منوی دسته بندی

نحوه طراحی تی شرت

چاپ تیشرت

نحوه طراحی تی شرت

نحوه طراحی تی شرت می تواند یک کار دلهره آور باشد، خصوصاً اگر در دنیای طراحی لباس سفارشی تازه وارد هستید. اما بدون ترس، شما با چاپ حامد در بهترین دسته ها هستید. ما به هزاران فرد و سازمان کمک کرده ایم تا طرح های شگفت انگیزی را ایجاد کنند که جوامع آنها را دوست دارند. در این پست، نکاتی در مورد چگونگی طراحی تی شرت ارائه خواهیم داد.

  • نحوه طراحی تی شرت
  • اهداف خود را برای پیراهن تعیین کنید
  • طوفان فکری عناصر خلاق
  • طراحی الهام بخش
  • تصمیم بگیرید چه کسی پیراهن شما را طراحی می کند
  • خودتان تی شرت را طراحی کنید
  • قرار دادن طراحی
  • رنگ های پیراهن
  • تصاویر و گرافیک ها
  • تایپوگرافی
  • رنگ های جوهر
  • بارگذاری
  • یک طراح استخدام کنید
  • پیراهن را با الگو طراحی کنید
روش های چاپ تیشرت

قبل از اینکه طراحی تیشرت را شروع کنید

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که مستقیماً به طراحی لباس خود بپردازید، سه مرحله وجود دارد که پیشنهاد می کنیم ابتدا آنها را تکمیل کنید. فکر کردن در مورد برخی از این گزینه ها قبل از شروع چاپ تی شرت به شما کمک می کند تا طراحی و تنظیم کمپین شما سریعتر پیش رود و استرس کمتری داشته باشید.

نحوه طراحی تی شرت را شروع کنید

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که مستقیماً به طراحی لباس خود بپردازید، سه مرحله وجود دارد که پیشنهاد می کنیم ابتدا آنها را تکمیل کنید. فکر کردن در مورد برخی از این گزینه ها قبل از شروع چاپ تی شرت به شما کمک می کند تا طراحی و تنظیم کمپین شما سریعتر پیش رود و استرس کمتری داشته باشید.

اهداف خود را تعیین کنید

قبل از اینکه طراحی خود را شروع کنید، مهم است که آنچه را که قصد دارید با کمپین تی شرت خود به نتیجه برسانید درک کنید. هدف اصلی تبلیغات تی شرت شما چیست؟ آیا می خواهید مبلغ دلاری مشخصی را برای یک علت یا نیاز جمع کنید؟ یا امیدوارید که بتوانید برای افزایش آگاهی در مورد یک هدف یا تبلیغ برند خود، پیراهن های بیشتری بفروشید؟ شاید شما به سادگی می خواهید پیراهنی مد روز برای جامعه خود ایجاد کنید.

برای تی شرت خود هدف تعیین کنید، سعی در رسیدن به چه چیزی دارید؟

تعیین هدف اصلی برای چاپ تی شرت به شما کمک می کند زمان انتخاب و انتخاب گزینه های قیمت گذاری مناسب را داشته باشید. ابتدا اهداف خود را تعیین کنید و سپس تصمیم گیری در مورد تی شرت خود را شروع کنید.

دستگاه پرس حرارتی چاپ روی تیشرت

عناصر خلاق طوفان فکری چاپ روی تیشرت

کمی وقت بگذارید تا کلمات، تصاویر، آرم ها یا رنگ هایی را که باید در طراحی تی شرت خود بگنجانید، تعیین کنید. مهم است که لیستی از دستورالعمل ها در مورد طراحی خود داشته باشید تا در هنگام شروع فرآیند خلاقیت خود، مکانی برای شروع داشته باشید. همچنین به شما کمک می کند تا هر آنچه را که لازم دارید روی پیراهن داشته باشید.که اگر لباس برای یک واقعه یا علت خاص طراحی می کنید بسیار مهم است.

طراحی الهام بخش تیشرت

اکنون برای قسمت سرگرم کننده، الهام بخش طراحی خود هستید! عکس هایی از طرح های تی شرت که دوست دارید جمع آوری کنید تا به شما کمک کند نوع سبکی را که می خواهید با پیراهن انتخاب کنید تعیین کنید. برای دیدن برخی از طرح های مورد علاقه ما می توانیدچاپ حامد را بررسی کنید.

الهام گرفتن از طراحی تیشرت خود را پس از انتخاب 3-5 طرحی که به شما الهام می دهد، در مورد آنچه در هر یک به سمت خود جلب می شوید، یادداشت کنید. آیا سبک تصویر یا قلم خاصی وجود دارد که بخواهید استفاده کنید؟ آیا رنگی از جوهر وجود دارد که مدام به آن توجه کنید؟

روند طراحی تی شرت 2020

تصمیم بگیرید چه کسی تی شرت شما را طراحی می کند

اکنون که ایده بهتری از شکل ظاهری پیراهن سفارشی خود پیدا کردید، باید تصمیم بگیرید که چه کسی طرح تی شرت شما را زنده می کند. سه روش برای طراحی پیراهن خود وجود دارد:

  • خودتان آن را طراحی کنید
  • یک طراح استخدام کنید
  • از الگو استفاده کنید
  • خودتان یک تی شرت طراحی کنید

بیایید خلاق شویم! قبل از اینکه به کامپیوتر خود بپرید تا طراحی خود را شروع کنید، به لباسی که برای آن طراحی می کنید فکر کنید.

در مورد جایگاه طراحی خود تصمیم بگیرید

در هنگام تصمیم گیری در مورد چاپ پیراهن خود، چند گزینه مختلف وجود دارد که باید در نظر بگیرید. می توانید طرح خود را بزرگ و مرکزیت چاپ کنید، یا طرح خود را کوچک کرده و در سمت راست بالای پیراهن به عنوان “چاپ جیبی” قرار دهید. همچنین می توانید خلاقیت به خرج دهید و برای جلوه ای پویاتر، طرح خود را در راست یا چپ تراز کنید. شما همچنین می توانید یک طرح بزرگتر را در پشت پیراهن خود چاپ کنید.

ایده های معمول طراحی برای پیراهن شامل: چاپ جیبی، چاپ جلوی بزرگ، چاپ بزرگ و در جلوی چاپ جلویی است.

قسمت قابل چاپ پیراهنی که می توانید روی آن طراحی کنید

حداکثر اندازه هنری که Bonfire می تواند چاپ کند 11.5 اینچ در 14 اینچ است. این ابعاد با اندازه و نسبت “منطقه قابل چاپ” نشان داده شده در ابزار طراحی ما مطابقت دارد. برای کمک به پایین نگه داشتن هزینه ها تا حد ممکن، از همان صفحه برای چاپ طرح در اندازه ها و سبک های مختلفی که برای کمپین انتخاب می کنید استفاده می شود.

رنگ های تی شرت خود را انتخاب کنید

بسیاری از انتخاب هایی که هنگام چاپ طرح تی شرت خود انجام می دهید تحت تأثیر رنگ تیشرت مورد نظر برای چاپ قرار می گیرند. اگر قبل از شروع مراحل طراحی از رنگ محصولی که می خواهید روی آن چاپ کنید آگاهی دارید، در طولانی مدت در شما صرفه جویی می کند.  به شما کمک می کند از کدام رنگ جوهر استفاده کنید تا طرح و متن شما واقعاً “پاپ” باشد. 

برای چاپ طرح خود رنگ پیراهن را انتخاب کنید

انواع تیشرت با رنگ بندی متنوع در چاپ حامد موجود می باشد. به راحتی میتوانید تیشرت دلخواه خود را در رنگ های سفید، ملانژ، مشکی سفارش دهید. همکاران ما بالاترین کیفیت چاپ تیشرت را در اسرع وقت با پایین ترین قیمت به شما عزیزان در طرح های مختلف زنانه، مردانه و بچه گانه ارائه می دهند.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چاپ لیوان حرارتی

چاپ سنگ

چاپ تابلوفرش

چاپ ساعت

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *