منوی دسته بندی

کدام یک از لیوان های سفارشی مینا را انتخاب کنید؟

چاپ عکس روی لیوان

لیوان های سفارشی مینا

کار بعدی چیه؟

تست

ما خودمان شروع به آزمایش آنها کردیم. ما سعی کردیم لیوان را با پیچ گوشتی خراش دهیم و چاپ به راحتی انجام شد. بعد ما لیوان را برای چند ساعت در یک کاسه آب قرار دادیم و متوجه شدیم که پوشش سابیمیشن شده با چاپ از بین می رود. ما حتی سعی نکردیم لیوان را روی آتش آتش قرار دهیم زیرا می دانستیم که ذوب خواهد شد زیرا چاپ روی این لیوان ها در دمای 200 درجه سانتیگراد در دستگاه لیوان انجام می شود. پوشش سابیمیشن نیز هنگامی که برای مدتی در نور روز قرار می گیرد شروع به زرد شدن و چاپ کمرنگ می کند – به این دلیل که لاک سابیمیشن در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم نیست.

ما نتایج آزمون خود را دوست نداشتیم و می دانستیم که اگر همین کار را ادامه دهیم، به زودی باید به دنبال ایده های تجاری دیگری باشیم. ما می خواستیم که مشتریان ما بهترین محصول ممکن را بدست آورند. ما همچنین می خواستیم امکان سفارشی سازی هر مکان روی لیوان ها را داشته باشیم. به عنوان مثال داخل یا پایین65.02، که نمی توانیم با لیوان های سابیمیشن انجام دهیم.

پژوهش انواع چاپ لیوان

سپس ما تحقیقی در مورد چگونگی تولید لیوان در روزهای اولیه انجام دادیم و دریافتیم که ماگ حرارتی در بیش از 1100 درجه سانتی گراد تولید می شود. همانطور که فهمیدیم لیوانهایی با یک پوشش و دو لایه وجود دارد. لیوان های دارای یک لایه وزن کمی دارند اما به راحتی قابل شکستن و تراشه های دندان هستند در حالی که لیوان های دارای دو لایه مینا دوام بیشتری دارند و برای استفاده طولانی مدت بهتر هستند.

کیفیت چاپ لیوان

ما می دانستیم که برای به دست آوردن چاپ های خوب و مقاوم ، به دو لیوان و دو رنگ لیوان نیاز داریم و می توان رنگ هایی را پیدا کرد که بتوانند در دمای بسیار بالا پخته شوند، بنابراین چاپ به جای پوشش سابیمیشن، با خود یکی است. با استفاده از روش ما از ذوبهای چاپی به مینای دندان استفاده می کنیم و با لیوان یکی است. امکان خراشیدن آن وجود ندارد، در آتش ذوب نمی شود و به مرور زمان کمرنگ یا زرد نمی شود. تنها راه برای ‘حذف’ چاپ در واقع خرد کردن لیوان است.

هنوز هم ممکن است هنگام تولید این لیوان ها نقص وجود داشته باشد. اما ما همه آنها را مرتب می کنیم. بدون چاله و آسیب دیگری، بنابراین شما همیشه بهترین ظروف را به دست می آورید.

روشهای دیگر چاپ عکس روی لیوان

در بازار تکنیک های دیگری نیز وجود دارد که برای چاپ لیوان های سفارشی استفاده می شود.

لیوانهایی وجود دارد که روی آنها لیزر حک شده است. برای این روش لیزر باعث می شود تا پوشش صاف مینای دندان از بین برود و سپس اثر مات داشته باشد. اگر عجله دارید این روش خوب است. زیرا امروزه حکاکی با لیزر بسیار رایج است، اگرچه شکستن مینای دندان به دلیل حکاکی آسان تر است. همچنین با این روش می توان طرح هایی را فقط به رنگ مشکی داشت.

لیوان مینای حک شده با لیزر

لیوان هایی با برچسب های وینیل نیز وجود دارد. این ارزانترین روش است زیرا وینیل ارزان است و دستگاههای برش در بسیاری از خانه ها هستند اما از این لیوان ها کم و بیش برای یک بار استفاده استفاده می شود.

لیوان های مینای دندان “چاپ شده” وجود دارد که با مارک های نوک تیز انجام می شود و در اجاق ساده آشپزخانه پخته می شود. این برای پروژه های کوچک خانگی یا برای سرگرمی بچه ها خوب است. اما مشکل بزرگی برای اسقاط و شستشوی طرح ها وجود ندارد.

شاید متوجه شده باشید که لیوانهایی با لبه آلومینیومی وجود دارد که اغلب لیوانهای سابیمیشن هستند. هنگام استفاده مدتی، این مکانی است که زنگ زدگی ایجاد می کند و واقعیتی که باید برای مردان سبیل به یاد داشته باشید. مراقب باشید، موهای شما را می گیرد.

حاشیه لیوان مینا سابیمیشن

مطمئناً اگر عجله دارید و لیوان مینای خود را سفارشی می خواهید، می توانید این کار را خودتان در خانه با مارکرها و برچسب های وینیل انجام دهید. یا می توانید به نزدیکترین چاپخانه بروید که در حدود 30 دقیقه لیوان سابیمیشن تولید می کند. اما اگر بخواهید یک محصول با کیفیت و بلند مدت، شما را به فکر کردن دوباره دعوت می کنیم.


hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *