منوی دسته بندی

برای کسب و کار چاپ عکس روی لیوان چه محصولاتی را باید در سبد تبلیغاتی خود بگنجانید؟

چاپ لیوان

برای کسب و کار چاپ عکس روی لیوان چه محصولاتی را باید در سبد تبلیغاتی خود بگنجانید؟

شما می خواهید کسب و کار آنلاین چاپ لیوان شخصی خود را به کل کشور ارتقا دهید، زیرا آماده گسترش فعالیت های خود هستید. اما در حالی که از شهرستان های دیگر سفارش می گیرید، به اندازه دلخواه دریافت نمی کنید. این به این دلیل است که شما با چندین کسب و کار آنلاین که چاپ لیوان سفارشی دارند رقابت می کنید. میتوانید محصولات مرتبط چاپ لیوان را به سبدخود اضافه کنید. 

به جای اینکه افراد را فقط با تبلیغات در شبکه های اجتماعی هدف قرار دهید، باید روشی دیگر برای کسب و کار چاپ لیوان سفارشی خود داشته باشید. و روش دیگری وجود دارد که می توانید بر بازارهای دیگر تسلط پیدا کنید.

آیا تا به حال به ایجاد سبدهای هدیه تبلیغاتی برای مشتریها فکر کرده اید؟ اگر سبد هدیه ای حاوی تمام محصولات شخصی جالب را که می فروشید، تأثیرگذاران می توانند برند شما را برای مخاطبان هدف خود تبلیغ کنند.

همچنین می توانید برای ارتقا تجارت لیوان عکس شخصی خود مسابقاتی را برگزار کنید. یا در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید. ما قصد داریم چند محصول را به شما بگوییم که فکر می کنیم موارد بسیار خوبی در سبد هدایای تبلیغاتی شما ایجاد خواهد کرد.

محصولات مرتبط چاپ لیوان

1- چاپ لیوان با عکس شخصی

هیچ مشاغلی با چاپ لیوان تا به حال سبد هدیه را بدون درج محصول اصلی خود برای مشتریانش ارسال نکرده است. اینجا جایی است که می خواهیم شما کمی درباره مشتری که برای دریافت سبد تبلیغاتی خود انتخاب کرده اید تحقیق کنید. از آنجا که محصولات سفارشی می فروشید. منطقی است که نه فقط لیوان ها بلکه هر کالای دیگری را که در اینجا لیست می کنیم، سفارشی کنیم.

می توانید چند قطعه از بهترین مایحتاج مشتری را بهمراه اصطلاحات متنوع آنها بخرید. آنها را روی لیوان و سایر محصولات شخصی قرار دهید. از طریق اینستاگرام آنها جستجو کنید تا بسته به اینکه چند محصول سفارشی را در آنجا قرار داده اید تصاویر جمع آوری کنید. سپس چند فیلم از آنها را تماشا کنید تا ببینید که عبارت متداول آنها چیست.

تصاویر را با عبارت ترکیبی ترکیب کنید تا روی لیوان شخصی قرار دهید. در صورت تمایل می توانید لیوان های حرارتی یا جادویی نیز را اضافه کنید.

2- چاپ زیر لیوانی سفارشی

اگر چاپ لیوان با عکس سفارشی را ارسال می کنید ، ممکن است زیر بشقاب سفارشی خود را نیز ارسال کنید. وقتی لیوان قهوه و زیر لیوانی را از طرف مشتری شخصی سازی می کنید، با یک مضمون همراه باشید. زیرا قرار است هر دو کار با هم استفاده شوند.

این به فروش زیر لیوانی شما کمک می کند. زیرا ممکن است مردم بیشتر بخواهند یک لیوان قهوه و یک لیوان حرارتی خریداری کنند تا با آن کار کنند. اکنون این همان چیزی است که شما آن را یک تیر و دونشان می نامید. این یک استراتژی بازاریابی هوشمند برای فروش زیر لیوانی های شما است. زیرا به سختی کسی به خرید لیوان قهوه و زیر لیوانی فکر می کند، اما شما آنها را وادار خواهید کرد تا به طور قطع فکر کنند.

3- لیوان مسافرتی سفارشی

آیا شما یک مشتری واقعی را هدف قرار داده اید که درباره سفرها یا زندگی روزمره خود وبلاگ نویسی می کند؟ اگر می خواهید لیوان سفر خود را تبلیغ کنید، آنها را به سبد هدایای تبلیغاتی اضافه کنید. وقتی مشتری در حال مشافرت است، لیوان سفر شما را در دست خواهند داشت.

آنها می توانند در مورد راحتی نوشیدنی از یک لیوان مسافرتی، به ویژه شما، به مخاطبان خود بگویند. آنها می توانند کیفیت ، دوام ، شخصی سازی و مقرون به صرفه بودن لیوان سفر را برجسته کنند. می توانید در ویدیویی که برای دوستان خود می سازند چند نشانگر اصلی که می توانند محصول شمار را معرفی کند به آنها بدهید.

4- چاپ تیشرت سفارشی

اگر تیشرت با چاپ دلخواه را سفارش می گیرید، آنها را به سبد هدیه اضافه کنید. شما هرگز نمی دانید چه کسانی دوست دارند از طرح خاص خود روی تیشرت استفاده کنند. این فرصتی به وجود می آورد تا مشتریان شما بتوانند ست تیشرت و لیوان خود را داشته باشند. و از پوشیدن و نوشیدن در آن لذت ببرند.

5- چاپ پازل سفارشی

اگر می خواهید کودکان را به طور خاص هدف قرار دهید، می توانید چاپ پازل با طرح خاص را به سبد هدایای تبلیغاتی اضافه کنید. شاید کودکان بخشی از بازار باشند که شما باید آنها را جذب کنید.

6- چاپ قاب کریستال

میتوانید در ایام ویژه سال چاپ عکس روی قاب کریستالی را به سبد هدیه خود اضافه کنید. مشتریان شما بسیار خوشحال خواهند شد که  از یک هدیه زیبا و ارزشمند استفاده کنند. میتوانید برای تبلیغ بیشتر آرم و لوگوی خود را روی این قاب های کریستالی زیبا چاپ کنید. تبلیغات شما تا سالها در دسترس مشتریان شما خواهد بود.

شما میتوانید محصولات مرتبط چاپ لیوان را به مشتریان خود اراده دهید و آنان را تشویق به خرید بیشتر کنید.

ما می توانیم با تهیه محصولات با کیفیت عالی برای فروش به مخاطبان، به شما در موفقیت در کسب و کارتان کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *