منوی دسته بندی

نحوه طراحی تیشرت در خانه

چاپ روی تیشرت

نحوه طراحی تیشرت در خانه

یکی از هدایای مقرون به صرفه و جذاب چاپ عکس روی تیشرت می باشد که بسیار مورد استفاده عموم قرار گرفته است.
در این آموزش قصد داریم به جزئیات کامل طراحی تیشرت بپردازیم. به راحتی می توانید در منزل با حداقل امکانات تیشرتی بی نظیر و خلاقانه را طراحی کرده و برای عزیزانتان چاپ نمایید یا به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.
تیشرت های چاپی قابلیت چاپ عکس، متن، لوگو و طرح خاص شما را دارا می باشد به همین خاطر به راحتی می توانید برای گسترش کسب و کار خود از چاپ تیشرت استفاده کنید.


شما به روشهای مختلف می توانید طراحی و سپس چاپ روی تیشرت داشته باشید. مهم ترین ابزار برای طراحی تیشرت نرم افزار طراحی می باشد که انواع مختلفی دارد. ما در این آموزش از نرم افزار فتوشاپ استفاده کرده ایم که یکی از بهترین و آسان ترین نرم افزارهای طراحی موجود می باشد.
در زیر مراحل طراحی تیشرت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و اصول مهم آن توضیح داده خواهد شد.

راهنمای طراحی تیشرت 

مهم ترین نکته برای طراحی انتخاب یک ایده یا طرح می باشد. می توانید از عکس های شخصی خود روی تیشرت چاپ نمایید یا یک طرح فانتزی و یا لوگو روی تیشرت چاپ نمایید.
چاپ حامد یکی از بزرگترین شرکت ها در زمنیه چاپ تیشرت محسوب می شود. شما عزیزان می توانید تیشرت مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و طرح خود را روی آن چاپ نمایید. چاپ تیشرت در رنگها و طرح های مختلف قابل ارائه می باشد. تیشرت سفید، مشکی و ملانژ از تی شرت های پرفروش می باشد.

چاپ تیشرت ملانژ

ابعاد قاب چاپ

بسته به سایز تیشرت ابعاد قابل چاپ متفاوت می باشد. ابعاد از یک لوگو با اندازه بسیار کوچک گرفته تا سایز 30 در 40 سانتی متر قابلیت چاپ را دارا می باشد.

آموزش طراحی تیشرت در فتوشاپ

گام اول: ابتدا یک پنجره جدید متناسب با سایز طرح تیشرت باز کرده

طراحی

گام دوم: رزلوشن تصویر خودتان را در حالت ۳۰۰ قرار بدهید.
گام سوم: حتما باید کد رنگی خودتان را در حالت RGB قرار بدهید
گام چهارم: می توانید از عکس های آماده در اینترنت عکس مورد نظر خود را با کیفیت بالا دانلود نمایید. همچنین برای طرح های خاص می توانید طرح جدیدی را ایجاد نمایید.

طراحی تیشرت

گام پنجم: بستگی به نوع طرحتان باید محل قرار گیری طرح بر روی تیشرت را تنظیم بکنید. تنظیم به گونه ای باشد که نیازی نباشد مخاطب برای روئیت تصویر تیشرت خیلی نزدیک بایستد.
سعی کنید از رنگهای زنده و شفاف استفاده کنید که جذابیت تصویر را دوچندان کنند. برای دریافت تصاویر گرافیکی یا با کیفیت بالا می توانید از سایت www.freepik.com استفاده کنید و یا موکاپ تیشرت را دانلود کرده و قبل از چاپ تیشرت طرح موردنظر خود را روی موکاپ ببینید.

نتیجه

به سادگی در منزل می توانید با یک کامپیوتر شخصی طرح های خلاقانه خود را ایجاد نمایید و روی تیشرت چاپ کنید. می توانید ست تیشرت طراحی نموده و به مناسبت های تولد، شب یلدا، فارغ التحصیلی و … با خانواده و دوستان خود ست نمایید.

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

چاپ تیشرت ملانژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *