منوی دسته بندی

لیوان عکس سفارشی خود را تحویل بگیرید

چاپ لیوان

 لیوان چاپی  با عکس سفارشی خود را تحویل بگیرید

کسی به درستی گفت، “یک شروع خوب، سفر بهتر را تضمین می کند”. همین کار در مورد چگونگی گذراندن روز ما و یک فنجان قهوه صبح نقش مهمی در تعیین وضعیت روحی ما در طول روز دارد.

چاپ لیوان عکس با کیفیت بالا

با در نظر گرفتن همان مورد، ما می خواهیم محصول جدید، چاپ لیوان عکس سفارشی خود را معرفی کنیم.

لیوان های ساخته شده از سرامیک های با کیفیت بالا ترکیبی از جلوه های شخصی را به شما ارائه می دهند تا با یک لیوان سفارشی دلربا به شما خدمت کنند.

لیوان عکس سفارشی خود را بهتر بشناسید

ابعاد لیوانهای 11 اونسی 3.75 اینچ (قطر) و قطر 4.5 اینچ (به استثنای دسته) می تواند نوشیدنی کافی برای شادابی روحیه شما را در خود جای دهد. علاوه بر این، ماگ های عکس قهوه سرامیکی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو هستند یا می توانید هنگام شستن با استفاده از دست از مواد شوینده ملایم نیز استفاده کنید.

علاوه بر این صفات، چاپ عکس روی لیوان را می توان با استفاده از گزینه های مختلف طرح از جمله، دو طرفه، کولاژ، و بسته بندی اضافی سفارشی کرد. همچنین می توانید از بین طیف رنگی از جمله سفید ، سیاه ، قرمز ، سبز ، زرد ، آبی ، قهوه ای و صورتی انتخاب کنید.

چاپ لیوان

چاپ عکس روی لیوان شخصی

وقتی صحبت از سفارشی کردن لیوان عکس شما باشد، هرگز با گزینه هایی روبرو نخواهید شد. می توانید متن و تصویر را هر دو اضافه کنید. بنابراین، از نقل قول یا پیام مورد علاقه خود برای شخصی سازی در لیوان استفاده کنید. با چاپ حامد می توانید طرح لیوان های عکس خود را نیز انتخاب کنید. به شما این امکان را می دهد که تک عکس را در اطراف ماگ عکس خود قرار دهید، دو عکس را به صورت هوشمند به لیوان عکس سفارشی خود تقسیم کنید، سه عکس را که به طور متقارن قرار می گیرند یا مجموعه ای از چهار عکس را به صورت عمودی تقسیم کنید.

علاوه بر این، اگر عکسی نمی خواهید، به طور خاص می توانید پس زمینه زیبا با نقل قول مورد علاقه خود یا نام خود را انتخاب کنید.

چاپ لیوان
چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ لیوان تبلیغاتی

بهترین قسمت در مورد چاپ لیوان با عکس شخصی این است که مناسب برای هر مناسبتی است و نه تنها به عزیزان بلکه به همکاران نیز می تواند اهدا شود. همچنین می توان از آنها برای اهداف تجاری بدون نقص استفاده کرد. در واقع مارک های مختلف در سراسر جهان از آن برای هدایا به کارمندان و مشتریان خود استفاده می کنند.

یک دستگاه قهوه در دفتر دارید؟

خوب، بنابراین اگر در دفتر کار خود دستگاه قهوه دارید، چرا یک لیوان چاپی از مارک خود به کارمندان خود هدیه نمی دهید و بازدید کنندگان خود را با آن فریب نمی دهید. آیا جالب نیست؟

آنها برای همه موارد کاملاً مناسب هستند

هدیه روز مادر یا ولنتاین برای همسر که روح شما می باشد. با چاپ روی لیوان های عکس، آنها را به عنوان هدیه عروسی قرار دهید یا لحظات گرامی خود را جشن بگیرید. لیوان های چاپی به طرز حیرت انگیزی یک انتخاب مناسب برای همه موارد و برای همه عزیزان شماست.

لیوان عکس سفارشی برای هر مناسبت

ما در hamedprint تلاش می کنیم با بهترین هدیه های آنلاین بصورت آنلاین در خدمت شما باشیم. ما طیف گسترده ای از محصولات را در اختیار داریم تا عزیزترین لحظات شما را ارزشمند بدانیم و جنبه خلاقیت شما را با طیف گسترده ای از محصولات خود کشف کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال ، لطفا در صورت تمایل با مدیران پشتیبانی ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *