در نظر بگیرید در صورتی که اولین تلاش شما (یا چند تلاش اول) کاملاً مطابق انتظار شما انجام نشود.
قبل از شروع این پروژه پیراهن (یا پیراهن) خود را بشویید. با انجام این کار، آن را از قبل کوچک کرده و از کشیدن لبه های طرح خود پس از شستشو جلوگیری می کنید. اطمینان حاصل کنید که پیراهن خود را بعد از شستشوی قبلی دوباره امتحان کنید تا مطمئن شوید که هنوز به درستی متناسب است.

چاپ تی شرت با استفاده از کاغذ انتقال و اتو

هنگام ایجاد تی شرت های خود، استفاده از کاغذ انتقال و اتو ساده ترین گزینه است. این به ابزار خاصی نیاز ندارد و این فرایند حتی برای لذت بردن از خردسالان نیز به اندازه کافی آسان است.

از کاغذ انتقال  می توان برای قرار دادن عکس، گرافیک، حروف و هر نوع طرح دیگری که فکر می کنید  برای چاپ روی تی شرت استفاده کرد.

شما نیاز خواهید داشت:

تدارکات

برای این پروژه به کاغذ انتقال ، چاپگر جوهر افشان، تی شرت، اتو، روبالشی و قیچی پنبه ای یا چاقوی دستی احتیاج دارید. کاغذ انتقال را می توان در فروشگاه های لوازم اداری، فروشگاه های صنایع دستی یا به صورت آنلاین یافت. این نوع در دو نوع مختلف وجود دارد: یکی مناسب برای تی شرت های سفید یا رنگ روشن و دیگری که برای انتقال تصاویر به پارچه تیره تر ساخته شده است.

هنگام خرید دقت کنید تا اطمینان حاصل کنید که کالای موردنیاز خود را خریداری می کنید.

یک تصویر انتخاب کنید

هر تصویری که در رایانه شما ذخیره شده است، می تواند روی کاغذ انتقال چاپ شده و روی پیراهن اعمال شود. به خاطر داشته باشید ، کیفیت مهم است. اگر بخواهید یک تصویر کوچک را بزرگتر کنید تا اندازه آن برای یک سه راهی مناسب باشد، احتمالاً مخدوش خواهد شد.

برای اطمینان از اینکه پیراهن تمام شده شما شگفت انگیز به نظر می رسد، به یک تصویر بزرگ و با وضوح بالا نیاز دارید. در نظر داشته باشید که تصویر را در اندازه دلخواه روی کاغذ چاپگر معمولی چاپ کنید تا ببینید قبل از چاپ روی کاغذ انتقال (سابلیمیشن) ، چه شکلی است.

چاپگر جوهر افشان

چاپ

وقتی تصمیم گرفتید تصویری را برای استفاده استفاده کنید، وقت چاپ است. قبل از کلیک روی دکمه “چاپ“، ممکن است لازم باشد مرحله دیگری را انجام دهید. اگر روی پیراهن رنگ روشن چاپ می کنید، باید قبل از چاپ تصویر را آینه کنید.

این به این دلیل است که کاغذ انتقال نور یک تصویر آینه ای روی صفحه ایجاد می کند پیراهن به عبارت دیگر، شما باید طرح را به عقب چاپ کنید تا جهت درست روی پیراهن شما باشد.

در پنجره گزینه های چاپ خود به دنبال تنظیمات “آینه” یا “معکوس” باشید. اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، طرح خود را در یک برنامه ویرایش تصویر باز کنید و آن را تلنگر کنید.

اگر از کاغذ انتقال برای پیراهن های تیره استفاده می کنید، تصویر را تلنگر نکنید. کاغذ انتقال تیره تصویر را دقیقاً همانطور که به نظر می رسد به پارچه منتقل می کند.
هنگامی که آماده هستید، کاغذ انتقال را در چاپگر خود بارگیری کنید، مطمئن شوید که جهت آن درست است.

بسته بندی محصول را برای راهنمایی دقیق در مورد نحوه چاپ در سمت راست بررسی کنید. برای اطمینان از عالی بودن تصویر به پایان رسیده، یک تنظیم با کیفیت چاپ بالا را انتخاب کنید. روی چاپ کلیک کنید و منتظر بمانید تا انتقال شما ظاهر شود.

خاطر داشته باشید که هر کاغذی که در اطراف طرح بگذارید، روی پیراهن شما به عنوان یک فیلم نازک نشان داده می شود و کیفیت آن را کم می کند.

برای جلوگیری از این کار، انتقال را تا جایی که ممکن است با نظافت انجام دهید. اگر طرح دارای لبه های پیچیده است، برای اطمینان از خطوط تمیز لازم است از چاقوی دستی استفاده کنید. برش تصویر چالش برانگیزترین و وقت گیرترین قسمت پروژه است، اما ارزش دارد که برای انجام درست آن وقت بگذارید!

میز کار

بعد، یک روبالشتی نخی را روی یک سطح تمیز و سخت، مثل یک میز یا میز، قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که سطح انتخاب شده شما در برابر گرما مقاومت می کند! به طور کلی، صفحه اتو بهترین گزینه برای پروژه نیست. اتو خود را به برق وصل کنید و آن را مطابق دستورالعمل های ارائه شده با کاغذ انتقال خود تنظیم کنید.

اگر در دستورالعمل مشخص نشده است که کدام تنظیم را انتخاب کنید، از تنظیم دمای بالا یا “پنبه” استفاده کنید. از بخار استفاده نکنید.
در حالی که اتو در حال گرم شدن است ، تی شرت خود را بر روی روبالشت پهن کنید ، مطمئن شوید که جلد بالش در زیر کل منطقه ای قرار دارد که طرح در آن قرار می گیرد. وقتی اتو داغ شد، پیراهن را اتو کنید تا کاملا صاف شود. در صورت وجود چین و چروک، در تصویر منتقل شده خودنمایی می کند.

انتقال و پیراهن خود را آماده کنید

هنگامی که انتقال چاپ شما تمام شد، چند ثانیه صبر کنید تا جوهر خشک شود. سپس ، تصویر را با دقت برش دهید. به 

اتو پیراهن

اتو بر روی طرح شما
اکنون زمان وقوع جادو است! اگر از کاغذ انتقال برای پیراهن های رنگ روشن استفاده می کنید، تصویر را رو به روی پیراهن خود قرار دهید. اگر از کاغذ انتقال برای پیراهن های تیره رنگ استفاده می کنید، آن را رو به بالا قرار دهید.

با دقت مرکز طرح خود را با مرکز خط گردن تی شرت هماهنگ کنید. تراز عمودی را در صورت لزوم تنظیم کنید تا جایی که طرح شما در جایی باشد که دوست دارید روی پیراهن تمام شده باشد.

ممکن است استفاده از پیراهنی چاپی که از قبل متعلق به شماست به عنوان مرجعی برای تعیین محل قرارگیری تصویر مفید باشد. 

راهنماهای قرار دادن تصویر برای تی شرت هایی نیز وجود دارد که ارزش بررسی دارد. پس از رضایت از محل قرارگیری، شروع به اتو کشیدن تصویر روی پیراهن کنید. فشار را روی کل تصویر فشار دهید و برای اطمینان از گرم شدن و جلوگیری از سوزش، اتو را به حرکت خود ادامه دهید.

کار آرام با یک حرکت دایره ای از مرکز تصویر به سمت بیرون معمولاً بهترین عملکرد را دارد. شاید لازم باشد برای مدت زمان 30 ثانیه تا چند دقیقه گرما را اعمال کنید. دستورالعمل های مقاله انتقال را بررسی کنید تا بفهمید دقیقاً چه مدت طول می کشد تا طرح منتقل شود.
مقاله را بردارید
اجازه دهید حداقل چند دقیقه منطقه خنک شود. سپس، کاغذ را با دقت جدا کنید. بهتر است که از گوشه ای شروع کنید و به آرامی پوست بگیرید. اگر به نظر می رسد تصویر به کاغذ چسبیده است، دوباره اتو بزنید.
هنگامی که کاغذ به طور منظمی از آن جدا شد، پیراهن شما تمام شده و می توانید بلافاصله آن را بپوشید.

پیراهن خود را با دقت بشویید

وقتی زمان شستن پیراهن جدیدتان فرا رسیده است، باید اقدامات لازم را انجام دهید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید. ابتدا قبل از شستن لباس، پیراهن را به داخل برگردانید.

این به محافظت از طرح کمک می کند. پیراهن را با استفاده از چرخه ظریف یا ملایم بشویید و حتما از آب سرد استفاده کنید. سهمیه سفارشی خود را به تنهایی یا با وسایل ظریف دیگر بشویید. با شلوار جین یا سایر وسایل سنگین شستشو نکنید زیرا می تواند به طراحی آسیب برساند.

پیراهن خود را به محض اتمام چرخه نهایی از واشر بردارید. صاف بگذارید یا آویزان کنید تا در هوا خشک شود. لباسهایی که دارای انتقال اتو هستند نباید در معرض خشک کن قرار گیرند زیرا گرما می تواند به تصویر آسیب برساند. اگر کاملاً لازم است پیراهن خود را در خشک کن خشک کنید، از تنظیم بدون گرما استفاده کنید تا آسیب نبیند.

سایر گزینه های خلاقانه

پیروی از مراحل ذکر شده در بالا پیراهنی با کیفیت و چاپ سفارشی ارائه می دهد. هنوز کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا خلاقیت شما حتی بیشتر بدرخشد! اگر از لبه های اطراف تصویر چاپی خود راضی نیستید، فکر کنید که با رنگ پف دار از روی آنها عبور کنید.

با این کار لبه آن اف می شود و از طرح شما محافظت بیشتری می کند. حتی می توانید دور لبه انتقال را گلدوزی کنید تا کمی شبیه طرح اتو شده باشد.
به خاطر داشته باشید که پیراهن های بزرگسالان و کودکان تنها لباس هایی نیستند که می توانند با استفاده از این روش سفارشی شوند. نقل و انتقالات اتو هنگامی که می خواهید هودی ساده یا یک سویشرت گردن خدمه را سفارشی کنید نیز بسیار عالی عمل می کند.

حتی می توانید از t استفاده کنید کاغذ برای قرار دادن تصاویر و طرح های خود روی کیف های پارچه ای، کلاه، پتو، شلوار عرق و هر نوع پارچه دیگر که فکرش را بکنید!

اگر برای پیراهن های رنگ روشن از نقل و انتقالات استفاده می کنید اما می خواهید یک پیراهن تمام شده سفید یا پاستلی ایجاد کنید ، پس از استفاده از تصویر، رنگ آن را ببندید.

حتی می توانید پیراهن را با محصولات غذایی مختلف رنگ کنید تا یک پایان کاملاً طبیعی، منحصر به فرد و کاملاً شگفت انگیز باشد. اگر بعد از استفاده از اتوکشی ترجیح دادید پیراهن سفید یا پاستلی خود را رنگ کنید، فقط مراقب باشید که به طرح شما آسیب نرساند.

نتیجه

یک تی شرت ساده یک بوم خالی کامل برای بیان خلاقیت شماست. و با نقل و انتقالات اتو، چاپ تی شرت های خودتان مثل یک تکه کیک است. روند کار ساده است، و اگرچه قطع طرح می تواند کمی خسته کننده باشد، اما برای افراد در هر سنی لذت بخش است.

این که آیا شما در تلاش برای دستیابی به روشی مناسب برای به نمایش گذاشتن کارهای هنری خود هستید، یا نیاز به ایجاد پیراهن های سفارشی برای اعضای کارکنان، تیم یا سازمان خود دارید یا به دنبال یک پروژه سرگرم کننده برای انجام کارهای خود با فرزندان خود هستید، استفاده از اتو یک گزینه عالی است!
ما در چاپ حامد تی شرت های خالی مورد نیاز هر پروژه را داریم. و هنگامی که ما را انتخاب می کنید، می توانید پوشاک مورد نیاز خود را با کسری از قیمت خرده فروشی منظم آن تهیه کنید.

اکنون خرید کنید تا انتخاب کامل پوشاک خالی ما را برای آقایان، خانمها و بچه ها کشف کنید!

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *