منوی دسته بندی

ماگ جادویی یا حرارتی

چاپ لیوان

ماگ جادویی یا حرارتی

با چاپ عکس روی لیوان حرارتی، کمد خود را به مکانی جالب تر تبدیل کنید! مقداری چای داغ برای خود درست کنید و آن را در لیوان جادویی بی نظیر ما بریزید که باعث می شود اوقات خوشی را به یاد بیاورید. حتی می توانید یک لیوان عکس جادویی زیبا که با دم کرده مورد علاقه خود از نمای خاطره طلایی لذت می برند، هدیه دهید.

چاپ عکس روی لیوان جادویی

می توانید در یک لیوان جادویی که دارای عکس مورد علاقه شخصی شما است، به ماسالای چای مورد علاقه خود یا قهوه خود بپردازید. این می تواند عکس بچه های شما، بیان خنده دار همسرتان، مکان تعطیلات مورد علاقه شما یا از یک لحظه جشنواره مذهبی باشد. می توانید آن را برای کار در ساعات اداری خود حمل کنید یا از آن در خانه استفاده کنید تا از این خاطرات زیبا و شاد روی لیوان خود لذت ببرید. لیوان های جادویی شخصی را می توانید برای هر موقعیتی به همکاران، دوستان و خانواده خود هدیه دهید.

چاپ لیوان حرارتی

لیوان های حرارتی به خاطر خاصیت جادویی بودن آنها بسیار مناسب هدایا به مناسبت های تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و… می باشند. همچنین میتوانید برای تبلیغات محل کار خود لوگو و آرم خود را روی این ماگ زیبا چاپ نموده تا تبلیغات شما سالیان سال هر روزه در دسترس مشتریانتان باشد. این ماگ هنری و زیبا یکی از بهترین و مناسب ترین هدایا می باشد که میتوانید دوستان خود را به یک سورپرایز بی نظیر میهمان کنید و شاهد لبخند زیبای آنها باشید.

چاپ لیوان جادویی
چاپ لیوان جادویی

ما می دانیم که هدیه دادن وسایل عادی به عزیزان شما که حتی هنگام باز شدن توسط گیرنده باعث خوشحالی او نمی شوند، بسیار آزار دهنده است. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم یک چیز هیجان انگیز و چیزی را به شما ارائه دهیم که به شما اجازه دهد یک هدیه سفارشی بدهید. بنابراین، لیوان های جادویی شخصی شده را در تصویر وارد کنید. شما می توانید با افزودن یکی از عکس های مورد علاقه او بر روی آن، آن را به یک تجربه کاملا جادویی تبدیل کنید. همچنین، طراحی لیوان با ما بسیار آسان است که این لیوانهای جادویی سفارشی بلافاصله گزینه شماره یک شما در هنگام هدیه دادن می شوند.

دقیقاً چه چیزی در لیوان جادویی است؟

خوب، این به خودی خود دقیقاً جادویی نیست، اما علم آن باعث می شود که جادویی به نظر برسد. عکس های موجود در ماگ های جادویی دارای یک اثر شیمیایی است که روی آن پوشانده شده است و باعث می شود رنگ آن از شکل اصلی تغییر کند و یک عکس داخل لیوان را نشان دهد. این اتفاق می افتد وقتی چای داغ یا قهوه در آن ریخته می شود، باعث می شود که رنگ بیرونی معمولی شفاف باشد و لایه دیگری حاوی عکس شما را نشان دهد! این مانند اول، لیوان مانند یک لیوان ساده سیاه رنگ به نظر می رسد ، اما با یک نوشیدنی گرم در آن، به آرامی به یک لیوان عکس تبدیل می شود!

چاپ عکس روی لیوان جادویی در رنگ های متنوعی در دسترس ما است، اما معمولاً رنگهای سیاه بیشترین محبوبیت را دارند. و همچنین بسیار محبوب است زیرا عکس در زیر ممکن است با رنگهای روشن در لایه بیرونی کمی قابل مشاهده باشد. بنابراین، هنگامی که مردم یک لیوان جادویی را برای تعجب عزیزان خود انتخاب می کنند، رنگ سیاه بیشترین انتخاب را دارد.

بنابراین یک عکس آپلود کنید و شروع به طراحی لیوان عکس جادویی شخصی خود کنید. بخاطر داشته باشید که تصاویری با بهترین وضوح را انتخاب کنید، بنابراین می توانید پیش نمایش واضحی از لیوان جادویی را مشاهده کنید. با سفارشی کردن یک عکس شخصی روی لیوان، هدیه خود را برای جشنواره آینده برتر کنید!

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *