منوی دسته بندی

معرفی لیوان عکس محصول جدید

چاپ لیوان

معرفی لیوان عکس محصول جدید

لیوان عکس

یک عکس چندین احساس را بیان می کند. این عبارت به خودی خود روایتگر اهمیت عکسها در زندگی ماست. کلیک بر روی تصاویر و ارزش افزودن برای همیشه برای آنها، از سالها به بعد نوعی فعالیت مداوم بوده است. با این حال، ما نمی توانیم تحول در این روند را انکار کنیم.

نحوه تغییر عکس گرفتن، راه های گنجینه و گرامی داشتن آنها نیز تغییر شکل داده است. مردم در سراسر جهان به جای اینکه آنها را در جایی با قالب دیجیتالی امن نگه دارند، شروع به استفاده از محبوب ترین تصاویر خود به روش های سفارشی متعدد کرده اند.

افزودن ارزش به لحظات خاص

در چاپ حامد این تیم به ساخت محصولات سفارشی با استفاده از عکس و پیام اختصاص داده شده است. پس از ساخت موفقیت آمیز و تحویل محصولات عکس شخصی مانند چاپ تابلوفرش با کیفیت بالا ، چاپ تیشرت ، چاپ کوسن ، چاپ سنگ ، چاپ بشقاب ، چاپ پازل ، چاپ ساعت و غیره، تیم برای معرفی محصول جدید خود چاپ عکس روی لیوان افتخار می کند.

درست خواندید !! شرک های قهوه سرامیکی اکنون با ظاهر سفارشی خود از زیبایی بیشتری برخوردار شده اند. در اینجا برخی از ویژگی های افسونگر چاپ عکس روی لیوان ساخته شده در چاپ حامد وجود دارد:

1- ظاهر غنی:

چاپ عکس روی لیوان در چاپ حامد با استفاده از تکنولوژی چاپ کلاس جهانی و جوهرهای مجاز چاپ می شود. ادغام دو تکنولوژی برتر و تلاش صنعتگران متخصص در کنار هم بهترین لیوانهای شخصی را برای شما تهیه می کنند.

چاپ لیوان

2- طراحی و چاپ لیوان:

همکاران ارشد ما در چاپ حامد عکس و متن ارسالی شما را طراحی نموده و هدیه ای زیبا و نفیس برای شما به مناسبت های مختلف یا استفاده شخصی فراهم می آورند.

3- مایکروویو دوستانه:

نه تنها جنبه طراحی، لیوان ها نیز برای ارائه کمال ساخته شده اند. ماده ای که برای ایجاد لیوان استفاده می شود مایکروویو است، به این معنی که اگر می خواهید قهوه خود را دوباره گرم کنید، می توانید با نگه داشتن در مایکروویو و بدون هیچ گونه خللی در تخلیه لیوان، آن را مستقیماً گرم کنید.

4- سفارشی سازی آسان:

شما به راحتی  میتوانید با ارسال عکس و متن خود را از بهترین تجربه شخصی سازی بهره مند می کند. جریان کاملاً مشخص به شما امکان می دهد لیوان عکس سفارشی خود را با نهایت سهولت بسازید. همچنین، بارگذاری عکس و افزودن جلوه ها هرگز به این آسانی نبوده است. با گفتن این موارد، آماده لذت بردن از بهترین تجربه چاپ لیوان عکس آنلاین شوید.

5-اطمینان از رضایت:

مانند سایر محصولات ساخته شده در چاپ حامد ، لیوان های عکس نیز با 100٪ تضمین رضایت همراه هستند. نه تنها طراحی و ساخت، بلکه فرآیند تحویل نیز با بسته بندی دقیق هر بسته سریع است. این روند به ما اطمینان می دهد که لیوان عکس را با همان شرایط دریافت خواهید کرد.

تیم چاپ حامد مصمم است که با بهترین راه حل های چاپ آنلاین در خدمت شما باشد. دامنه محصولات ما شامل طیف گسترده ای از محصولات است که به راحتی می توان آنها را سفارشی و سفارش داد. بنابراین ، آیا قصد دارید آن را به یکی از نزدیکان خود هدیه دهید یا مایلید یکی از آنها را برای خود داشته باشید ، دریغ نکنید. در صورت وجود هرگونه پرسش، لطفا در صورت تمایل با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که کمک کنیم.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *